Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toch heel anders dan foto's.
Zwart was inderdaad onder een auto gekomen geloof ik. Ko is ook een beetje ontregeld, de kast in de gang naast de kantine is weg en nou moet hij op de grond slapen
SannevdM schreef:Nee ik was toen al uit het gips en ik had ook geen draagdoek meer om.
Maar ik kon met met mijn linkerarm niks, dus moest alles met rechts doen..
mAnDyXX schreef:SannevdM schreef:Nee ik was toen al uit het gips en ik had ook geen draagdoek meer om.
Maar ik kon met met mijn linkerarm niks, dus moest alles met rechts doen..
ooh omdat je linkerarm daar je jas beetje heen en weer gaat net of er niks in zit! Maar ik vindt het trouwens
wel knap dat je dan gewoon durf te galoperen met een hand!
SannevdM schreef:Gaat met hele kleine stapjes vooruit.
Maar ik zou voorlopig echt nog niet op het paard stappen, dat doet nog teveel pijn.
Bij Lady had ik dat er graag voor over, omdat dit de afscheidsfoto's/ filmpjes waren.
hestejente schreef:SannevdM schreef:Gaat met hele kleine stapjes vooruit.
Maar ik zou voorlopig echt nog niet op het paard stappen, dat doet nog teveel pijn.
Bij Lady had ik dat er graag voor over, omdat dit de afscheidsfoto's/ filmpjes waren.
Ja natuurlijk, heel logisch! Vind je het niet eng om met een sjaal te rijden? Voor je het weet zit je vast in een tak joh!
SuusKiiss schreef:Lief trouwens!!
@Anneke: Denk dat je al weg bent maar heb jij zo ook korfbal wedstrijd? Ik ga met Alisha mee!
@Sanne: Mooie ava.
maarja. heb je mijn masterlijke doelpunt wel gezien??