goeie morge k heb spier pijn in mn schouder!! doet echt vet zeer!! haarja, meot ik maar niet vallen xD
Britt_Sisi
Geplaatst: 16-09-10 08:18
ah nee westernweekend, das wel poedersuiker dan hoor haha! dan hebben die paarden voor ons al 2 uur gelopen en dan zijn ze dood! net als toen suus met sax en quatro die wouden iedere keer snelste weg naar huis maar fijn dat je gebeld hebt!
Ik had vandaag ook een lekker kort dagje. Ben nu weer thuis alleen aardig wat huiswerk voor morgen maarja dat is zo af als io er even goed voor ga zitten
succes!! net thuis, zal zo maar weer verder gaan met mn bioverslag... krijg net te horen dat ie volgende week al ingeleverd moet worden.. altijd als ze dat zeggen als je t op krijgt..
_Lucy
Geplaatst: 16-09-10 15:17
heb echt zooon zin om weer te rijden mr moet nog tot zaterdag wachten.. t ging zo goed les helpt wel heel erg goed k had r eerst wel eens aan de teugel, maar eigenlijk niet op de goeie manier, en ze pikt t nu al heel snel op, we waren er nog maar 1 keer mee bezig geweest
ik zal r nu wel over ophouden, want ik heb gister volgens mij al heel vaak gezegt dat k r zo blij mee was maar k ben gewoon zo trots op r!!