Jo; ik kan 25e geen foto's maken
Leraar doet ONWIJS vaag over die lens.... En met mn eigen camera red ik het gewoon niet qua licht
zonde! 
Ik kwam gister op de manege en toen was mn les nog niet ingedeeld.... En toen kwam roy ook net binnen
Zegt ie; welke paarden lopen mee? Dus Marlies opnoemen.. Zegt ie; Ja Annelotte moet op Paris! Ik zo; aaaaaaaaaah?
haha maar mocht neit ruilen ofzo
Geloof me vind paris leuk, maar My Lady liep ook mee dus dacht miss kan ik daar op, heb ik sinds de wedstrijd niet meer op gereden, dus vind beetje spannend worden 
Maar, hoe k*t het vorige keer ging met Paris, zo goed ging het nu
Menn dat beest liep de sterren van de hemel
Had m met 2 seconden al dr door zo'n beetje... Ze was ietsje aan het hangen in het begin en achterhand kon nog iets beter onder, maar aan het eind van de les liep ze zéker B-officieel waardig
Was zo trots op dr
Tijdens uitstappen komt roy zo naar me toe; ja ik heb nog 3 minuten om je een preek te geven
(ik dacht; oliebol nu krijgen we t
) nja dat ie t echt zo'n paardje voor mij vond, en dat ik m toch maar es moet proberen met wedstrijd enzo, want dan kom ik er veel verder mee en blabla. Dus ik zo; ja met de les lukt het wel, maar ik heb er dan niet het vertrouwen in dat het met korte inrijtijd op wedstrijd ook lukt! En nou heeft ie mij aangeboden om keer hele inrijden door te helpen, wel heel fijn
Want echt, had van te voren niet verwacht, maar roy geeft érg leuk les!