_sandra schreef:ga mijn kind ff voederen whahahahahah! fijne dag allemaal!
Ik kan "rustig aan" doen, want die van mij hoeft pas om 9 uur in het ziekenhuis te zijn: half uurtje "speling", ha ha!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:Ik heb beloofd om morgen wat leuks met Wesley te doen, maar heb even geen inspiratie...Hij wilde (alwéér) graag naar Amsterdam, maar daar heb ik even geen zin in. Dat stomme geslenter... Heeft iemand een idee?
winnitou schreef:ben sinds maanden weer eens in het centrum van Zaandam geweest. Kan nog steeds niet zeggen dat ik het er gezellig vind. Heb dus snel mijn boodschappen gedaan en ben weer weg gegaan
), een paar jodhpurs + minichaps voor mijzelf (in plaats van gympen, waar ik steeds mee reed en welke heel erg honger hadden gekregen in tussen tijd
) en een hele mooie frontriem voor Maisie!
Onderweg hadden Wes en ik nog bij de Brug een broodje gegeten, waar ik nu nóg vol van zit!
Echt super lekker: een broodje ei/asperge-salade met rucola-sla, mmmmmmmmmmmmm!!!!!

xan schreef:Hier ff een berichtje van ons uit Drenthe.
Het is uiteraard weer heerlijk hier, fijn buitenritje gehad.
Helaas ging No er toch weer even tussenuit !!!!!
En als gevolg: 1 van de kinderen aan het zandhappen.
Tytje schreef:xan schreef:Hier ff een berichtje van ons uit Drenthe.
Het is uiteraard weer heerlijk hier, fijn buitenritje gehad.
Helaas ging No er toch weer even tussenuit !!!!!
En als gevolg: 1 van de kinderen aan het zandhappen.
Hé Xan, die No heeft wel karakter!! Het was lekker weer vandaag. Alles goed met het gevallen kind?
LIQUITA schreef:@ Tytje: Ik heb nog even opgezocht waar ik het gelezen had dat iedereen vanaf 2011 die met een aanhangwagen rijdt die zwaarder is dan 750kg, in het bezit moet zijn van rijbewijs BE.
http://www.snelweg.nl/e-achter-b/
Maar dit staat op een site van een rijschool, dus ben ik even verder gaan zoeken en vind er dus niks over. Ik vraag me dus af of het waar is.