als ik volgend jaar werk &z0 en beetjj spaarr ga ik denk paardj bij willem k0pen , hij heb altijd goeie western paarden.. alleen weet niet zeker, ik mag willem heel graag enzo alleen kristiaan zei dat hij ook laatste tijd vooral niet alijtd de waarheid vertelt enz ,..
eigelijk wil ik binnekort wel weer een keer westernles neme bij hem , gewoon keertje.. alleen als ik da doe heb ik weer ruzie mt kris omdat die daar ruzie heb enz...
Jaa licht er ook aan op wat voor paarden, bij willem rede we op echte gefokte westernpaarden en serieus die beesten reagereen egt anders dn gewone paarden.. als jj je bene klemt gaan hun keihard renne, dat had ik dus de 1e keer.. maar ze zijn egt heel braaf.. tis egt geweldig !
Voor wie ben ik eigenlijk Anoek.. Ik heb ook nog een Wintec zadeltje he.. Misschien is dat wat voor jou. Volgende week zal ik hem wel eens meenemen. Misschien is het wat
Ik heb pas 1 keer op een westernpaard gereden.. En die man die zei.. Je moet je benen klemmen, dus dat paard keihard. Zegt hij en nu moet je je benen naar voren doen. Dus dat paard vol op zijn rem, en ik vloog door de lucht. hahaha
ik heb totaal 5 x geredn verdr ging ik veel mee met kris op zn shows, ik groomde bij hun vaak enz.. Dat is echt stres werk gwn, de ring op zette voor t trickriding en dn weer afbreke, alles aangeven en opvangen .. en elke week was hetzelfde gestres er weer..