Morgen vertrekken wij naar Drenthe.
Helaas wordt het weer een beetje minder, maar als het maar droog blijft.
Of af en toe een buitje voor het stof.
Heb er zin in.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Ik heb het van Sabine gehoord. Ik zat er ook aan te denken om misschien wel wat te kunnen regelen om ze toch later binnen te halen. Ik denk niet dat First het fijn zal vinden om alleen achter te blijven.LIQUITA schreef:Xan en Tytje, hadden jullie al gehoord dat als je je paard door de manege op het land laat zetten en ook door hun weer van het land laat halen, ze dan tussen 1 en 3 uur worden binnen gehaald. Ik vind het zelf een beetje kort. Ben nog steeds sterk aan het twijfelen of het dag/nachtland wordt of een daglandje.
Ik had zoiets vaag gehoord, maar niet van iemand van de manege.
Maar als het lekker weer is, dan mag No wel blijven staan van mij. Haal ik hem er zelf later wel af.
Volgens mij kan hij behoorlijk goed alleen staan. De andere paarden staan allemaal in de buurt,
dus echt alleen is hij dan niet. En wellicht willen de anderen dat ook zo af en toe wel.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Erik zei dit ook al. Ik dacht dat het misschien wel mee viel, maar nu ik het zo lees bij jou zie ik het ineens ook in. Heb het nog even toegevoegd in mijn brief. Thanksje werkt 3 dagen per week en dan 2x 2 nachtdiensten per maand is in verhouding ook wel erg hoog. Gelijk dat je een bezwaar er tegen maak. niet geschoten is altijd mis..
Shenavallie schreef:Volgens mij komen er na een aantal tegenvallers nu wat meevallers op m'n pad: volgende week woensdag mag ik weer met Sytje aan de menlessen meedoen!!!!![]()
Wordt een drukke week: woensdagavond les, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag mennen in Amsterdam!
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Zo...ik heb even een nachtje liggen piekeren over de nachtdiensten die ik weer moet gaan werken. Ik had een voorstel gekregen voor 2x 2 nachten per maand. Ze vertelde me ook dat ik bezwaar mag maken en dat ga ik dus doen. Ik wil wel nachtdiensten werken maar alleen dan 1 x per maand. Ik heb net een mooie brief geschreven met mijn bezwaren. Ik vind hem zelf nog goed geschreven ook, ben dus trots op me zelf want ik ben niet zo'n goede brieven schrijfster
. We zullen zien wat het antwoord wordt, maar niet geschoten is altijd mis.....toch?
je werkt 3 dagen per week en dan 2x 2 nachtdiensten per maand is in verhouding ook wel erg hoog. Gelijk dat je een bezwaar er tegen maak. niet geschoten is altijd mis.