. Daarna wilde ik hem losdoen/longeren, maar Michael had les in de bak, dus dat kon niet. Ik weet niet of jij morgen rijdt, maar dan zou ik 'm eerst even longeren
. Veel plezier vanavond hè!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Daarna wilde ik hem losdoen/longeren, maar Michael had les in de bak, dus dat kon niet. Ik weet niet of jij morgen rijdt, maar dan zou ik 'm eerst even longeren
. Veel plezier vanavond hè!!!
__Nathalie__ schreef:Dat is wel heel sneu is die helemaal niet uit stal geweest?
Ik heb niet gekeken of de bak goed was. Mn nichtje wilde dat ik even bleef dus heb alleen me stal gedaan en ziet der prakkie's gemaakt en wortels gegeven
__Nathalie__ schreef:Kunnen ze er op de manege niet voor zorgen dat paard dan gewoon smorgens los gaat ofzo?
Vind dat eigenlijk niet kunnen. Ook al gaan ze er niet dood aan.
Van mij mag die sneeuw wel weer stoppen ik kom echt onmogelijk normaal op mijn werk zo.
Reed 30 op de snelweg!!!!!!!!! pas het laatste stuk ging het een beetje rijden.
. Maar daar was ik dus net te laat voor, ik was er namelijk om 9.00 en toen waren er al 2 losgeweest. Toen wilde ik rijden, maar dat kon niet, dus toen ben ik Diva gaan rijden. Daarna wilde ik die zwarte losdoen of longeren, maar dat kon niet want toen was er les. Aan de longeerlijn lopen door het bos zie ik met zo'n joekel ook niet echt zitten. Dus ja, het is sneu voor zo'n dier maar in dit geval kon het even niet anders. En ik vind het ook niet kunnen, maar nu had ik geen andere keus. Dus dat jij zegt dat je het niet vind kunnen snap ik wel, but this was out of my league.
Bedankt Naath!
.
Als je hem naar buiten wil kan je hem zelf toch wel in de bak zetten? En dan ff mesten ofzo en dan weer ophalen? Zo doe ik het altijd 
.
maar snap wel dat het met ijzers gevaarlijker is dat is nog gladder, maar die heeft ziet gelukkig niet.
En ze vond de sneeuw leuk dus werd ze helemaal jolig. Ging ze onder het draven met der neus door de sneeuw heel der bek wit
Dus paar min laten draven en toen ze ging galoperen maar weer gestopt want dat vond ik toch wel beetje eng. Toen heb ik nog een kwartier gewoon met r rondjes gelopen aan de hand. Dat ze der toch ff uit geweest is.