Haha Wii-en is altijd leuk:D Weten jullie al of jullie de 17e nog kunnen? Ik had Lotje ook al gesmst, maar ik zou van de week woensdag- en donderdagavond ook nog wel kunnen voor een avondje iets leuks doen....
haha da's snel;) Ik heb ook wel zin om weer es flink te gaan stappen, is weer veel te lang geleden:P Ik vier alleen mijn verjaardag wel thuis dus denk niet dat de 17e erin zit, maar misschien de 24e? Mits Paul zijn verjaardag die avond niet viert, want hij is nl de 23e jarig en in de vakantie zijn wij naar Terschelling. Maar kan je dus wel 's avonds op mn verjaardag komen?
In de vakantie kan ik dus niet:( Misschien de 24e maar dat hangt dus af van wanneer Paul zijn verjaardag viert. Zal het straks gelijk ff aan m vragen, anders wil ik wel mee:D
@ Lin: Weet jij al of je de 17e feestje kan komen vieren?
De 25e heb ik een dressuurwedstrijd:( Zouden we niet de 24e kunnen, overdag? Dan kan ik zeker weten:D Zou het idd ook wel vet tof vinden om mee te kunnen!
@ Lin: tof dat je ook kan. Sleep je Domm dan ook mee? Jullie zijn vanaf 8 uur welkom, maar eerder komen mag natuurlijk ook:)
Zaterdag moet ik ook gewoon werken.. netals veel meer denk ik.. Dus gaat m niet worden.. Doordeweeks moeten mensen ook werken.. dus vandaar de zondag...
Als we naar dieka gaan gaan we rond 10/half11 weg volgens mij.. Nou das niet te vroeg toch
Maar idd Zondag is eigenlijk iedereen wel vrij.. Anders hadden we het komende zondag gedaan, maar je moet reserveren, dus dan is dat gewoon te kortdag. En die actie is alleen in de herfstvakantie geldig Jammer
Haha oke:P Nee hoor, zou alleen jammer zijn als jullie na een half uur alweer weg zouden gaan. Maar tof dat jullie kunnen komen:D
Ja begrijp dat zonder de vrije dag is, helaas is dan ook de dressuurwedstrijd en t is idd een mooie aanbieding:( Zat trouwens te denken, misschien nog wat vroeg, maar om van t winter met een club naar de winterefteling te gaan. Duurt nog even, maar kunnen we mooi sparen:P
Ja idd, misschien ergens in de kerstvakantie? maar dan sowieso in het weekend want dan is idd iedereen vrij. Tenminste, daar gaan we vanuit. een zondag dan?
Ja super he. Hij ziet er heel happy uit:D Nu zorgen dat het nog beter wordt.
Ik baal ff flink, had ik het net voor mekaar dat we evt 's avonds konden lazergamen na de wedstrijd, heb ik net de startlijst opgehaald, blijkt dat alle kids van de wachtlijst er nog staan tussen geplakt:S grrr...Zijn we later klaar en kan het misschien alsnog niet...Ideetjes?
ze zijn niet tot heel laat open ofzo, en als je 's avonds gaat, je moet ook nog terug rijden he, vanuit utrecht, moet maandags gewoon weer naar school. We gingen als ik het goed onthouden had rond 3uur.. Anders word gewoon allemaal te laat
Jamaar had het er net met Lin over dat we evt ook om 4 uur konden gaan, direct vanuit de wedstrijd omdat ze tot 7 uur open zijn. Vandaar dat ik het nu over 's avonds had:)
Weten jullie trouwens hoe laat Eigen Huis en Tuin zaterdag op tv komt? Mijn straat zit er dan in, wil ik wel even zien eig Heb de opnames gezien dus ja, wel ff benieuwd