Bedrijfskunde, maar hij haalt het waarschijnlijk niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

troostje, ik ben ook beetje verkouden
(stomme hemakoeling)
Arme Tessel
Zwartwitje schreef:Wat jammer van Diapason zeg, hij was idd een van de wat 'jongere' merenzen. Jammer dat hij er niet meer is
.

Fenn schreef:o, je moet zelf spelen?

Zwartwitje schreef:Hoi, wat grappig dat jij hem ook gekend hebt. Dus hij heeft bij jou op de manege gestaan?
Zelf kende ik he nog van vroeger idd.
Heb je foto's van die tijd? ben wel benieuw eigenlijk
Pony was al een tijd niet meer gereden, en reageerde overal op. Bij het opzadelen was overal gelijk, dus die pony was vrij zenuwachtig. Nouja, ik longeerde hem eerst even, en toen ging mijn zusje erop. Ze hoefde alleen haar been maar aan te leggen, en de pony draafde al zo;n beetje weg. Zodra ze ging draven, was ze wat onrustig met haar hand. Vrij logisch, ze heeft nog niet heel veel ervaring. Maar die pony gaf me toch een bokpartij weg! Dus zij viel eraf, maar had niets. Gelijk erop dus. Nog even een stukje gedraafd, en dat ging dit keer wel goed. Pony afzadelen, kijken of ze braaf haar voetjes optilde enz. En weer naar huis
We hebben haar toch maar gekocht
Dinsdag avond komt ze, ik zal kijken of ik dan wat foto's kan maken. 

maarja, effies wennen 

Ach, met een beetje schmink ed. kan een hoop
Het lijkt mij ook gewoon leuk om mee te maken. Ik ga er helemaal niet van uit dat ik ook maar enige kans maak^^ Fenn schreef:Wat ik me van Dia kan herinneren is dat hij niet zo vlot deed, beetje maf was, maar verder een niets-aan-de-hand-pony. Maar goed, ik had dus echt niets met hem
Hihi, ik heb een castingformulier ingevuld voor Cheyenne de film, zou ik doorkunnen gaan als 14 jarig?

Het lijkt me vooral grappig aan een casting mee te doen en uhm... corset om, platte schoenen aan, en een beetje goede visagie, moet lukken toch?