Maar jastrade krijgt een Kilo per dag..
Dus ik wee tniet of we dat reden. Dus mis kunnem wij wel samen doen ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iriis_ schreef:Jaa Yaaar...
Voor ons geen probleem, maar Sas en Es hadden voermaraton![]()
Naja, wel goed voor hun condtie!hahah
Maar als we gewoon 1 grote zak muesli mee nemen voor
onze 4 paarden zeg maar, dan kunnen we die misschien in de
kamer zetten ofzo? en dan een bakje erin zodat je kan pakken
voor na het rijden.
Gewoon voor op stal!En voor onderweg nemen we dan gewoon een ander bakkie mee ofzo :p
vind het eignelijk wel een goed ideehahah
Maar dat moeten we maar ff overleggen dan![]()
Ik heb der echt zin in!!
en het lang heeft geduurd voordat r weer aan kwam ga ik ook maar fanatiek met muesli bezig... dus met zn alle muesli is handig
sinESappel schreef:Ach was niet zo heel spannend hoor, maar we hadden geen emmers toen we bij de Huttert aankwamen, en aangezien de bak te zwaar was om te tillen moesten Sas & ik voor ieder paard op en neer lopen naar de schuur, echt enórm handig! Maar goed, wel goed tegen de spierpijn...
Nu ga ik maar eens wat studeren..

*

Hilde_q schreef:ja ik moet van mezelf wil met fatsoenlijke punten over
ik heb in de toetsweek: engels Lees, Frans Lees, Duits Lees, Ak PW, Maatschappijleer PW, Geschiedenis, wiskunde en biologie
toetsweek begin 18 juni
wees blij..
voor lezen kun je alleen maar een beetje oefenen

relaax! 

Knap hoor! 
Nortella schreef:5e nu..
hihi nee het lukt dus niet... aan het begin van de vierde ging het vet goed.. maar het was een hel met wiskunde, eerst een leraar die niet kon uitleggen en die ging toen weg, toen lang geeen wiskunde en toen een HEL van een vervanger.. hihi dus toen is t begonnen![]()
blame on him![]()
hoeveel vakken hebben jullie dan?

hihi
Wij hebben toch maar voor een stapje lager gekozen
haha
Van gym vind ik het wel jammer, maar verder!
)

Nevony schreef:wij hebben 12 proefwerken
of iig ik
sommige mensen hebben er 9, ligt er bij ons heel erg aan hoeveel vakken je gekozen hebt en welke, want voor sommige vakken krijg je soms gewoon helemaal geen proefwerken
het is allemaal een beetje raar geregeld bij ons
Ik moet altijd gemiddeld een 7 halen voor alles en dan mag ik naar reelaer en dat is dit jaar tot nu toe gelukt, dus als ik de laatste periode niet helemaal verkl**t mag ik volgend jaar ook weer op ponykamp![]()
Succes iedereen!!

haha