Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sjorsie schreef:Iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten en Ellen, netjes toch voor de eerste keer
Willemijn, graag gedaan hoor, het is altijd wel leuk op wedstrijd.
Shirley, leuke kat.

Azzaro schreef:Natas dat sleuteltje is echt een crisis hoor hij lijkt in iedergeval niet meer op een sleuteltje want hij is verbogen in het slotje en bijna afgebroken! Dus die gebruik ik maar niet meer! Kom je vandaag zelf? Bel me even dan oke Bel me zoiezo maar even

Zirano schreef:Shirley wat een mooie het is net alsof je een foto van een warte panter gemaakt hebt.

ShirleyA schreef:Sjorsie zie nu pas je onderschrift....... zal n moeilijke beslissing zijn geweest. Ik hoop dat je een fijn adres voor ze vind en n leuke KWPN-er er voor in de plaats treft. Zat je al langer in twijvel?
vindt het erg jammer maar ik moet nu elke dag naar 3 stallen en heb daardoor geen tijd meer voor me zelf. ik zit van sochtens half 7 tot savonds half 11 tussen de paarden (vindt het niet erg hoor maar wil toch ook wel tijd voor me zelf hebben.) het ik ben gewoon een stuk (heel stuk) goedkoper uit, en pascha kan van 8 tot 3 los staan en dat vindt ik wel belangrijk dat ze meer gaat bewegen want ze is best wel aan de zware kant
(altijd wel zwaar geweest) 
Allano2502 schreef:was net lekker rustig in de bak met rijden![]()
gister aardig goede wedstrijd vandaag gewoon weer net zo hard als eerst aan werk deze maand die laatste puntjes doen voor de laaste 3 winstpunten te behalen:D

Dabo schreef:Dus dan toch maar starten volgende maand Bren?
Lekker als het zo rustig is in de bak... heb ik afgelopen week niet echt meegemaakt! Nouja, misschien morgen dan
(weet ik ook pas zins vanavond
)
haha