Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
andrea1992 schreef:zo twilight lange marathon achter de rug wat een geweldige film zeg breakind dawn 2 echt je blijft de hele film geboeid alleen je merkt wel dat ze er snel doorheen gaan had van mij wel iets meer details uit het boek gemogen en iets meer afgewerkt mogen worden maar ieder zijn idee over de film en als het echt zo zou zijn dat die 2 dood gingen had ik persoonlijk stephanie meyer vermoord haha maar gelukkig bleven ze leven
_Linn_ schreef:andrea1992 schreef:zo twilight lange marathon achter de rug wat een geweldige film zeg breakind dawn 2 echt je blijft de hele film geboeid alleen je merkt wel dat ze er snel doorheen gaan had van mij wel iets meer details uit het boek gemogen en iets meer afgewerkt mogen worden maar ieder zijn idee over de film en als het echt zo zou zijn dat die 2 dood gingen had ik persoonlijk stephanie meyer vermoord haha maar gelukkig bleven ze leven
Misschien willen sommige geen spoilers lezen Andrea.... ik heb het boek dan wel al gelezen, maar dat is al even geleden dus ik weet ook niet meer goed hoe het gaat, dus ik vind het ook niet zo heel leuk om dan deze spoiler te lezen. Mooi dat die wel heel leuk was! En dat is bij alle films zo gegaan dat ze er dingen uitgelaten hebben. Maarja dat is helaas ook wel nodig want als je het hele boek gaat verfilmen heb je een film van 4 uur lang.
_Linn_ schreef:Heb je een foto van jullie samen Kim?? Ik ben wel heel nieuwsgierig!