Hahaha, dettol werkt goed als de hond ongelooflijk stinkt naar rotte vis of hondenstront. Wel lief dat ze er handschoenen bij krijgt, ik zou zeggen, was je handen erna met dettol
Het lijkt me allebei niets, koude airco en dan buiten zo warm, maar ook binnen zo warm is niet meer leuk.
Ja dat is waar. Ik heb voor vandaag niets te klagen over het weer, zonnetje, wolkjes en dat afgewisselt en lekker in een t-shirt kunnen werken. Oke, de wind had best even mogen draaien, zodat ik terug ook wind mee gehad zou hebben...
Vandaag was het inderdaad beter te doen. Na het werk bij een vriendin gaan eten. Vervolgens 6,5 km gewandeld en nog bijna 4 km hardgelopen. Het was er eindelijk weer weer voor Hoop dat het morgen ook nog hardloopweer is, moet voor deze week nog inhalen
Zo even snel bijgelezen, maar spannend zeg Antoinet! Ook bijna alles rond voor het nieuwe huisje!
Ik ben maandag bij het huis gaan kijken en moet toch ook nog wel aardig wat gebeuren . Zie je altijd nog duidelijker als het leeg is, maar goed eerst vakantie en dan klussen . Al wil ik wel alvast voor de vakantie een oproepje op werkspot zetten om mn muren te laten doen..... Kan ik dat tijdens vakantie rustig bekijken wat er reageert en na vakantie bellen en dan zo snel mogelijk laten doen want dan kan ik meubels bestellen en laten leveren! Wilde gister al bestellen maar ze hebben maar 2 weken levertijd... Dan heb ik het gewoon te snel .
Gaat hard, Es! Moet je nog veel (laten) doen in jullie huis? Wel lekker om eerst even lekker van je vakantie te genieten en daarna alles voor je huis te gaan regelen.
Ik was vandaag vrij, dus ik ben nog even bij Mazzel geweest en hem nog even hard aan het werk gezet, een rondje bos, duin en strand. En gps eens meegenomen, 20 km gereden in ruim 2 u en gemiddelde snelheid van 9 km/u. Vond ik best netjes, is inclusief in en uit stappen. Mazzel was weer super braaf onderweg, lekker op strand gelopen, was lekker breed en nog rondje bos gedaan. En nu maar hopen dat de andere bijrijders en eigenaresse hem lekker aan het werk houden. Al ben ik bang dat hij na mijn vakantie toch wel weer wat dikker zal zijn...
Een paard kopen is de kunst niet, het onderhoud.. Ik heb nu gewoon geen €400 over per maand, helaas! En arkootje is geen monster hij is een poppiedroppieschattie (zolang hij zijn achtbenen bij zich houd )
Saskia89
Geplaatst: 12-07-13 13:00
Poppiedroppie met flying moves Nee hoor, vind hem ook leuk, lekker karaktervol paardje haha.
Kopen lukt wel ja, dan was dat paard er al, alleen dat ze elke maand weer zoveel geld kosten, dat is inderdaad een stuk lastiger. Daarom ben ik wel heel blij met verzorgmonstertje Mazzel.
Af en toe moet je als paard zijnde toch even je benen strekken en buigen en beetje een warming-up doen? Dat die lastige mensen nou precies op dat moment in de weg komen staan...
En inderdaad fanatiek, Sas, hardlopen. Kan je samen met Milou gaan lopen. Nu wij nog Antoinette, al heb ik er geen geduld voor om conditie op te bouwen...
Ja dat zal het zijn, strek -en buigoefeningen, t'peerd is in ieder geval leniger dan dat ik ben!
Horsefreak
Geplaatst: 12-07-13 21:10
Kan je oefenen om ook zo lenig te worden, Antoinette Mazzel doet het met hoeven krabben nog wel eens, gaat hij zijn achterbenen strekken. En naar de vliegen staat hij momenteel ook zijn lenigheidsoefening te doen. En soms test hij hoe wakker ik nog ben, even flink alles los schudden. Ik zal die clown missen de komende weken
En een nieuw speeltje voor op vakantie een 100 mm macro lens (van minolta), ben er nu al blij mee
Bedankt allebei! Hoor net van mijn moeder dat er gratis wifi is op de camping. Dus kan ik af en toe wel wat foto's posten. Camera gaat mee de auto in, al zal ik onderweg niet veel tijd hebben voor foto's, mijn pa kennende is het zoveel mogelijk rijden en stoppen combineren met tanken, toilet pauze en eten. Ik heb geen zin in de reis, ik heb zin in morgenavond, hopelijk zijn we er dan.
En ik ben heel benieuwd hoe Milou het heeft (gehad)!