mogguh! Hoe is het weer bij jullie eigenlijk? Hoorde iets over regen, hagel, onweer enzo... klopt dat?
Hier is het niet heel koud, droog en niet glad... dankzij een klein laagje sneeuw dat vannacht is gevallen...
ThessaKeizer
Geplaatst: 09-12-10 09:55
Mogguh! Laatste dagje bikkelen hier, dan lekker weekend!!!!! Moest gisteren zo lachen om Nico, ik had mijn lekkere warme muts op met die bontflappies, kwam die vragen waar ik die gekocht had. Das bij de primark en dat kent Nico niet natuurlijk, hij mijn muts passen, kijk ik straks na mijn werk even bij de primark of ze ze nog hebben Dus misschien heeft Nico straks ook een muts met bont flappies
Banjer
Lid Nieuwsredactie
nou ik heb hem ook een fijne muts, je kan er wel een handeltje in beginnen tess
Ineke2
Geplaatst: 09-12-10 13:40
Heel fijn Melis! Gelukkig maar.
Vera Slinge (1 halte na Zuidplein waar Ahoy is) is al weer boven de grond en het blijft ook bovengronds tot aan Spijkenisse
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 09-12-10 13:48
hij gaat op dat traject nog een keer een stuk onder de grond Ineke... of is dat inmiddels veranderd? Wilhelminaplein is het laatste station onder de grond trouwens... of heet dat anders? het is iig het station waar je eruit moet voor de cruiseterminal
Ineke2
Geplaatst: 09-12-10 14:08
O nu ik er over nadenk Zuidplein is al bovengronds... Verder gaat hij niet meer ondergrond behalve vlakbij Spijkenisse tussen 2 haltes in, maar dat is nog geen 15 seconden.
Banjer
Lid Nieuwsredactie