Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Pfff.. _Lisanne schreef:Heb je vaak 2 toetsen op 1 dag dan Fioon?
Wat betreft mijn toetsen heb ik wel een goed rooster gelukkig. Elke dag maar 1 toets, behalve dinsdag. Dan heb ik geschiedenis en maatschappijleer. Maar dat zijn allebei 1 uurs-toetsen, dus mag niet klagen.

_Irene11_ schreef:Ik weet nooit hoeveel iets meeteld, maar:
T-toets = een soort SO
O-toets= telt mee voor de overgang en is zwaarder dan een T-toets
E-toets= voor je overgang + eindexamen, telt het zwaarst
xFioon schreef:_Lisanne schreef:Heb je vaak 2 toetsen op 1 dag dan Fioon?
Wat betreft mijn toetsen heb ik wel een goed rooster gelukkig. Elke dag maar 1 toets, behalve dinsdag. Dan heb ik geschiedenis en maatschappijleer. Maar dat zijn allebei 1 uurs-toetsen, dus mag niet klagen.
ehm... had er maandag 1, vrijdag 1 en rest van de dagen 2. heb 8 toetsen in 5 dagen dus...
oh dat is wel beter! hoeveel vakken heb je dan?
_Lisanne schreef:Maar hebben jullie nog van die T-toetsen dan? Wij kregen namelijk vanaf de 4e al geen SO's meer.
O-toetsen noemen ze hier VGT (voorgangstoets)
En E-toetsen noemen ze hier SET (school examen toets).
Ik heb die jaar alleen maar SETs..
_BLOEMPOTJE schreef:wij hebben nu 2 toetsdagen om ons voor te bereiden op volgend jaar waar we wel een volle week EDweek (examendossierweek) hebben (en die dus meetelt voor examen) maar ik ben nu gewoon aan het leren voor morgen een normale toets
ik ga slapen, voel me beetje ziek
_Lisanne schreef:_BLOEMPOTJE schreef:wij hebben nu 2 toetsdagen om ons voor te bereiden op volgend jaar waar we wel een volle week EDweek (examendossierweek) hebben (en die dus meetelt voor examen) maar ik ben nu gewoon aan het leren voor morgen een normale toets
ik ga slapen, voel me beetje ziek
Tellen de toetsen die je in die 2 dagen moet maken ook mee voor je examen?