Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 03:59

ohh Renee en Joyce, ik ga voor jullie duimen hoor!!
hoe laat moeten jullie????

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 08:16

Kom op Bart! Laat je beentjes op zijn gunstigst zien!
Meiden: SUCCES!!! *o/*

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 08:38

Goedemorgen a;lemaal

Ja Jet dat was idd mijn bal......hihihihihihi..... dank je wel voor het terug schoppen richting mijn kastje....

Renee en Joyce heel veel succes en ik hoop dat alles goed komt met de beentjes van Bartje......

Donderdag ben ik er pas weer heb dinsdag een cursus "klantvriendelijk beveiligen" in A'dam, dus doet Kayleigh Spetter weer voor mij.. Nou luitjes werk ze en ik zie jullie van de week wel weer.

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:44

Hallo allemaal,

Ik heb mijn paardje het afgelopen weekend verwaarloosd!! Eerst heb ik zitten leren voor mijn tentamens en zondagmiddag hebben we een pup erbij gekocht... Floris heet hij en het is ook een beagle!! Ik schaam me diep Gelukkig komt Ida vandaag weer en ik weet zeker dat zij het helemaal goed gaat maken met Kola!! Morgen ben ik er weer en de rest van de week trouwens ook!! Binnenkort maak ik wel even wat foto's van Floris nu hij nog zo schattig is!!

Tot morgen!

ps. nogmaals bedankt John voor het voeren!!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:48

Vergeet ik bijna om te vragen hoe de wedstrijd is geweest gisteren van Anous en Gabi ???????? Dus bij deze dan ???????

Hoe is het gegaan gisteren??????

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 10:52

iedereen bedankt voor de succeswensen!!!!! ik hoop ook heeeeeel erg dat zijn beentjes echt goed zijn en er niets aan te zien is!!! we zien het wel, ik ben positief ingesteld.

Jullie horen het vanmiddag wel, doeiiiiiiiii

Oh en Val, gefeliliciteerd met je puppie.

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:04

spettertjuh schreef:
Vergeet ik bijna om te vragen hoe de wedstrijd is geweest gisteren van Anous en Gabi ???????? Dus bij deze dan ???????

Hoe is het gegaan gisteren??????

Ko'tje heeft zijn best weer gedaan. Geen winstpunten, maar goed daar gaan we nu nog niet voor. Ko was wel supervoorwaarts, maar helaas niet echt lekker rond te rijden. De jury was vrij streng, ik heb meerdere mensen horen klagen. 1e proef 6e geworden en bij de 2e proef ben ik 4e geworden. (er waren 7 deelnemers)
Gabi is 2e en 3e geworden, ook zij had dit keer geen winstpunten!

Ko liep trouwens weer in 1x de trailer in Daar hoef ik me dus ook geen zorgen meer over te maken

Hihi, ik hoorde net van John dat meerdere mensen zijn geschrokken van Ko, hij lag nl een paar x languit met mond open een tukkie te doen Doet'ie de laatste tijd wel vaker

Val en Jaco gefeliciteerd met jullie pup, ik wil hem wel snel zien hoor

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:11

ik heb lekker nieuwtjes

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 21:12

NIEUWS

Vandaag is Bartje op de foto geweest bij Meursing, en zijn benen zijn gelukkig helemaal goed!!!!! Oh wat waren Renee en ik blij zeg, pfff er viel echt een last van ons af. Alleen op zijn been rechtsachter en linksvoor had hij een hij een hele kleine aanmerking, bij zijn voorbeen was zijn knieschijf iets minder mooi rond als bij zijn rechtervoorbeen, maar gelukkig is alles goed!!!!!!!!!!!! dat was het belangrijkste voor ons om te horen.

Ah was echt lief, Bartje had een kalmeringsspuitje gekregen en de hoefsmid ging gelijk zijn hoeven doen, Bartje was zo suf van dat spuitje, hij lag met zijn kin op mijn schouder, zijn oogjes half dicht, ahh echt superlief zag dat eruit. Dus we hebben een supergoed paard met weer mooie hoefjes!!!!!!!!!!!!

Renee, ik weet dat je uit eten bent (heb je er nog een cola'tje op gedronken??) en hoop dat het al een beetje tot je door is gedrongen!!!!! bij mij nu wel Bartje gaat nooit meer weg........

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 21:17

hihi lief dat waren de achterbenen rechtsachter was de knie iets minder mooi rond....... maar absoluut goed genoeg......

een tweetje op rechtsvoor........... ook te verwaarlozen voor een 9 jarig paard van zijn grootte.....

de rest was goed, geen ocd (waar ik bang voor was) geen HKO verder gewoon helemaal, helemaal goed op de foto

Joyce kon niet goed meekijken omdat ik weer eens Remie speelde ik stond nogal in haar zicht.........

sorrie joyce...........

maar paard is goed, en iedereen blij

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 21:23

bedankt Kim, ik had niet zo goed onthouden wat nou weer wat was....

Ben een beetje een leeghoofd!!!!!!! in iedergeval nog onwijs bedankt voor het rijden Kim.

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:40

Hey dames

super gefeliciteerd met Bart(je) en heel fijn dat alles goed is gegaan en dat zijn beentjes voorlopig nog heel wat jaartjes mee kunnen....... echt

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:43

hey nous

Toch weer met een fijn gevoel gereden heb ik het idee met Kootje
en als je het maar naar je zin hebt gehad dat is het allerbelangrijkste en voor je gevoel maar goed hebt gereden en voor Gabi geldt natuurlijk ook hetzelfde en dan nu op naar volgend jaar en dat met opa Biz......hahaha.

Ik zie jullie donderdagmiddag/avond wel .....

groetjes...........

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 00:25

zo he he ik kan ook even iets schrijven
ik was inderdaad uit eten en ik heb er een ouzo en een sinas op gedronken hahahahaha!!

ik ga nu als derde persoon het verhaal verbeteren hahaha sorry Kim

Rechts achter is zijn knie inderdaad iets minder rond dan hij had moeten zijn
en Links voor had hij een 2tje op hoefkatrol

allebei te verwaarlozen dus ! helemaal superrrrrrrr
ons super paard mag blijven !!!!!!!!!!! jippie jippie jippie

jeetje jeetje wat waren wij blij met zijn drieen op de terug weg zeg sjonge jonge jonge
maar ja en terecht ook he

nou ik ga lekker slapen morgen weer hard aan het werk
doeidoei

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 08:48

hahaha okey volgende keer laat ik het aan Renee over om de medische dingen te vertellen!!!! Ik ben zo'n warhoofd daarin, ik onthoud dat nooit, maar eind goed al goed, ben blij dat het zo gelopen is.

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 09:03

hai ,

Nou super zeg gefeliciteerd dat bartje mag blijven.

Ik heb gisteren weer heerlijk gereden verna was zo braaf,
Zelfs een galopje gedaan heerlijk was hetm vanavond weer.

en val was weer eens ouderwets gezellig he was ook zo lang geleden dat we elkaar gezien hadden.

gr shir

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 16:16

Jocyce en Renee, Gefeliciteerd.... Bart mag dus lekker blijven... ik geloof dat hij dat zelf ook wel leuk vind

Ja, shir was weer even gezellig.... maar als we er allebei bijna niet zijn... dan zien wel elkaar ook niet he.. logisch

Ik ga het vandaag alweer niet redden om te komen naar kola, gelukkig gisteren gelongeerd! Die K*t tentamens ook.... moeten ze niet ineens nog allemaal dingen ertussen gaan proppen.... Zo hou ik nooit tijd over voor Kola! Maar goed... hierna lekker 3 weken vrij... dus dan maak ik het weer helemaal goed!

Als iemand haar even een aai over haar bolletje wil geven.. heel graag

Alvast bedankt!

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:05

Inmiddels gedaan Val.

Het gastenboek op onze site werkt weer

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 10:53

Natascha heeft aan mij gevraagd of ik dit bericht ff op bokt wou zetten.

Voor degene die PEEN bestellen bij Natas, kunnen hun bestelling voor a.s. maandag doorgeven, dan is jullie bestelling vrijdag binnen, gaarne ook graag op maandag vooruit betalen. Voor degene die hun bestelling niet hebben doorgegeven voor maandag, wordt er ook geen peen meegenomen!

dussssss Let Op

Bah heb de rest van de week avonddienst, had eigenlijk geruild, maar me baas ging moeilijk doen (niet alleen tegen mij hoor) hoewel ik wel de vervelendste ben haha. Maar wel balen, betekent dus dat ik vrijdag ook niet bij de borrel kan zijn dus we moeten het dan nog maar een keer over doen!!!!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 12:30

Oh, Man! Wat een vreselijke drukke tijden....amper tijd om te BOKKEN en mijn paard ....och arme schat , hij komt elke dag braaf uit de stal, mag " vrij spelen"met zijn vriendjes, krijgt zijn wekelijkse massage, enzo, maar toch zou ik meer tijd voor hem moeten maken. Gisteren uitgebreid met hem gespeeld, door de bak gerend enzo, zie gastenboek!

BART, super, man, dat je mag blijven, dat scheelt weer heel veel traantjes en ellende. Zorg dat je je een beetje gedraagt, dan wordt het echt héél leuk met die meiden!

Valerie, ben je wel helemaal wijs.. Nog een Beagle erbij.....die beesten zijn echt grappig, maar ze hebben geen oren! Och, als je er maar gelukkig mee bent! Hij past vast wel bij je gezellige beestenbende(Jaco niet meegerekend! )

Ik ben moe, de KERST moet nog komen!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 13:32

Jet

waar ken ik dat toch van.... het lijkt wel of alles en iedereen nog even snel voor de kerst afspraken moet maken of nog snel iets geregeld moet hebben.....wordt er een beetje toedeledokie van ...... op mijn werk moeten mensen nog even ZIEK worden en rarara ....altijd dezelfde, waardoor ..... jajaja altijd dezelfde mensen weer overwerken.....
Heb Spetter ook al vanaf zondag niet meer gezien en zie hem pas donderdag weer (als er niets tussen komt)......
Maar goed dan heb ik een lang weekend zonder kind dus alle tijd voor het knolletje ......

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 14:21

Hou op zeg.....ik wordt net niet knetter!

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 22:29

Hi, ik besta weer digitaal!!!

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 23:51

Fijn.Loes! Kom er weer bij! Gaat het een beetje in die polder daaro?

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 08:32

Hé Loes

Leuk dat je er weer bent hier op bokt. Hoe is het met de duiveltjes H en E? Hebben ze het nog naar hun zin in hun luxeuze villa. Hoe is het met jou en bevalt het in je nieuwe onderkomen?

Groetjes......