Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:02

aagossie Verward

Bedrijfskunde, maar hij haalt het waarschijnlijk niet Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:10

Dat agossie was omdat ik het zo leuk voor je vind, maar de smiley was niet helemaal de juiste geloof ik Haha!

Ik moet zoooo hoesten, bleh Verdrietig

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:13

Ach gut troostje, ik ben ook beetje verkouden Nagelbijten / Gniffelen (stomme hemakoeling)

die smilie maakte het inderdaad beetje... verwarrend.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:14

Ach gut Arme Tessel

Ik zit hier alweer helemaal opgedoft in mijn zebra-outfit (zwart-wit) aangezien ik zometeen concert heb... heb er nog weinig vertrouwen in Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:16

o, je moet zelf spelen?

ik heb zo een dubbelfeestje, o dammit *gaat koffie drinken om beetje wakker te blijven...

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:23

Succes Annemarie Lachen
Ik ga even naar de supermarkt, pizza halen...Vriendje is er niet, dus ik ben al drie dagen alleen thuis, echt níet gezellig Scheve mond

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 00:03

Zwartwitje schreef:
Wat jammer van Diapason zeg, hij was idd een van de wat 'jongere' merenzen. Jammer dat hij er niet meer is
.

hee, ikkwam perongeluk in dit topic toen ik de naam Diapason zag staan. Hij is inderdaad bij ons overleden aan koliek, maar hij heeft wel een leuk leventje nog gehad hierzo Knipoog

konden jullie Dia allemaal?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 01:11

Hoi, wat grappig dat jij hem ook gekend hebt. Dus hij heeft bij jou op de manege gestaan?
Zelf kende ik he nog van vroeger idd.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 09:04

Fenn schreef:
o, je moet zelf spelen?

Nouja, niet alleen, maar met orkest ja Ja
Het viel mee, alhoewel ik toch wel een paar stukjes ver***** heb.. Nagelbijten / Gniffelen

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 12:06

Zwartwitje schreef:
Hoi, wat grappig dat jij hem ook gekend hebt. Dus hij heeft bij jou op de manege gestaan?
Zelf kende ik he nog van vroeger idd.

Ja klopt Knipoog Heb je foto's van die tijd? ben wel benieuw eigenlijk

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 12:09

Eeeehm, ik heb vast wel een foto waar Diapason op staat, maar iig niet digitaal en ik heb ook geen scanner, dus dat wordt 'm niet Knipoog
Misschien iemand anders? En heb jij misschien foto's van toen hij nog bij jullie stond?

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 13:49

Nop, ik heb hem nooit gekend..

Fenna, ik zal maar gefeliciteerd zeggen Haha!

Ons internet lag er weer een dag uit.. Dat schiet op.. iig, gisteren zijn we bij een pnytje voor mijn zusje wezen kijken. De advertentie klonk wel leuk, vlot ponytje, maar niet té vlot. Nou, dat bleek anders te zijn Clown Pony was al een tijd niet meer gereden, en reageerde overal op. Bij het opzadelen was overal gelijk, dus die pony was vrij zenuwachtig. Nouja, ik longeerde hem eerst even, en toen ging mijn zusje erop. Ze hoefde alleen haar been maar aan te leggen, en de pony draafde al zo;n beetje weg. Zodra ze ging draven, was ze wat onrustig met haar hand. Vrij logisch, ze heeft nog niet heel veel ervaring. Maar die pony gaf me toch een bokpartij weg! Dus zij viel eraf, maar had niets. Gelijk erop dus. Nog even een stukje gedraafd, en dat ging dit keer wel goed. Pony afzadelen, kijken of ze braaf haar voetjes optilde enz. En weer naar huis Ja We hebben haar toch maar gekocht Ja Dinsdag avond komt ze, ik zal kijken of ik dan wat foto's kan maken.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:16

Farouche, wat leuk, ik ben inderdaad ook wel beniewd naar foto's. Hoe was het paardje bij jullie?

Ik vrees dat ik geen foto's van Dia heb, het was nooit echt een pony met wie ik veel had.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:16

Oeh, in het beginvan je verhaal dacht ik nog even: die hebben ze dus niet gekocht Nagelbijten / Gniffelen
Maar wel dus, gefeliciteerd, leuk hoor! Passen ze een beetje leuk bij elkaar, je zusje en de pony? Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:18

Ik dacht dus ook: nou dat wordt niets. Maar het is wel wat voor je zusje dus?

Ik ben trouwens nu best wel beetje moe, vanmiddag zou ik misschien nog bij Paul op zijn werk langs gaan. Heb wel zin, maar ik weet niet, even denken Knipoog

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:18

Ja, eigenlijk wel. Mijn zusje vond de pony helemaal geweldig, en ookal was ze wat snel, was ze helemaal niet bang. Ze klom er ook zo weer op.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:26

Jaa, ik heb nog wel foto's Haha!

Aan het begin was hij een beetje terughoudend vond ik, later was het toch wel een favo van de beginnende ruitertjes. Leuke pony voor de beginnende ruiter iig. Heb hem aan het begin gereden zodat hij kon wennen aan de lessen enzo, toen ik de eerste keer ging draven, ik had zo het idee dat ik naar voren werd gegooid Bloos! maarja, effies wennen Tong uitsteken

Ik ben nu op de andere computer, heb hier geen foto's van Dia, ik zal kijken of ik er vanavond een paar kan plaatsen, maar ik vrees dat het volgende week komt aangezien ik tot vrijdag weg ben met school. Maar ik zal iig foto's plaatsen Haha!

Hoe was hij bij jullie?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:32

Wat ik me van Dia kan herinneren is dat hij niet zo vlot deed, beetje maf was, maar verder een niets-aan-de-hand-pony. Maar goed, ik had dus echt niets met hem

Hihi, ik heb een castingformulier ingevuld voor Cheyenne de film, zou ik doorkunnen gaan als 14 jarig? Vork

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:36

Jij ook al? Ik ook Clown Ach, met een beetje schmink ed. kan een hoop Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:38

Volgens mij heel bokt dat boven de 12 is en onder de 18 Pling
Ik wil eigenlijk vooral zo'n castingdag meemaken, als in een Try before you die momentje.

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:41

Ja Het lijkt mij ook gewoon leuk om mee te maken. Ik ga er helemaal niet van uit dat ik ook maar enige kans maak^^

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:43

Fenn schreef:
Wat ik me van Dia kan herinneren is dat hij niet zo vlot deed, beetje maf was, maar verder een niets-aan-de-hand-pony. Maar goed, ik had dus echt niets met hem
Hihi, ik heb een castingformulier ingevuld voor Cheyenne de film, zou ik doorkunnen gaan als 14 jarig? Vork

Ja, hij was ook geen crossmonster, maar ook niet onwijs traag eigenlijk. Hij mocht van mij wel voorwaartser, maar voor die beginnertjes een ideaal tempo.

Ik had eigenlijk ook niks meer met Dia dan met de andere manegepaarden, maar vond het wel een lief dier.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:43

*proest, 14-jarige Nagelbijten / Gniffelen

Dia was echt idd een niets-aan-de-hand-pony. Oh ja, behalve tijdens de galop op het van hek tot hek-pad of het kilometerpad (Farouche, dat zijn lange paden bij ons in het bos waarop we graag een sprintje mogen trekken met de pony's), dan was het aan het eind wachten op Dia, want die was halverwege al afgehaakt Clown
Als je er dan op reed zag je een grote stofwolk voor je en dat was dat, je was aan je lot overgelaten met Dia Ach gut

Ik heb lang geleden (dan moet je denken aan 10 jaar terug) weleens op hem gereden met een buitenrit. Daarna misschien ook nog wel één of twee keer, maar vaker niet. Dia was bij ons het braverdje/lieverdje (en het lelijkerdje) van de merenzen. We hadden, op het laatst voordat ze verkocht werden, 6 ruinen en een merrie. Vijf van de zes ruinen; Felix, Defi, Soyeux, Emiel en Hautain stonden bij elkaar in een groepsstal en Dia stond samen met Shera (de merrie) en een stel shetlanders in een andere groepsstal. Daarom kreeg hij (bij mij iig) een beetje een knulletje-imago. Soms lachten we hem een beetje uit omdat hij zo lelijk was; hij had een bobbel op zijn neus en een hertennek en korte manen Nagelbijten / Gniffelen
Ondanks dat was het wel een schatje en ik heb ook wel kinderen gekend die helemaal weg van hem waren Ja

Leuk dat je foto's wilt plaatsen!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:49

Zucht, ik werd door andere ook al uitgelachen ROFL Het lijkt me vooral grappig aan een casting mee te doen en uhm... corset om, platte schoenen aan, en een beetje goede visagie, moet lukken toch?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 15:04

en trouwens, ik ga zo goed als zeker naar Mika. Iemand van toneel moest haar kaartje nog kwijt voor 8 juli Pling