. Lijkt er in de verste verte niet op, dat noemt men nou een kat
. Nog maar een keer proberen dan:
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Lijkt er in de verste verte niet op, dat noemt men nou een kat
. Nog maar een keer proberen dan:
Yinari schreef:HIer vast drie van Nicole:
Hopelijk vind je het wat, Linde. Ik vind haar in ieder geval een goed model geweest
. Er is vast wat mis gegaan bij die laatste foto
, maar hij is wel top. Die was me ook al opgevallen op je website
. Yinari schreef:Ook super hoorEn Mary dan. Mary vond het allemaal maar onzin op haar vrije zondagmiddag. En dan met dit weer!. Maar haar mooie koppie doet een hoop
, lief koppie
. 
.

Yinari schreef:Hahaha, ik moest eerst even kijken hoorWat is je profiel trouwens grappig geworden!
Die eerste foto, zijn dat nou drankglazen?
. Dat zijn inderdaad drankglazen. Die foto is gemaakt bij ons 1e (en enige
) Bokt etentje met de VELDT Schatjes.

.
LIQUITA schreef:Yinari schreef:HIer vast drie van Nicole:
Hopelijk vind je het wat, Linde. Ik vind haar in ieder geval een goed model geweest
WoW....mooi hoor. Er is vast wat mis gegaan bij die laatste foto
, maar hij is wel top. Die was me ook al opgevallen op je website
.
Yinari schreef:En Mary dan. Mary vond het allemaal maar onzin op haar vrije zondagmiddag. En dan met dit weer!. Maar haar mooie koppie doet een hoop

. 

LIQUITA schreef:Lijkt me erg gezellig.

, en heb last van m'n keel. Lekker dan weer en ik moet morgen beginnen met werken. Dus ik zeg
. LIQUITA schreef:Ik duik m'n bed in. Ben weer vrezelijk verkouden, en heb last van m'n keel. Lekker dan weer en ik moet morgen beginnen met werken. Dus ik zeg
.

LIQUITA schreef:Ik duik m'n bed in. Ben weer vrezelijk verkouden, en heb last van m'n keel. Lekker dan weer en ik moet morgen beginnen met werken. Dus ik zeg
.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Ik duik m'n bed in. Ben weer vrezelijk verkouden, en heb last van m'n keel. Lekker dan weer en ik moet morgen beginnen met werken. Dus ik zeg
.
Bessensap (zou Winnitou zeggen).
met honing Nicole1995 schreef:meelen schreef:
Bessensap (zou Winnitou zeggen).
Beterschap,en weer snel opknappen neem een kopje theemet honing

dan maar.
. Drink nu even een kop thee, ga zo stomen met Kamille en dan duik ik m'n bed weer in.