Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nienkietjuh schreef:Zozo! Ik dacht wel dat er mooie plaatjes uit zouden komen!!!
Nu nog een andere achtergrond en het had zo een shoot kunnen zijn!
Ging jij nou dinsdag of woensdag weer Louise? Of donderdag? haha ik weet het niet meer
Flurk schreef:roxxxiejjj schreef:Heerlijk buitengereden vandaag@Broekpolder, samen met emilie en santos
je had er goed weer bij
Ik ga vanavond buitenrit maken
Zippo_M schreef:roxxxiejjj schreef:Lekker! Ik heb vandaag even voor de afwisseling in de bak gereden, en weer met bit gereden. Ging echt niet lekker, dus ga zsm ook een bitloze kopen. Nog een jaartje en dan magtie van zijn pensioentje genieten
Maar dan is die toch pas 17
roxxxiejjj schreef:16 zelfs, maar hij heeft zijn hele leven gewerkt, en ik mag dan toch niet meer bij de poownies starten, dus dan gaan we lekker hobbelen.
![]()
Hoe achterlijker hoe beter dan, achterste voren, binneste buiten en onderste boven
![]()
Zippo_M schreef:roxxxiejjj schreef:16 zelfs, maar hij heeft zijn hele leven gewerkt, en ik mag dan toch niet meer bij de poownies starten, dus dan gaan we lekker hobbelen.
![]()
Hoe achterlijker hoe beter dan, achterste voren, binneste buiten en onderste boven
![]()
Ow nog wel hobbelen, nee ik dacht dat je echt pensioen pensioen bedoelde zoals in zo'n rusthuis ofzo.
Flurk schreef:gisteravond werd er een pony geëuthanaseerd.
Ik wist het niet dus liep per ongeluk langs.
Stond dus wel even stom te kijken. Werd wel heel keurig gedaan.
Dus toen ik vanmorgen op stal kwam was ik bang dat beestje langs de weg zou liggen maar dier was al keurig opgehaald.
Flurk schreef:gisteravond werd er een pony geëuthanaseerd.
Dus toen ik vanmorgen op stal kwam was ik bang dat beestje langs de weg zou liggen maar dier was al keurig opgehaald.
CharlyBrown schreef:Flurk schreef:gisteravond werd er een pony geëuthanaseerd.
je hebt er toch niet bij staan kijken? Of vonden ze dat niet erg??
nienkietjuh schreef:Hey hey,
Ik snap inderdaad dat het vervelend is om daar langs te lopen, zeker als je niet weet wat er gebeurd op dat moment!
Het is alleen zo vervelend om het van ten voren aan de hele stal te gaan melden hahaha
Bo is tussen kwart voor 9 en 9 uur gisteravond ingeslapen.
Aan haar was goed te merken dat ze er zelf ook aan toe was.
Op het land ging ze elke keer alleen staan.
Als je bij haar de boks in ging dan gingen der oren plat om aan te
geven dat ze er geen zin meer in had. (van de laatste 4 weken)
We hebben een lekker dik bedje voor haar gemaakt en bij het eerste
roesje ging ze al bijna liggen.
Bij het krijgen van het narcose middel is ze heel rustig en mooi gaan liggen.
Het is allemaal heel rustig gegaan maar gelukkig ook wel snel!