mAnDyXX schreef:stoer hoor anneke rij je nu gewoon met je gewone broek eigenlijk?
ja doe je bij western altijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mAnDyXX schreef:stoer hoor anneke rij je nu gewoon met je gewone broek eigenlijk?
mAnDyXX schreef:ooh oke! weetje ik kan een rondje draaien van 6 meter in galop goed he?
Georgette schreef:Dat is echt iets wat ik altijd nog een keer wil doen: westernrijden. In die 13 jaar dat ik nu rijd, nog nooit gedaan!
het rijd zo ontspannen! alleen zijn de hulpen die je een westernpaard geeft heel anders. als je voor het eerst op een western paard zit heb je het gevoel dat je geen controle hebt want je hebt de teugels heel los, en je gebruikt ze bijna nergens voor. maar ik zou het zeker proberen! er zijn genoeg stallen waar je western kun rijden, waar ik werk: ed gosen (die man die ook de clinics gaf) is t wel duur maar je leert er echt zooo super veel!
(Roos&Donna
) 

AnnemiekvM schreef:Ik ben net naar buiten geweest met Tommie. Samen met 2 andere meiden die Karin met de paarden helpen. Eerst een stukje gestapt en wat los gedraaft. Toen gingen we een spoor over en hebben we een heel rondje gegalopeerd. Ongeveer een minuut of 20 aan een stuk. Tommie vond het heerlijk en heeft er niet aan gedacht om te gaan bokken.
Op de terugweg gingen we nog even uitdraven en verder lekker weer gestapt. Tommie was goed moe, maar hij heeft wel genoten. Volgende week gaan we weer met dit groepje![]()
Maar wat een heerlijke rit vol actie