vrijdagavond rijden, zaterdag overdag werken dus dan kan ik wel 's avonds
En zondag avond kan ik ook wel.... Mij komt het best maandag/dinsdag/woensdagavond uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vrijdagavond rijden, zaterdag overdag werken dus dan kan ik wel 's avonds
En zondag avond kan ik ook wel.... Mij komt het best maandag/dinsdag/woensdagavond uit

Oke
Leraar doet ONWIJS vaag over die lens.... En met mn eigen camera red ik het gewoon niet qua licht
zonde! 
Zegt ie; welke paarden lopen mee? Dus Marlies opnoemen.. Zegt ie; Ja Annelotte moet op Paris! Ik zo; aaaaaaaaaah?
haha maar mocht neit ruilen ofzo
Geloof me vind paris leuk, maar My Lady liep ook mee dus dacht miss kan ik daar op, heb ik sinds de wedstrijd niet meer op gereden, dus vind beetje spannend worden 
Menn dat beest liep de sterren van de hemel
Had m met 2 seconden al dr door zo'n beetje... Ze was ietsje aan het hangen in het begin en achterhand kon nog iets beter onder, maar aan het eind van de les liep ze zéker B-officieel waardig
Was zo trots op dr
Tijdens uitstappen komt roy zo naar me toe; ja ik heb nog 3 minuten om je een preek te geven
(ik dacht; oliebol nu krijgen we t
) nja dat ie t echt zo'n paardje voor mij vond, en dat ik m toch maar es moet proberen met wedstrijd enzo, want dan kom ik er veel verder mee en blabla. Dus ik zo; ja met de les lukt het wel, maar ik heb er dan niet het vertrouwen in dat het met korte inrijtijd op wedstrijd ook lukt! En nou heeft ie mij aangeboden om keer hele inrijden door te helpen, wel heel fijn
Want echt, had van te voren niet verwacht, maar roy geeft érg leuk les!

. 
Allemaal leuke nieuwe paarden ook! Hoorde wel dat Zibriooka wss weer weggaat omdat die na 2 uur lopen al kreupel is.. Jammer, want vind het een erg leuk paard om op te rijden
. Ik heb het paard ook pas 1 keer zien lopen en toen liep ze wel goed, dus voor de precieze redenen moet je niet bij mij zijn.

Haha
Nee vond t erg gezellig
Ook erg om mister D moet lachen af en toe