Ja Pablo loopt inderdaad veel beginnerslesjes
En donderdagochtend rijd hij ook wel weer eens mee de afgelopen weken.
Mariëtte: Echt superleuk voor je 
Antoinette: Ja ik ga ook gewoon door met school!
Fenna: Ik sta gewoon voor 10 uur op het lijstje maar Yvonne zou nog kijken of Anita anders het eerste uurtje kon rijden zodat jij ook om 10 uur kon. Maar dan zal Yvonne je nog wel bellen....
Wendy: Geen idee waar ik zat. Bij een parkeerplaats langs een weg waar alleen een busbaan was.
En ik zat gisteren op tatatata... Koosje!
Natuurlijk weer heerlijk gereden al was het wel erg donker (Ik even blij dat ik op Koos zat) We hadden wel een vrij grote groep want de paarden waren op. (Weet jij of er iets met Kanjer is Fen?) Dus eerst zat ik ook op Manda, maar dat was weer doorgekrast en ik kon gewoon op Koosje naar buiten.
Paco was op het strand wel een beetje aan het etteren want meneer zag een vlieger en tja waarom zou je dan normaal doen?
Dus ik reed gezellig met Koos tussen Paco en Lando in, wat Koos natuurlijk erg op prijs stelde. Maar hij had weer een beste bui dus alle paarden zijn heel gebleven. Nog een galopje gedaan in het donkere bos, waarbij ongeveer iedereen allerlei takken in zijn gezicht kreeg (Ik natuurlijk niet want ik kan op tijd bukken
)
Trouwens Fen, wanneer wat Pablo wel soepel dan?