Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gelukkig komt Ida vandaag weer en ik weet zeker dat zij het helemaal goed gaat maken met Kola!! Morgen ben ik er weer en de rest van de week trouwens ook!! Binnenkort maak ik wel even wat foto's van Floris nu hij nog zo schattig is!!
spettertjuh schreef:Vergeet ik bijna om te vragen hoe de wedstrijd is geweest gisteren van Anous en Gabi ???????? Dus bij deze dan ???????
Hoe is het gegaan gisteren??????
Doet'ie de laatste tijd wel vaker 
NIEUWS
Bartje gaat nooit meer weg........
rechtsachter was de knie iets minder mooi rond....... maar absoluut goed genoeg......
bedankt Kim, ik had niet zo goed onthouden wat nou weer wat was....
! helemaal superrrrrrrr
!!!!!!!!!!! jippie jippie jippie
Zo hou ik nooit tijd over voor Kola! Maar goed... hierna lekker 3 weken vrij... dus dan maak ik het weer helemaal goed!
dus we moeten het dan nog maar een keer over doen!!!!!
, hij komt elke dag braaf uit de stal, mag " vrij spelen"met zijn vriendjes, krijgt zijn wekelijkse massage, enzo, maar toch zou ik meer tijd voor hem moeten maken. Gisteren uitgebreid met hem gespeeld, door de bak gerend enzo, zie gastenboek!
Nog een Beagle erbij.....die beesten zijn echt grappig, maar ze hebben geen oren! Och, als je er maar gelukkig mee bent! Hij past vast wel bij je gezellige beestenbende(Jaco niet meegerekend!
)
van ...... op mijn werk moeten mensen nog even ZIEK
worden en rarara ....altijd dezelfde, waardoor ..... jajaja altijd dezelfde mensen weer overwerken.....
en zie hem pas donderdag weer (als er niets tussen komt)......