stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 07:19

goeiemorgen allemaal !
cindy ik snap zeker dat dat heel moeilijk is !
kiezen is dan niet te doen nee, wie weet vind je iemand die ze beiden een goed huisje bied.

kevin is idd niet zo leuk, ik ga zo weer bellen met het ziekenhuis dan hoor ik wel wat we moeten doen.

brenda hoe is het met bo ?? en jij dus ook per 1 mrt...duurt nog ffies hè Knipoog ik denk dat pascha het echt wel naar haar zin krijgt als ze wat langer buiten kan zijn elke dag !

wat een prachtige wortel heeft bobby daar hahahaha

marjan ik denk dat ik er vanavond wel ben Lachen
fijne dag allemaal !!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 09:08

Dat gaat niet goed hoor jongens(meiden) alweer een weg,maar wel te bergijpen Brenda,als je haar bij jouw werk kunt neerzetten en ze is dan de hele dag buitendat is alleen maar lekker voor haar.En je bent altijd in de buurt.Cindy het lijkt mij vreselijk moeilijk.Karin DUIMDUIMDUIMDUIM.(niet weer alles opnieuwe he voor jullie)begin je net bij te trekken !!!!!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:52

ben ik weer eventjes....volgens de weersite gaat het nu morgen al sneeuwen ?! het blijft ook veranderen zeg.
http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederla ... _weer.html

de kinderarts gaat me terugbellen zometeen, heeft het hartstikke druk....ik mag hopen dat we idd niet opnieuw gaan beginnen hij krijgt onderhand al 3 weken antibiotica nu Ach gut

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 13:05

kekaro schreef:
de kinderarts gaat me terugbellen zometeen, heeft het hartstikke druk....ik mag hopen dat we idd niet opnieuw gaan beginnen hij krijgt onderhand al 3 weken antibiotica nu Ach gut

Dat is idd wel heel veel rommel dat hij nu binnen krijgt. Maar ik hoop wel dat t dan ook aan gaat slaan die ab. Het zou zo sneu zijn als hij weer t ziekehuis in moet..........

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 18:21

Jeetje Karin, ik hoop voor je dat het niet allemaal weer opnieuw gaat beginnen met Kevin

Brenda, nog eventjes he, gaat het weer beter met Bo nu, wanneer mogen de hechtingen eruit?

dankjewel allemaal voor de reacties, tot nu toe krijg ik veel onzinreacties van kleine meisjes die ze schattig vinden, ik mail dan maar terug dat ze hun ouders moeten laten mailen of bellen en dat we dan verder praten, ach ja we zien wel, er hoeft er maar een tussen te zitten die echt serieus is en ze staan pas 2 dagen te koop, komt wel hoop ik

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 18:49

ben ik weer !
*zucht* dagje ziekenhuis....altijd gezellig
bloedprikken foto's gemaakt luisteren enz enz
het gaat toch wel de goeie kant op
we mogen stoppen met de antibiotica
en hij heeft een oorontsteking erbij !
(hoe kàn dat nou met al die ab ?!?!)

Goed ik wilde dus eindelijk weer eens lekker een avondje naar sinton.....ik ga het echt nog niet doen vandaag, morgen is rob ook op tijd thuis dus ik ga morgen lekker, vanmiddag is lisa gegaan dus sinton zal me niet missen Knipoog

tja Cindy ze Zijn ook gewoon heel schattig Knipoog
nee hoor ik ken dat, erg vervelend maar idd wel gewoon serieus reageren want mijn appie is ook verkocht aan een meisje van 9 Lachen

komt echt wel goed !
nou een hele fijne avond allemaal, ik ga even een hap eten en dan eens lekker in bad liggen.
ik heb het nu even helemaal gehad ! morgen overdag lekker naar de kapper dan ben ik weer helemaal mens (hoop ik Knipoog )

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 19:13

vervelend karin die oorontsteking maar lekker dat Kevin de goede kant op gaat!

Ik zal sinton ook nog wel even eruit gooien!
Natas ik doe Rose vanavond ook ik vergeet er niet haha! Ik ben wel een beetje uit me doen aangezien er vannacht is ingebroken bij ons terwijl we gewoon thuis waren en lagen te slapen lang verhaal vertel ik wel op stal

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 19:54

Heh Karin wat vervelend, arme Kevin. Oorontsteking is echt vreselijk pijnlijk! Beterschap!

Ahh Willemijn! Wat lijkt me dat vreselijk! een inbraak terwijl je gewoon ligt te slapen! Boos! Boos! Afschuwelijk!

En Cindy.. ze zijn inderdaad ook schattig, Haflingertjes.. Hoop dat je snel een leuke koper vindt voor ze Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 20:56

dank je wil !
en dat is echt vreselijk eng ! dat hebben ze bij ons afgelopen zomer ook geflikt!
sterkte,das echt niet fijn!

ik ben klaar voor bad ! lekker uitrusten dan gaan we weer met frisse moed door met vertroetelen van kevin Knipoog

oh ja weet iemand van jullie toevallig of die polo dekjes nog ergens te krijgen zijn ?? met diet leuke embleempjes erop....ik kan ze nergens meer vinden.
(mag cadeautje uitzoeken van me mams....anders word het een scapa-dekje die vind ik ook heel leuk Lachen )

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:53

Lief van je mams, Karin!
Heel af en toe zie ik er wel eens 1 2e hands te koop. Die polo dekjes zijn heel leuk, maar verkleuren wel in de was.. Marjan van Larmy had er laatst 1 te koop, misschien heeft zij hem nog...?
Scapa vind ik persoonlijk niet mooi Tong uitsteken Knipoog Maar smaken verschillen gelukkig, want anders reden we allemaal met dezelfde dekjes he haha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 23:42

met bo gaat het goed hij liep al een stuk beter en het is al lang niet zo dik meer gelukkig en volgende week maandag mogen de hegtingen eruit.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 23:51

Oh gelukkig maar Bren! Haha! Gekke Bo...
Zei je nou dat je ze er zelf uit moest halen? brrrr

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 23:55

Dabo schreef:
Oh gelukkig maar Bren! Haha! Gekke Bo...
Zei je nou dat je ze er zelf uit moest halen? brrrr

ja mag ze er zelf uithalen Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 05:28

Ik ben gisteravond bij Bo wezen kijken wat een kerel zech die ziet er echt niet uit als een beesteje wat pas een half jaar is.
Hij is groot lekker relaxed en een blik in zijn oogjes nou die kan de wereld aan hoor.Brenda toppie na alles wat hij meegemaakt heeft.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 08:01

fijn dat het goed gaat met bo brenda !
gelukkig maar Lachen

ik had van m'n vriendin ook al een berichtje dat die dekjes zo verkleuren in de was....hmm met mijn waskunsten zal ie binnen de kortste keren verpest zijn hahaha
ellen, inderdaad smaken verschillen gelukkig, ik vind de scapa dekjes heel leuk juist Haha! en ze zijn in de aanbieding nu Tong uitsteken
hoewel ik net ook een site tegenkwam met neppe anky's die blijven ook mooi Lachen ja de echte ook natuurlijk maar die zijn zo prijzig Bloos

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 08:05

kekaro schreef:
fijn dat het goed gaat met bo brenda !
gelukkig maar Lachen

ik had van m'n vriendin ook al een berichtje dat die dekjes zo verkleuren in de was....hmm met mijn waskunsten zal ie binnen de kortste keren verpest zijn hahaha
ellen, inderdaad smaken verschillen gelukkig, ik vind de scapa dekjes heel leuk juist Haha! en ze zijn in de aanbieding nu Tong uitsteken
hoewel ik net ook een site tegenkwam met neppe anky's die blijven ook mooi Lachen ja de echte ook natuurlijk maar die zijn zo prijzig Bloos

die moet je gewoon 2ehands kopen Knipoog
heb ik ook met 2 stuks gedaan,de kwaliteit is goed genoeg dat ze zelfs 2e hands nog mooi zijn (bij de juiste onderhoud)
en je betaalt stukken minder!

p.s. als je er echt 1 wilt heb ik nog wel een pale aqua in de aanbieding Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:25

En Anky's vind ik dus juist ook weer helemaal niets! Tong uitsteken Ja oké, ze zijn wel mooi, maar zo recht aan de bovenkant. Mijn paard is niet recht in haar rug Tong uitsteken
haha wat ben ik weer lekker negatief he! hahaha (trek je maar niets van mij aan! oh wat zeg je? Deed je toch al niet?) hahaha

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:28

hahaha nee ik trek me over het algemeen niet heel veel van anderen aan Tong uitsteken

maaaaar ik ben wel nieuwsgierig natuurlijk, wat voor dekjes vind je wel mooi dan ?

ik heb nu een curlydekje knal rood met lichtblauw bies
en een harry's horse striped pad
en een two tone lichtblauw/navy

(dus tja wat ik mooi vind en wat ik in het bezit heb verschilt ook nog eens Tong uitsteken )

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:48

Ik heb 4 BR Events.. en een HH suede pad (roze) die ligt er nu op. Verder nog wat zadelvormige voor de zomer. Teveel dekjes denk ik. stuk of 12 bij elkaar Bloos hihi
Maar de BR's zijn mijn favorieten! Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:49

hihihi nooit teveel Knipoog

sneeuwt het bij jullie ook al ???

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 11:43

Hier geen sneeuw hoor in Hoofddorp straalt de zon prachtig Pling Het ziet er lekker uit buiten, maar tegen de tijd dat ik hier klaar ben is t donker........

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:00

Hier is het ook mooi weer! Heb wel een paar sneeuwvlokjes gezien! Haha! Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 13:01

hier is het weer ook prima! ook geen sneeuw gezien, maar t kan ook goed zijn dat k nog in mn bedje lag dat t sneeuwde....

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 13:11

haha Marjolein: slaapkop! Tong uitsteken
Ik ga zo naar stal Doei! toedeloeee

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:43

Karin, Hippodam verkoopt alles van Scapa, ook zweetdekens en gewone dekens enz, vind ik ook erg mooi