kan me voorstellen jet dat je een paar vloeken hebt laten vallen. moet wel een hele poos geleden zijn kan me niet herinneren je over rugpijn te hebben gehoord. morgen het laatste stukje van mijn toets afhandelen en daarna opsturen dan is mijn eerste module afgerond en dan op naar de volgende module..
AnitaJoeri
Geplaatst: 21-11-12 09:22
guten morgen 4 graden en heel mistig.
Mama Sien, Hoe raad die het zo en de honden uitgelaten, alle dieren eten gegeven en nu ff lekker ontbijten. Vanmiddag met Aiko en vriendin met haar peerd rijden.
Gaat het een bietje Jetje? Gaat lekker hè Regien met de studie
Jaja.....in de ochtend ga ik als een bejaarde, maar ach...een pilletje erin en dan gaan met die banaan. Alleen kan ik me niet omdraaien in bed en zo....Zaar heeft voor Stormpie gezorgd en met hem gewerkt, maar morgen ga ik zelf wer hoor!
Gisteren heerlijk met stoute Aiko 3 uur in het bos gereden, was heerlijk.Frisjes maar met zonnetje toch hele fijne dag. Vandaag weer lekker in en om het huis aan het werk, het weekeind hebben we visite dus alleen maar gezellige dingen doen.
Jetje ssssst en ik zal het ook niet verder vertellen, maar langzaam maar zeker worden we bejaard haha, nou voorzichtig aan hoor.
Jetje ff druk met Aman, maar je krijgt pb, vond het wel heel leuk om te horen hihi
Aman en Ar weer op weg naar huis, beetje vroeger dan normaal, maar bij jhullie nog meer storm dus maar wat eerder naar huis, lekker rustig aan. Was weer gezellie, gisteren nog heerlijk met de tafelgril in de weer geweest en Aman en ik nog heerlijke bosrit gemaakt in de mist. Arjan nog ff flink wat grond voor me weggeschept. Nu ik nog ff wat wegscheppen, doe gewoon elke dag weer een stukkie. Maar als dit klaar is nog ff de ;latste bladeren opruimen en dan is alles weer keurig. Geen onkruid meer en wei voor de paarden weer alle kuilen opgevuld en dan van het voorjaar weer lekker mesten en kan de wei weer keurig van start.
AnitaJoeri
Geplaatst: 25-11-12 17:47
Jetta schreef:
Nou....heel veel mist. Koud he?
Aniet je hebt pb.
U heeft PB terug, de rust is hier weder gekeerd haha
AnitaJoeri
Geplaatst: 26-11-12 09:35
guten morgen 5 graden en een heerlijk zonnetje. Vandaag weer lekker met de dieren aan het werk en zowel binnen als buiten werken.
Heerlijk weertje vandaag. En veel werk verricht. Zaar ging Storm africhten vandaag en ik ben vanavond met Kees lekker naar Ikea gegaan om wat leuke binnenassecoires te scoren. De nieuwe bank laat nog even op zich wachten...helaas. Maar we hebben wel al een leuke plaid en een schapiekussen!
AnitaJoeri
Geplaatst: 27-11-12 16:48
Kijk das ook leuk Jetje.
Guten mittag 7 graden, maar heerlijk weer geweest.
met een Nederlandse uit Bippen naar een manege in de buurt geweest. ze wil misschien gaan paardrijden, moet zeggen zag er prima uit, er liepen 2 tinkers en een fries die aan de longeerlijn zat met beginners op de rug en moet zeggen zag er prima uit, zowel het lesgeven als de paarden en de stallen. Nog een pluspunt, als je daar gaat lessen dan leer je eerst poetsen en opzadelen en zo hoort het natuurlijk ook, maar is helaas vaak niet zo. Maar ff kijken of ze inderdaad gaat lessen.
Hihi...lekker je vriendin voor je karretje spannen!
Vanavond twee cakes gebakken, Kees wil tracteren op zijn werk, omdat er een vervelende leidinggevende is vertrokken. Hij wilde zelf cake bakken, maar dat heeft ie nog nooit gedaan en ik heb geen zin om de hele keuken te gaan soppen na een Kees-bak-actie. Morgenavond weer les met Storm en dan een druk weekend op stal, er komen een hoop nieuwe stalgenoten bij!
goedenavond, morgen ga ik verhuizen naar langelaan dus dan zie ik je morgen jetje hoelaat heb je les? tot morgen..
AnitaJoeri
Geplaatst: 30-11-12 09:46
guten morgen Heeft gevroren en nu precies 0 graden.
Succes met de verhuizing Regien en natuurlijk heel veel paardenplezier bij stal Langelaan.
Lara komt vanmiddag voor Joepi en ik ben van plan om binnen de bedrijven door Aiko in de bak te rijden. Ook nog ff aan mijn afgraving werken, die schiet al lekker op en ga Marokkanse groenten met vis maken, want strakjes komt mijn neef met vrouw en kleine Yara van 2 jaartjes dit weekeind.