GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!! THIS IS YOU WAKE UP CALL!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Damber schreef:Jeetje... wat is het hier RUSTIG!!!
Damber schreef:Jeetje... wat is het hier RUSTIG!!!
Hoop dat t vanmiddag wat beter is,wilde eigenlijk ff naar buiten. De ruiterpaden zijn ook al weer hartstikke slecht geworden.

In scheveningen heb je duinen (DUHHUH!!) en daar hebben ze dus electrische hekken geplaatst ivm wild. Als je met je paard de duinen in wil, moet je door zo'n hek... die met een mega klap dicht valt.. als je al door de smalle ingang komt... ben je daarna nergens meer. Hebben toen dus met diverse maneges een klacht ingediend. We kregen maaaaaanden later pas bericht... kunnen uw verzoek niet inwilligen
Heeft geen zin dus.. 
en ik vind dat deze week veeeelste langzaam gaat heb het idee dat ie al 2 weken duurt
vera23 schreef:morguh
idd takke weeren ik vind dat deze week veeeelste langzaam gaat heb het idee dat ie al 2 weken duurt
Precies op de helft dus
vera23 schreef:ja maarik moet ook op zaterdag werken dus mijn week duurt extra lang
Paradox_ schreef:en vera zin om dox te leren wijkenik kan het niet maar wil het wel graag
zo afentoe[/quote]
[/quote]vera23 schreef:morguh
idd takke weeren ik vind dat deze week veeeelste langzaam gaat heb het idee dat ie al 2 weken duurt
..Ik denk dan: doe er iets aan! Zorg dat je een leuke week hebt en leuk werk! En....elke week duurt maar liefst zeven dagen! Een zee van tijd om vanalles te doen!Als je dan lekker gemotiveerd bezig bent, vliegt de week om
zeg alleen maar dat deze week lang duurt
meer niet..
vera23 schreef:zeur ik danzeg alleen maar dat deze week lang duurt
meer niet..
ben een beetje uit mn ritme sinds dat ik weer bij mn ouders zit dat zal het zijn denk ik...
vera23 schreef:omdat het uit is met collin sind een weekie
)
nee het ging al maanden niet echt meer geen ruzie ofzo.. maar erg uitelkaar gegroeid we woonden alleen nog maar samen en dat was het zeg maar
dus hebben we besloten om uitelkaar te gaan.. we gaan nog wel gewoon met elkaar om
gaat de week zoooooooooooo snel...
maarja toch ]o bij je ouders is wel raar kan nu eindelijk beetje slapen heb heel vorige week niet geslapen
Jetta schreef:zou ik ook wel willen alleen een paardje alleen kost al veel geld dus een les nog meer maar ben aan het sparenParadox_ schreef:en vera zin om dox te leren wijkenik kan het niet maar wil het wel graag
Xeen schreef:Het lukt mij al aardig met Doxzo afentoe
ja heel af en toe idd mij ook maat das volgens mij niet echt de juiste manieer
Moet je les nemen, belangrijk hoor, bij zo'n jong paard! En dan kan je flink oefenen met wat je in de les hebt geleerd.
vera23 schreef:omdat het uit is met collin sind een weekie
sterkte meid
kwam ik aan bij bio zegt die leraar je bent ziek ik zo nee voel me alleen niet zo lekker.