Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

loesje166 schreef:een goede morgen! (nouja niet zo'n hele goede morgen dan)
had gister sgw, maar het is neit zo goed gegaan
gister echt super gedressuurd stond 12e van de 29, had 1 balk in het springen. In de cross heeft renaldo altijd wat opstart problemen maar nu kwam hij na 2 hindernissen al goed op gang.. tot hindernis 5.. het waaide in zeeland heel hard, echt niet normaal. en weetje ik weet echt niet wat er gebeurde, het ligt niet aan mij, niet aan mn pony, ik steek het op de wind. maar renaldo stopte voor hindernis 5, ik hing er nog aan, maar omdat ik vorig jaar op die wedstrijd ook zo poedersuiker gevallen was wilde ik niet loslaten en er op opnieuw opklimmen, dus ik wil me er terug op trekken maar renaldo draait om en rent weg (hij was echt helemaal gek van de wind) ik moet me loslaten en kom ongelukkig terrecht en hij gaat net op mn arm staan, die is nu dus echt helemaal blauw en heb 2 schaafwonden, van zn kalkoen en van zn ijzer, maar meiden ik heb zoveel geluk gehad he, dat dringt ook nu pas tot me door...
heb daar tranen met tuiten gejankt, maar meer omdat ik zo gefrustreerd was dat ik het weer goed verknalt had, want als ik foutloos was geweest had ik zeker prijs gehad..

loesje166 schreef:idd, niemand kon er iets aan doen, lag vannacht in bed en dan komt het allemaal even terug.. maar het was gewoon de wind, ik deed niets fout, nal deed niets fout, het ging gewoon toch even fout.. het is heel erg balen want ik stond er zo goed voor.. ik zou volgende week ook zo weer starten, had laatst in het springen 3 weigeringen en ik durfde niet meer, maar ik zou dit zo opnieuw doen want het was gewoon stom dat het zo gegaan ismn vriend was komen kijken en die was echt trots op me hoe positief ik nog was
![]()
maar het doet nu wel flink zeer

)