Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 13:06

Ongezellig cer. Een spijkerstof cap haha! Ik blijf die van casco echt gaaf vinden. Degene die ik laatst op had in de winkel was ook belachelijk duur!:(

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:29

taverno schreef:
Hoe is het met Bailey Kim?

met bailey gaat het heel goed..
Haar pees is volledig genezen. Dus zijn weer lekker aan het rijden zonder zorgen.
Van dr hoest heeft ze nog steeds geen last gehad. Dus we zijn suoer blij.
Moeders is er 2 maanden terug nog een kwartiertje wezen rijden op haar. Was erg leuk gezicht.
Ze heeft nu een heerlijke uitloopstal. Daar staat ze in de volle aandacht van iedereen en dat vind de dikke dame helemaal het einde.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:48

Schriktraining lijkt me ook heel leuk en verder ja er zijn zoveel mogelijkheden. Waarom niet een lijst ophangen op stal met verschillende wedstrijden of trainingen en kijken hoeveel interesse is er voor elk onderdeel. :)*

Dus Bailey heeft het nou ook lekker super voor haar. Had je moeder zolang niet gereden Kim?

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:43

Hey marion.
Denk dat mn moeder zo'n kleine 2 jaar niet meer heeft gereden

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:55

Schriktraining lijkt mij ook wel ideaal, of van die cross hindernissen met allemaal dingetjes eromheen die "heeeeeeeeeeeeeeeeel" eng zijn. Maar ik ben ook wel voor n hoop in hoor! Wel beetje slecht nieuws, ik zal pas over 2 maanden weer op Hope te zien zijn. Hechtingen hebben losgelaten dus nu duurt genezing nog minstens een maand, bahbah. Maaaar.. Vanavond ben ik op stal! 8-)

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 16:10

De kabouters niet vergeten dan bij de hindernissen die af en toe nog wel is op de dijk zijn of op de baan. :))

Jeetje joh Lotjaa moet het nu zonder hechtingen genezen verder? Maar vanavond ben je er gezellie en leuk voor je.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:23

Tence heeft weer nieuwe schoenen nu met een leertje ertussen.Hopelijk loopt hij hier iets makkelijker door.

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:41

Leuk al die dingen om te organiseren!

Inderdaad een obstakeltraining lijkt me erg leuk!
Opties die we in ons achterhoofd kunnen houden zijn:
-obstakeltraining
-trail (WE)
-puzzeltocht
-strandrit (en daarna ontbijt of pannekoeken eten)
-westernclinic
-kur op muziek
-(oefen) springen (paas-JUMP)
-dressuur wedstrijdje
-zomer BBQ
-trailer laden clinic
-houding en zit clinic
- enz.....

Duss Ruitje genoeg keuze ;) als je hulp nodig hebt, geef je maar een gil hoor!

Vanmiddag weer lekker gereden! Na gister had ik er weinig verwachtingen van...ze begon gister namelijk redelijk
'normaal', maar op gegeven moment barste even de bom. Daarna heb ik weer super lekker gereden! Dus dat gevoel wil je
dan altijd zo graag weer hebben.

Maar goed, vandaag dus zonder verwachtingen erop en het ging eigenlijk wel heel erg goed! Lekker mn proefje kunnen oefenen ook! Dus was weer helemaal tevreden!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 17:48

Nou, ik hou maar eens op met werken en ga onderweg.. niet zoveel paardjes vanavond, dus ik ga mn ouwe oma even aan het werk zetten <3

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:50

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:57

Wat een enig filmpje Xantha! *D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:42

Tav mag hij daarmee wel in de paddock staan dan? Doc raadde mij dat af, omdat de hoeven dan slecht drogen en daardoor de straal zacht wordt.

Xantha cool filmpje! Ik vind die Disney paarden zo grappig :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:00

_Noah schreef:
Tav mag hij daarmee wel in de paddock staan dan? Doc raadde mij dat af, omdat de hoeven dan slecht drogen en daardoor de straal zacht wordt.

Hij heeft geen hele zooltjes maar alleen een randje leer tussen de ijzers.De zool is gewoon open.

Hoe ging het rijden vandaag?Deftig dekje heb je hoor. :D

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:09

Fa heeft hard moeten werken vandaag. Eerst heerlijk gereden in de buitenbak in het zonnetje. Daarna nog even in de binnenbak mn kuur geoefend. De eerste keer ging nog niet echt goed. Ik reed verkeerd en meneer dacht later dat ie stil kon gaan staan omdat ie moest poepen (we zaten in draf) Ging dus niet door. De 2e keer ging een stuk beter. Het kwam allemaal aardig uit. Ach en anders snij ik soms wel stiekem een stukje van de bak af....

@esvanes ik zag je inderdaad rijden in de bak met een oortelefoontje op. Ik dacht al die is vast aan het oefenen.

Ik ben benieuwd naar alle creaties. De eerste groep zal ik niks van zien, maar de rest kan ik bekijken. Er doen er trouwens nog best veel mee. Leuk!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:30

Heb er ook echt zin in?
Als er iemand is met een camera dan wil ik eventueel wel filmen hoor!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:31

Je mag mij wel filmen hoor,graag!O foutje je hebt geen camera :D
Laatst bijgewerkt door taverno op 22-11-10 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:37

Ik kwam nog een topic tegen dat ging over een huifkarcentrum waar we meer dan 20 jaar geleden voor een week een huifkar hadden gehuurd.

Ik moet er niet aan denken om nu nog zo op een paard te zitten maar we hadden lekker gezwommen. :D

Afbeelding

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:38

cykie schreef:
@esvanes ik zag je inderdaad rijden in de bak met een oortelefoontje op. Ik dacht al die is vast aan het oefenen.

Hmmm ook jou moet ik in real life nog even ontdekken :D haha! Was jij toevallig degene (blauwe jas) die naar de wc ging en vroeg of het goed ging? :D :D Of kwam je later binnen....(beetje gelige jas?) haha geweldig dit...

Ik wil ook gefilmd!! Wie heeft er een camera??? :o

Leuke foto!!!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:41

Hoelaat begint het zaterdag? Wie heeft er een "startlijst" voor me?

Ik wilde ffies komen buurten!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:42

Ik weet niet hoe laat het begint,ik moet dacht ik rond 12.00u of zo.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:42

Zooo, ik heb Hopie gepoetst en rondje erf mee gewandeld. Lotte=Back, nou ja bijna dan hha. @Cassandra, het moet nu inderdaad vanzelf genezen maar het is een soort "krater" dus het duurt wel even voordat die weer met vlees is opgevuld.
Ik heb de verzorgster (nog nooit gezien?) van Misty nog geholpen met mokzalf erop te smeren, Misty vond het niet z'n strak plan en wilde steeds de lucht in en daar was t meisje beetje bang voor.. Maar Misty heeft normaal toch geen verzorgster? Of ben ik gewoon al sinds juni kippig haha.

@Tav, wel een leuke foto!
@ Esvanes, heb jij toevallig zeilles gegeven op het noord-aa?

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:04

@lotjaa93 Ja klopt! Alleen sinds 2 jaar niet meer! Nu moet je me alleen even helpen wie jij dan bent? Aan je gebruikersnaam te zien Lotte, maar van achter?

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:34

Groep 1 start om 10.30 uur. (losrijden is van 10.00 tot 10.30 uur)

@esvanes ik ben degene die later naar de wc ging met de beige jas. Heb nu eindelijk voor elkaar gekregen om een foto bij mijn naam te krijgen. Nu moet ik nog uitvogelen hoe ik foto's in mijn profiel krijg en in het bericht zelf. :o

De vorige keer is er een dvd gemaakt van alle kuren. Ik weet niet of diegene deze keer ook weer alles gaat filmen.

@tav leuke foto. Avontuurlijk ook. Grappig altijd die oude foto's he.

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:38

O ja! Jou heb ik inderdaad dan ook gezien!

Pfff...heb het idee dat ik het nooit leer! Elke keer denk ik dat ik bijna iedereen wel heb gezien, maar dan zie je weer nieuwe gezichten :D

Lotte ik weet trouwens al wie je ben! (ben nieuwsgierig..haha dus ben al op onderzoek uitgegaan!). Je vader heeft mij nog les gegeven op het Alfrink!

Zou wel leuk zijn als iemand iedereen filmt en er dan een leuke film van wordt gemaakt!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 23:10

Tav wat een leuke foto! Lekker met je blote voeten op het paard haha :). Vandaar, ik had gehoopt dat het toch niks uitmaakte met dichte zooltjes de paddock in. Mag Tence alweer naar buiten?
Ik ga zaterdagmorgen Cees helpen de stallen te doen. Anders wordt het zo'n gehaast voor de kür. En het is natuurlijk ook gezellig.
Helaas heb ik geen camera, maar als iemand er een heeft die mee rijdt wil ik best filmen! Morgen werken en dan ben ik vrijdag weer thuis. Tot vrijdag allemaal!