mntj schreef:liquita ben je al zenuwachtig voor zaterdag?Nee hoor, jij? Ga me niet van te voren druk maken, komt wel, op het moment dat ik op m'n paard zit, hihi.
mntj schreef:nicol hoef ik niet te vragen of die zenuwachtig is dat weet ik zo wel hihigelukkig maar, ik ook En zondag moet ik naar Kalverhoek.
mntj schreef:het is gewoon gezelli zo met zn alle.En daar gaat het toch om.Wel leuk dat we zo'n cluppie krijgen
ben wel een beetje zenuwachtig hoor.het is zo'n tijd terug. hij hebt nog een generale repetitie gehad.
mntj schreef:ben wel een beetje zenuwachtig hoor.het is zo'n tijd terug. hij hebt nog een generale repetitie gehad.Hahaha, ja das waar.
mntj schreef:ben wel een beetje zenuwachtig hoor.het is zo'n tijd terug. hij hebt nog een generale repetitie gehad.En maar hopen dat je laarzen passen.Van die afgeknelde beentjes is ook zo onhandig.
mntj schreef:hoe laat moet je xan bij de kalverhoek?weet ik nog niet, zal zo eens op startlijsten kijken, zien of het er al staat.
wil zondag ook eigenlijk ff bij tamara kijken.ben benieuwd hoe die gaat.rona moet zondag vroeg dus dat scheelt.
xan schreef:mntj schreef:ben wel een beetje zenuwachtig hoor.het is zo'n tijd terug. hij hebt nog een generale repetitie gehad.En maar hopen dat je laarzen passen.Van die afgeknelde beentjes is ook zo onhandig.rechts niet.hopelijk pas ik links dan ook. andes moet ik toch gauw chaps kopen.
mntj schreef:wil zondag ook eigenlijk ff bij tamara kijken.ben benieuwd hoe die gaat.rona moet zondag vroeg dus dat scheelt.Ja, dat wil ik eigenlijk ook. Ga ik net redden denk ik, ik werk tot 2 uur.
mntj schreef:wil zondag ook eigenlijk ff bij tamara kijken.ben benieuwd hoe die gaat.rona moet zondag vroeg dus dat scheelt.Lekker naar al dei zenuwachtige mensen kijken, want wij hebben het dan al gehad, hihi.
dat moet lukken ze beginnen om 15 uur en ze moet als eertse zag ik. weet niet hoe snel je op de manege kunt zijn.
xan schreef:mntj schreef:hoe laat moet je xan bij de kalverhoek?weet ik nog niet, zal zo eens op startlijsten kijken, zien of het er al staat.Staat er nog niet.Ik hoop in de ochtend, kan ik 's middags gewoon bij Veldt kijken.Wil ook graag de andere zien.
LIQUITA schreef:mntj schreef:wil zondag ook eigenlijk ff bij tamara kijken.ben benieuwd hoe die gaat.rona moet zondag vroeg dus dat scheelt.Lekker naar al dei zenuwachtige mensen kijken, want wij hebben het dan al gehad, hihi.echt wel haha.wij hebben het dan al lekker gehad.
ga straks nog maar ff de proef bekijken weet ze niet meer.moet ook nog ff met rona de proeven voor zondag doornemen. kind raakt straks helemaal in de war. haha.
mntj schreef:ben ook wel daarvoor zenuwachtig stom he.Is toch niet stom, da's gewoon heel erg meeleven met je dochter