Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Oeh gelukkig dat het zo lekker gaat rox n__n ben jaloers hoor, wil ook wel ffies weg met vincent
Vorig jaar was een meisje foto's komen maken van mij en Vincent -gingen we ook nog in het wit- en heb -oke , wel wat later- nog wat foto's gekregen
![]()
En dit jaar komt ze weeeeer
Flurk schreef:Nou weekendje met Wervelwind naar Flurk geweest.
Flurk was wel stuk zwaarder en breder geworden en baas van de kudde daar.
Geweldig om te zien dat hij het daar zo super doet.
Het rijden daar was helemaal geweldig. Wel wat te warm soms maar ja.
Dazen konden we redelijk ontwijken en vliegenspul hielp ook wel.
Slapen in trailer was heerlijk en we hebben pony lekker hele weekend op het land gehad.
Alleen meneer was bang voor wilde zwijnen en begon midden in de nacht te blazen naar die beesten dus dat was wel een belevenis. Wij gauw klep van de trailer dichtgedaan want die beesten hadden jongen en die willen wij niet in de trailer hebben haha.
Ook kwamen er nog 12 edelherten in het land naast het weiland en wat reeen dus voor het wild hoefden we het erf niet af. Verder heerlijk in de omgeving wezen rijden en mennen.
Kortom een weekend om nog eens dunnetjes over te doen.
Mochten jullie ooit ook eens lekker in dfe bossen willen rijden en overnachten kijk dan op de website
http://www.dekronkel.com
Flurk schreef:Anoniem schreef:hihi dankje rox n___n
haha ehhh als ik me nog in die mooie witte broek kan hijsen gaan we weer in wit ja :p
even wat extra beweging nemen en hij past weer toch?
Flurk schreef:Hier hebben we paar x gegeten
zou er wel elke dag willen eten
http://www.restaurantbergendal.nl/
@ roxxxiejjj Is je operatie gelukt?
Beterschap
roxxxiejjj schreef:De operatie was erg pijnlijk.. Ik werd plaatselijk verdoofd, de verdoving spuiten was geen probleem. 10minuten in de wachtkamer gezeten om het te laten in werken. Maar toen die door mijn bot ging boren, deed de verdoving het niet goed..Maar ik kon niks zeggen, omdat hij bezig is, en dan kan ie uitschieten etc. Maar ik ging wel helemaal trillen, dus hij was klaar en stopte met boren. En toen vroegtie hoe het ging, maar het ging dus niet..
Maar hij moest alleen de implantaat nog plaatsen, waar ik vrij weinig van voelde(deze zit niet net zo diep als dat hij boorde). Maar bij het dopje ging ik weer door de grond. Heb nu een kleiner dopje, en over 10 weken gaat het grotere dopje er op, hoeft ie alleen mijn tandvlees nog een stukje open te snijden. Nu heb ik er totaal geen last meer van gelukkig
!
Vanmorgen heb ik ook lekker Blazer opgezadeld en op het strand gehobbeld! Hij was vrij vrolijk, oortjes naar voren en flink doorlopen! We hebben er beiden van genoten!
Heel af en toe zal ik wat plaatsen, heb op de boot namelijk ook internet![]()
nienkietjuh schreef:jeetje mineetje wat is het hier rustig
Komt vast door het lekkere weer!!!
Nu het wat lekkerder weer is, is Nike ook helemaal relaxed! Ik hoop dat het zo goed blijft gaan dan zit ik er binnenkort vast op.
Is er nog iemand die misschien een oud 17,5 inch zadel te leen heeft voor een paar weekjes? Ik heb nu wel een zadel maar die past helemaal niet goed en ik krijg over een paar weekjes een ander zadel! Als iemand denkt dat die wel een zadeltje heeft wat goed past! Dan hoor ik het graag!