Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

of in ieder geval niet zo vaak

2e proef ging niet zo goed ik werd zelf heel erg moe
en de bak was iets wat aan de zware kant en kon er gewoon niet lekker bij elkaar houden dus werd een beetje een rommeltje...

vera23 schreef:heb trouwens over ko gedroomd whahahhahahahah dat toen ik er voor de 2e keer opging ineens heel erg voor het been was en zonder spoor kon rijden![]()
laat ik hem wel een week op stal staan met heel veel krachtvoer
Durf je wel op zo'n kleine poonie

ja ze was wel braaf hoor heb alleen vrijdag en zaterdag beetje normaal kunnen rijden met mn voet dua mag eigenlijk niet klagen

maar ben die L zat
die moet eens luisteren om opzij te gaan als je het vraagt.... uk gaat zo opzij al denk ik eraan
dus dan komt dat wijken wel je neusgaten uit op een gegeven moment en vind het gewoon geen fijne oefening... 
vera23 schreef:ja omdat die totaal niet reageerddie moet eens luisteren om opzij te gaan als je het vraagt.... uk gaat zo opzij al denk ik eraan
dus dan komt dat wijken wel je neusgaten uit op een gegeven moment en vind het gewoon geen fijne oefening...

Vorige week dinsdag dacht ik in draf te zien dat ze rechts voor in draf niet helemaal lekker liep, donderdag en vrijdag liep ze weer goed, en vandaag zag ik het weer.. pfff.. had gehoopt dat we het nu wel gehad hadden allemaal!

ik kan het niet maar wil het wel graag
Paradox_ schreef:en vera zin om dox te leren wijkenik kan het niet maar wil het wel graag
zo afentoe
Missch door de temp.verschillen dat ze wat meer last heeft??
We moesten ook allemaal gekke oefeningen doen
A-C lijn galopperen, links konden we dat altijd wel, maar rechtsom was dat altijd lastig, maar dat lukte nu dus ook ineens!!
'normaal' wijken, van links naar rechts wijken en van rechts naar links wijken, linkergalop wijken, schouderbinnenwaarts in stap/draf, keertwending om de achterhand
Zijn rechtergalop wordt ook steeds beter en makkelijker
Xeen schreef:Paradox_ schreef:en vera zin om dox te leren wijkenik kan het niet maar wil het wel graag
Het lukt mij al aardig met Doxzo afentoe