Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en na een week zeik regen nergens blubber in de bakken en paddocks ! en het land, jeumig echt te gek ! wel erg spannend om te verhuizen, vooral voor de paarden, doe geen oog dicht, spaaaanend
Kan iemand mij vertellen wie er zoal instructie komt geven op stal, eigen instructie ook zoiets dat mag ook bijna nergens. . . . ennuh zijn er mensen die vaak weg gaan met de trailer, best een spannend ritje als je een hoop tegenliggers tegen komt hihihi
Als je de weg niet goed kent (waar er inhammen zitten en waar juist niet) lijkt het me wel n btje spannend...
ik herken dat, als ik naar loon op zand ga met mijn paard, dan staat hij echt in zijn vac buitenbox als een schikvis om zich heen te kijken, hij gaat ook gewoon niet liggen! Echt lollig, te nieuwschierig gewoon, ik zag m s'nachts vanuit mijn slaapverblijf, grote ogen en met zijn hoofd naar li . . . naar re . . . naar li. . . naar re, ook roepen uiteraard, ergens in de nacht wel een maffie die wat terug roept, in dit geval een haan ?! huh ??? zag je m denken
ver ver weg een paard, maar meer van "hou nu eens je kaken man !!". Zo'n verandering is ook wel weer geestverruimend, even van de automatisch piloot af . . .
Maak er mooie dagen van!

gekke blando.