Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:54

Oke, leuk een pony Haha! tenminste iets wat bij mij maat past. En pittig vind ik wel leuk, zat op de andere manege met springen altijd op de eigenwijze pony's. En heb ook wel voor of na hindernis in het zand gelegen, gelukkig nog nooit op een hindernis Knipoog
En wat voor paard heb jij besteld antoinet voor jezelf? Weer die waar je de vorige keer op gesprongen hebt?
En antoinet, nog even en je galoppeerd zonder zadel over het strand Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 17:51

Zo ik ben vandaag nog in Nieuw Vennep geweest dankzij mijn ontzettend goede richtingsgevoel. Ik ging met een vriendin naar Lisse. We hadden om half 2 een afspraak bij het uitzendbureau. Je raadt het al wij konden het niet vinden. Ik zat te wachten tot dat we bij de kanaalstraat kwamen, maar die kwam niet en voordat we het wisten zaten we op de snelweg. Toen maar snel uitgestapt en daar zit je dan op een parkeerplaats in the middle of nowhere. Naja 5 uur en heel wat bussen later zijn we weer thuis Nagelbijten / Gniffelen (Afspraken nog gehaald ook, al waren we iets aan de late kant Knipoog)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:00

heb je nu werk gevonden Sas? je ging toch verder met school??

@ wendy, ja ik zit weer op dominique, ik vind hem wel erg leuk!

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:09

Ik heb net hier in Schotland gereden bij een man die ook op de EK meerijd oid met springen. Hij wilde zien hoe ik reed dus ik werd op een paard gezet die vrij pittig was, wel erg leuk ding. Het bleek nu dat hij zo "impressed" was dat ik als ik de volgende keer kom springwedstrijden mag rijden met zijn paarden Haha!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:14

leuk joh!! dan gaat hij je wel eerst trainen neem ik aan?
Heb je je adres nog even voor mij, voor de foto

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:18

nou ik weet niet wat z'n bedoeling is maar hij was vrij onder de indruk want het was wel een pittige knol Knipoog Vond het wel leuk dus Haha!

Welk adres? Justt_mariet@hotmail.com, deze?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:22

ja, wat zeg je, ik ben friezels gewend dus doe mij maar het heetste paard van stal Knipoog. Ik bedoel je huisadres want ik heb een hard copy uitgeprint (althans, Gijs want die wilde de nieuwe fotoprinter even testen) van de 'galop in het duin'
PM je even?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 00:31

Doei!
komt bij vriendinnen vandaan. Wat een gave berichtjes, Wenn veel plezier met je pony in Engeland Knipoog
en Jet, jees, impressed, wat een cool compliment zeg.

Ik heb vandaag lekker op Pablo buiten gereden, ik moest hem van Aad proberen aan de teugel te rijden, maar hij zat vast op links Nagelbijten / Gniffelen dus eigenlijk was het vooral ruzieën. In gallop wel goede momentjes en op het strand was ie heel vrolijk Lachen Alleen was ie totaal niet meer soepel, en dat ging dus niet echt goed. Gelukkig was ie wel heel vrolijk Knipoog (in de gallop op een gegeven moment van die sprongetjes Haha! ) maar niet echt denderend.

en Sas, ik kom donderdagochtend van negen tot tien, de eerste les dus, rijden. In jouw les was geen plaats meer. Maar je mag nog bij mij in de les komen rijden van Yvond Schijnheilig Knipoog

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:42

Waar in nieuw-Vennep ben je geweest Sas? En kon je dan niet even langs hier Knipoog
Jet, dat heb je goed voor elkaar, gaaf hoor. Weer eens wat anders als die friezen.

Fen, fijn dat je lekker gereden hebt. Hoe gaat het nou eigenlijk met pablo, loopt hij weer volop?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 12:33

Voor zover ik weet loopt Pablo zo ongeveer weer volop. Hij was nog niet zo heel veel naar buiten geweest zei Aad en te merken hoe niet soepel hij was zullen het vooral ook beginnerslesjes zijn die hij loopt Nagelbijten / Gniffelen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 14:03

Ja Pablo loopt inderdaad veel beginnerslesjes Ja En donderdagochtend rijd hij ook wel weer eens mee de afgelopen weken.

Mariëtte: Echt superleuk voor je Haha!
Antoinette: Ja ik ga ook gewoon door met school!
Fenna: Ik sta gewoon voor 10 uur op het lijstje maar Yvonne zou nog kijken of Anita anders het eerste uurtje kon rijden zodat jij ook om 10 uur kon. Maar dan zal Yvonne je nog wel bellen....
Wendy: Geen idee waar ik zat. Bij een parkeerplaats langs een weg waar alleen een busbaan was. Vork

En ik zat gisteren op tatatata... Koosje!
Natuurlijk weer heerlijk gereden al was het wel erg donker (Ik even blij dat ik op Koos zat) We hadden wel een vrij grote groep want de paarden waren op. (Weet jij of er iets met Kanjer is Fen?) Dus eerst zat ik ook op Manda, maar dat was weer doorgekrast en ik kon gewoon op Koosje naar buiten.
Paco was op het strand wel een beetje aan het etteren want meneer zag een vlieger en tja waarom zou je dan normaal doen? Clown Dus ik reed gezellig met Koos tussen Paco en Lando in, wat Koos natuurlijk erg op prijs stelde. Maar hij had weer een beste bui dus alle paarden zijn heel gebleven. Nog een galopje gedaan in het donkere bos, waarbij ongeveer iedereen allerlei takken in zijn gezicht kreeg (Ik natuurlijk niet want ik kan op tijd bukken Schijnheilig)

Trouwens Fen, wanneer wat Pablo wel soepel dan?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:42

Voor ie kreupel werd en die ene keer dat ik er nog op heb gereden was ie heel soepel, iets te soepel zelfs Clown Vind het trouwens nog steeds wel een heel leuk paard. Had echt mijn vorig jaar idee weer terug, zomerbuitenritjes op Paab. Alleen dan zonder zomer, en Paab die ietsjes minder Pablo was Nagelbijten / Gniffelen

En jij mocht natuurlijk weer op Koosje Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:37

Ja tuurlijk, daarvoor had ik twee weken op een ander paard gereden dus nu mag ik voorlopig wel weer op Koos (vind ik dan Clown)

Ik heb Pablo echt nog nooit soepel gevonden hoor Knipoog Nu moet ik ook zeggen dat ik niet zo heel vaak op hem heb gereden. Toen hij er pas was werd gezegd dat je hem heel rustig moest rijden, dus ik verwachte zoiets als Guus, maar toen werd hij dus heel sloom. Toen heb ik er heel lang niet meer op gereden en vervolgens weer vlak voordat hij kreupel werd een paar keer. Ik vond hem toen gewoon echt heel moeilijk doen! Het ging voor geen meter..... Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:08

Ik heb eerlijk gezegt ook nooit veel binnen op Pablo gereden, behalve in de tijd dat ik op maandag reed, toen reed ik Pablo wel weer regelmatig. Hij is niet echt een Oxana, kwa buigzaamheid en soepelheid, maar hij kan leuk veel en buiten is ie meestal vooral vrolijk Clown Maar sloom heb ik hem nooit echt gevonden

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:27

Nee dat slome ging wel weer toen ik doorhad dat ik toch meer iets aan het voorwaartse tempo moest doen dan ik dacht. Maar ik vind zeker wel dat je enige moeite moet doen bij hem om een normaal tempo te krijgen.
Op wie zat Aad gisterenmiddag eigenlijk?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:33

op jouw Favoriet Knipoog en ik sjokte daar dan weer achteraan met Paab en dan volgde Bowie en Elise en de rest.
Wat er mis was met Kanjer weet ik niet, maar Ryanne zat 's middags op uhm, dus misschien was ie sacho geworden Schijnheilig

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:35

Nagelbijten / Gniffelen Tja hij liep 's avonds helemaal niet dus....

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:37

Geen idee, ik zat trouwens net te bedenken, als ik negen uur ga rijden. Moet ik half negen op de manege zijn. Is tien over acht op z'n laatst weg, maak er maar vijf over acht van, want ik heb tegenwind. Dus half acht op Bloos! nouja, dat overleef ik hopelijk wel een keertje ...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:52

Yvon belde net, heel m'n schema kan een uur verschoven worden Lachen Ik kan ook van tien tot elf komen rijden. Da's fijn Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:58

Oee Lucky Knipoog Dan vond Anita het waarschijnlijk toch niet erg om een uur eerder te rijden.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:00

Volgens mij was het nu wel weer drukker, dus dan betekend meer paardjes. Koos, Manda, Pablo, Bo, Prins, Oxana, Nynke? Tjim, Paco...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:03

Doe mij maar een keer ... Pablo of Tjim ofzo Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:06

Ja op Tjimme heb jij binnen zeker ook nog niet gereden. (Al vind ik jou ook heel erg leuk voor Paco)

Ik gok maar weer eens dat ik op Prins zit al wil ik het liefst op Koos of Manda (Of Nynke zonder dat verotte zadel Nagelbijten / Gniffelen)

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:12

had ik al verteld dat ik morgen naar de Red Hot Chili Peppers ga?

Oeh Fen, overleef je dat wel bij Sas in de les? Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:13

Jet, ik heb heel lang al bij Sas in de les gereden en leef nog steeds. Dus denk het wel.

En nee, je had nog niet verteld dat je naar de peppers gaat. Wat gaaf! Jij heb ook alleen maar mazzel de laatste tijd Haha!