Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
..
)

ZeFaNa schreef:Wow, echt bijna iedereen van het manege veldt topic in januari jarig zeg!
Ik ben de 30e jarig.
Ga vanavond ook even lekker shoppen bij Ooteman.
Wat zijn jullie van plan te halen?
) en wat ik verder nog tegenkom dat interessant en betaalbaar is.

!
!
sopper schreef:Ze krijgen waarschijnlijk bij de lidl in Wormerveer ook weer paardenspullen binnen. Tenminste dat zij mn moeder maar kan het nergens vinden op internet.
Ik ben pas op 20 Februari jarig maar ik ga zeker alvast even mn ouders lief aankijken en ze meeslepen naar Ooteman![]()
!
! Shenavallie schreef:sorayaaaaa schreef:hahaha
ik ben 28 januari jarig !
en jij Liguita?
Ik was afgelopen vrijdag jarig en kreeg een boekje over mennen van mijn ouders (mijn vader zou het nl. leuk vinden als Maisie voor de kar gaat, ha ha!).
!
) Shenavallie schreef:Mijn zoontje is de 31e jarig
sopper schreef:Ze krijgen waarschijnlijk bij de lidl in Wormerveer ook weer paardenspullen binnen. Tenminste dat zij mn moeder maar kan het nergens vinden op internet.
Ik ben pas op 20 Februari jarig maar ik ga zeker alvast even mn ouders lief aankijken en ze meeslepen naar Ooteman![]()
!
(8 stuks
)
ZeFaNa schreef:sopper schreef:Ze krijgen waarschijnlijk bij de lidl in Wormerveer ook weer paardenspullen binnen. Tenminste dat zij mn moeder maar kan het nergens vinden op internet.
!
Weet je al wanneer ze paardenspullen binnen krijgen?
Ik ga zeker weer flessen antiklit halen als ze dat weer hebben.
Mijn voorraad die ik 2 jaar geleden had gekocht is bijna op(8 stuks
)
Ik had trouwens bij ooteman gisteravond een scapa dekje, 400 grams deken, hoofstel en handschoentjes gekocht.
had je die gekleurde (nieuw) of die blauwe, ik wil die roze, maar die is steeds overal uit verkocht! 
) Hackie schreef:Ah, scapahad je die gekleurde (nieuw) of die blauwe, ik wil die roze, maar die is steeds overal uit verkocht!
Vandaag maar even aan me mamma dr verstand peuteren dat ik ECHT een nieuwe paardrijbroek nodig heb (helemaal niet, maar die ik gezien heb is leuk)
En ik heb er al meegereden en hij heeft echt een ele mooi pasvorm.
naar mijn vriend, maar nee volgende keer beer.

ZeFaNa schreef:
)
ZeFaNa schreef:sopper schreef:Ze krijgen waarschijnlijk bij de lidl in Wormerveer ook weer paardenspullen binnen. Tenminste dat zij mn moeder maar kan het nergens vinden op internet.
!
)
Ik had trouwens bij ooteman gisteravond een scapa dekje, 400 grams deken, hoofstel en handschoentjes gekocht.
Shenavallie schreef:Welk merk anti-klit gebruik je? Ik heb zelf die van Canter, maar daar zijn alleen nog maar grote flessen (en dus stukken duurder) van te koop... Ik hoop dat ze bij Ooteman nog wat schappelijk in prijs zijn!
Binnenkort paparazzi zijn eerste hoofdstelletje kopen
lijkt me zo schattig! Sjabraks e.d. heb ik toch nog niet nodig en, ik blijf sparen voor dit: