We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lucy

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 19:23

ohja dat is natuurlijk vandaag!
oeh ik zou gewoon heen kunnen vannacht, want ben morgen vrij..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 19:25

Oh leuk Andrea! Ik had ook echt graag gewild maar helaas kon Ella niet vandaag. En ik ga haar niet nu dumpen bij de laatste film, want we zijn naar alle films samen geweest. Dus nu gaan we denk volgende week ergens.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 19:28

hmm ff kijken of een vriendig vanavond gaat of wil.. hihi
vorige zijn we wel om 12u heen gegaan... niet de marathon, maar wel premiere

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 15:49

Wat een heerlijke dag vandaag zeg!!
Vanmorgen voor mams even het huis gezogen en gedweild. Toen ging ik om 11.45 richting Vianen en ik kan nu melden dat ik er 2 verzorgpaarden bij heb. Toen ik daar aan kwam zag ik dat ik daar een paar jaar geleden ook al een keer geweest ben, toen voor een haflinger. Dus dat was wel grappig.
Het gaat dus om 2 paarden, een Engelse Volbloed ruin van 12 jaar, hij heet Teica's Boy. Hij is een poos kreupel geweest omdat die een wond had aan ze kroonrand. Nu loopt die zo goed als weer goed en nu gaat ze hem dus weer rustig oppakken met longeren en rijden e.d. Hij is wel een beetje eenkennig dus we moeten elkaar dus eerst wel goed leren kennen. Dus in het begin gewoon lekker longeren en een beetje grondwerken en dan uiteindelijk kunnen we ook lekker gaan rijden. Hij wordt nu gewoon recreatief gereden maar de eigenaresse was wel wat meer dressuurmatig bezig. Ook kunnen we daar zometeen heerlijk buitenrijden.
Het andere paard is een 2.5 jarige friese ruin. Nu al lekker aan de maat, wanneer die uitgegroeid en uitgezwaard is wordt het best wel een beetje een tankje denk ik. Die moet ik alles gaan leren. Hij is nog best puppy en happerig. Maar ze is er al een beetje mee aan het longeren, gewoon met halster. Dus daar gaan we ook gewoon lekker mee aan de slag. Zijn naam is trouwens Ike. Hij is echt een knuffeldoos, dus die klik zit er wel nu al.

Ik heb er wel zin in om met ze aan de slag te gaan. De eerste paar keren is de eigenaresse er gewoon bij. Nu ga ik er volgende week weer heen omdat ik dit weekend geen tijd heb om te gaan. En ik ga hier nog eens slank worden want ik wil zoveel mogelijk op de fiets naar de paarden (is 20 min fietsen, maar ook een goede brug over...) en als ik zo bij de post ga werken ga ik dan ook veel fietsen, dus goed voor de vetjes!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:11

zo twilight lange marathon achter de rug wat een geweldige film zeg breakind dawn 2 echt je blijft de hele film geboeid alleen je merkt wel dat ze er snel doorheen gaan had van mij wel iets meer details uit het boek gemogen en iets meer afgewerkt mogen worden maar ieder zijn idee over de film en als het echt zo zou zijn dat die 2 dood gingen had ik persoonlijk stephanie meyer vermoord haha maar gelukkig bleven ze leven

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:13

andrea1992 schreef:
zo twilight lange marathon achter de rug wat een geweldige film zeg breakind dawn 2 echt je blijft de hele film geboeid alleen je merkt wel dat ze er snel doorheen gaan had van mij wel iets meer details uit het boek gemogen en iets meer afgewerkt mogen worden maar ieder zijn idee over de film en als het echt zo zou zijn dat die 2 dood gingen had ik persoonlijk stephanie meyer vermoord haha maar gelukkig bleven ze leven

Misschien willen sommige geen spoilers lezen Andrea.... ik heb het boek dan wel al gelezen, maar dat is al even geleden dus ik weet ook niet meer goed hoe het gaat, dus ik vind het ook niet zo heel leuk om dan deze spoiler te lezen. Mooi dat die wel heel leuk was! En dat is bij alle films zo gegaan dat ze er dingen uitgelaten hebben. Maarja dat is helaas ook wel nodig want als je het hele boek gaat verfilmen heb je een film van 4 uur lang.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:16

_Linn_ schreef:
andrea1992 schreef:

Misschien willen sommige geen spoilers lezen Andrea.... ik heb het boek dan wel al gelezen, maar dat is al even geleden dus ik weet ook niet meer goed hoe het gaat, dus ik vind het ook niet zo heel leuk om dan deze spoiler te lezen. Mooi dat die wel heel leuk was! En dat is bij alle films zo gegaan dat ze er dingen uitgelaten hebben. Maarja dat is helaas ook wel nodig want als je het hele boek gaat verfilmen heb je een film van 4 uur lang.

je hebt verschillende stukjes dat je ziet dat het gebeurt alleen de acteurs zie je dan niet
eigenlijk heb ik niks verklapt omdat je het zo kan opzoeken en makkelijk kan vinden
en zeg alleenmaar als het echt zo zou zijn dat die 2 dood gingen
daar kan je van alles uit opmaken
maar ok

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:21

Nouja je kan eruit opmaken dat ze bijna doodgingen maar gelukkig blijven leven. En als iemand het niet wilt weten dan ga je ook niks opzoeken natuurlijk.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:00

ach wat maakt het uit

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:39

Ach volgens mij heb je zo niks verklapt :p
Zelfs nog minder dan de trailers :p

Ik ben gister niet meer heen gegaan, maar heb al wel afgesproken met een vriendin dat we samen gaan, dus maar snel afspreken :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:40

_Lucy schreef:
Ach volgens mij heb je zo niks verklapt :p
Zelfs nog minder dan de trailers :p

Ik ben gister niet meer heen gegaan, maar heb al wel afgesproken met een vriendin dat we samen gaan, dus maar snel afspreken :)

je moet echt snel gaan hoor is echt top film

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 23:21

Ik ga met mijn lieve vriendje heen :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 09:48

Ah leuk het is nog steeds aan dus?

Ik ga binnenkort met me vriendje naar alles is familie. Ik had hem biosbonnen voor zijn verjaardag gegeven en dan gaan we daar naartoe waarschijnlijk!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 09:58

Meiden kijk nog even in het meeting topic. Meeting word toch verplaatst. De nieuwe datums staan in topic!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 12:38

Jaja Kim het is nog steeds aan.
Woon momenteel wel even weer thuis, maar dat is eigenlijk ook nog wel goed ook.
Ik zal even uitleggen waarom ik thuis woon.

De afspraak was om in september al naar huis te komen maar m'n mams vond goed dat ik bleef. Voorwaarde was dat het goed ging op school. Helaas was dat niet zo en toen ik eindelijk had toegegeven had dat ik het niet fijn vond bla bla moest ik terug.

Maar zodRa mijn vriend ziet dat het goed gaat en dat ik me wel er voor in wil zetten of desnoods een andere opleiding, mag ik terug. Dat kan binnen een aantal week zijn ,aar kan ook nog wek een aantal maanden duren

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:38

Ik heb geloof ik even gemist waar je eerst dan woonde Danielle?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 13:50

Biji mijn vriend. Dacht dat ik dat hier had verteld?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 15:14

xDaantjxx schreef:
Biji mijn vriend. Dacht dat ik dat hier had verteld?

Kan wel hoor maar dan heb ik dat gewoon gemist. Waarom ben je daar gaan wonen dan?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 17:56

lijkt mij ook juist wel fijn om niet meteen bij hem te wonen, of niet?
het is natuurlijk super leuk om samen te zijn, maar als je elkaar niet constand ziet is dat alleen nog maar leuker denk ik..
en je bent ook nog wel jong natuurlijk..
haha moet je helemaal zelf weten natuurlijk. maar ik kan het me echt nog niet voorstellen dat ik nu al bij mn vriend(die ik niet heb :P) zou wonen..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:48

Vanavond heb ik voor het eerst op Cicero gereden, een 5 jarige ruin. Heel leuk paard die nog veel moet leren omdat die nog zo jong is, maar daarom heel leerzaam. Zeker voor herhaling vatbaar!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:07

Ik heb nu dus een vriend/vriendje en kan me niet voorstellen om met hem samen te wonen. Ik ben pas 16! :P
Maar als jij je daar wel prettig bij voelt, dat is natuurlijk voor iedereen anders

Ik was dit weekend alleen thuis want mijn ouders waren naar de Achterhoek en Peter moest dus blijven logeren dit weekend. :P Was gezellig en ik had gekookt, als voorgerecht gemengde sla met walnoten, geitenkaas, appel, druiven en rozijnen + honingdressing en als hoofdgerecht tagliatelle met zelfgemaakte pesto gepofte tomaatjes en asperges. Hmmmm!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:37

Heb je een foto van jullie samen Kim?? Ik ben wel heel nieuwsgierig!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:46

_Linn_ schreef:
Heb je een foto van jullie samen Kim?? Ik ben wel heel nieuwsgierig!

nee niet van ons samen, wel van hem en smurf :+
haha ik zou even naar smurf en toen ging hij zowaar mee en ging hij ook mee wandelen, hij heeft echt een heel stuk met haar gelopen!

Uhm ik heb wel een klassenfoto? Ik zit nu dus bij hem in de klas...
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 8302_o.jpg
Even kijken ik sta links dus ergens en hij is in de middelste rij de derde van rechts met de roze blouse en blauwe trui :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:55

Whahahahaha kim zit jij bij floris in de klas. omg haha

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:02

Jep klopt, ik mag hem wel jij niet zo ?