manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 11:43

JA, dacht ik gister; het is zo'n rotweer laat ik morgen eens lekker een hele dag thuisblijven, lekker thuis lui doen.
Dat is altijd lekker met regen en storm buiten.
Is het mooi weer...........................................
Nu heb ik ook geen auto, dus kan ook niet op voice gaan rijden...... zucht.......
Heb je al gereden Bianz...?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:21

Ah, da's echt zuur Nel! Thirz en ik waren erg blij met het mooie weer; was prima zo op stal! Heb heerlijk gereden Nel! Kon weer in de voorste bak en Janis liep weer beter dan de afgelopen weken in de achterste! De bak is wel zwaar en je merkt dat ze daardoor stijver loopt en vooral met galopperen moeite heeft goed te verzamelen, maar dat komt vanzelf weer goed als de bak beter ligt! Thirz heeft foto's gemaakt, dus het bewijs volgt Lachen Heb je zaterdag tijd om me les te geven 's ochtends?
Jade was ook erg braaf Marieke; heb 15 minuten gelongeerd en toen gestopt omdat erg goed liep en d'r best deed, dus dat was superbraaf van d'r! Dus je moet het van de week echt zelf nog even proberen hoor; ze is in vorm Tong uitsteken

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:27

ok juf Bianca....ik zal n keer oefenen....wilde je per se zaterdagochtend naar stal, anders kunnen we misschien s middags samen rijden....evt les als nel kan en anders ff n rondje naar buiten ofzo....moet Thirz wel mee willen al mijn groom.....(of Thirz op Jade en ik als groom)

oh en Thirz, ik ga morgen rond 5 uur ff naar stal voor Jade, dus als k nous moet doen, kan wel, maar dan moet k t daarvoor weten, en ik heb helaas geen tijd om uit te mesten dan, want moet om kwart voor 6 weer thuis zijn.....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:53

Ja moet 's ochtends (iig voor half 2 ivm hele planning) rijden; heb 's middags een open dag en feestje van Melvin waar ik naar toe moet! Wordt dus een andere keer samen rijden.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:02

Zaterdag moet ik even kijken, het kan e.v.t wel maar misschien heb ik zelf nog les op voice.
Je hoort het nog!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:27

Heej Bar, hoe ziet het huis er aan de binnenkant uit dan? Ben ik wel benieuwd naar!
Ik laat je het nog weten Marieke, misschien is Kims weer beter!

Vandaag heb ik @ work foto's gemaakt van Bianz:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik heb vandaag weer voor t eerst op Nous gezeten Lachen Lachen
Ze liep alsof ze nooit ergens last van heeft gehad, toch een rare he! Ze was wel hengstig, dus de stal had ze ondergepiest en ze wilde het liefst in VIP kruipen Clown

Mn fototoestel was er toch, dus Nous mocht ook nog ff op de foto!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Conclusie: camera is ook goed voor deze doeleinden (al issie best zwaar als je m een tijdje vast hebt Knipoog )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:53

Ziet er netjes uit Bianz! Ik heb echt al zo lang geen rijfoto's meer van mezelf gehad. Terwijl het echt makkelijk is, want je kunt meteen zien waar je nog aan moet werken. Janis lijkt echt helemaal niet groot als jij er zo opzit, echt grappig!

@ Thirz: wat ziet nous er goed uit zeg! Is zeker van al het poetsen in de tijd dat ze stil stond Knipoog! Wond ziet er nog wel wat eng uit... is t nu al dicht of niet? Wel fijn dat ze goed liep!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:04

Bedankt Bar! Haha en Janis ís ook helemaal niet groot Knipoog Ze is nog net geen 1.70m; dus dat is wel wat anders dan Orson Haha! Idd zijn foto's handig; ik weet dat mijn houding niet goed is (Janis trekt me soms naar voren als ze erg stijf is, waardoor ik meteen mee ga, fout!) en dat zie je dan meteen!
Nous ziet er zeker ook goed uit; ze liep super vandaag! Haar achterbeen plaatste ze prima en ze steunde er vol op!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:07

Haha ik vind 1.70 toch al best hoog hoor... sharon is maar 1.38 Haha!!
Pfoe moet nog tot 5 uur werken, heb er echt geen zin in... mn laatste oefengroep bestaat uit best wel demente mensen en die kunnen echt zo vervelend zijn, haha! En op t eind van de dag heb ik daar echt geen zin meer in...

Sharon liep gisteren echt super, hopen dat ze dat zondag tijdens mn wedstrijd ook doet!!!

Wanneer komt Orson eigenlijk Bianz?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:10

Nou werk ze nog dan! Heb je het wel naar je zin op Ter Reede? Of werk je liever in de praktijk? Hoeveel uur werk je nu eigenlijk? Tsja en 1.70 m groot... scheelt ook wel dat Janis ranker gebouwd is natuurlijk; een Shaar van 1.70m lijk ik nog klein op toch Clown
Nog geen Orson-nieuws! Ik wacht het rustig af! Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:13

Ik zit vandaag in buitenrust...
Ik werk maandag ochtend in buitenrust, maandag middag in sint willibrord.
Dinsdag ochtend ben ik vrij, dinsdag middag bij mn oom in de praktijk (domburg)
Woensdag in buitenrust
Donderdag ochtend in buitenrust, donderdag middag in ter reede
Vrijdag (tot ongeveer 2 uur) in sint willibrord...

Zo ziet mn week er nu uit... over 2 weken ga ik op dinsdag ochtend ook in ter reede werken (tijdelijk) totdat er een nieuwe collega is. Mabel gaat namelijk weg...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:19

Lekker afwisselend dus! Hoorde idd al dat Mabel weg gaat: wel logisch nu ze meer bezig is met kinderfysio? Ben je er trouwens vrijdag of zaterdag ook? Kom 1 van deze dagen iig ook ff de praktijk bewonderen, Naat had me uitgenodigd!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:38

Ik ben sowieso vrijdag even in de praktijk om mn uren in te vullen.
Zaterdag wil ik wel even naar de open dag gaan als ik nog tijd heb, heb namelijk al een drukke planning!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 19:05

Leuke foto's!!!
Ja bianz, ik wilde al gaan schrijven dat je houding wel iets rechter mag, maar dat zag je zelf ook al haha!
Ziet er verder goed uit hoor.
Dacht vanmorgen, had toch wel even kunnen lesgeven aan je, t was lekker weer.

Thirz, nous ziet er goed uit!
Hoe is t met dr wond?
Springt ie niet meer open...?
Kan ik je bij Carolien al weer in de planning gooien...haha
Fijn dat je alweer een beetje kan gaan opbouwen!

Ik ben vanmiddag nog een klein rondje wezen fietsen met Daniël, dat had ik al 2 keer eerder gedaan, maar dat was alleen naar braamhof en terug.
Nu was ik naar biggekerke gefietst en terug.
Hij heeft heel de weg zitten kreunen......leek net of ik een handicapje op mn fiets had zitten.
Was wel grappig...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 19:15

Hahaha Nel, had ie het zo zwaar? Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 20:14

Ja denk het, vaak doet ie dat ook in de kinderwagen en in de auto, als ie gewoon lekker aan het wegdommelen is, dus misschien zat ie lekker en werdt ie er slaperig van?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 20:21

Citaat:
Maar het is fijner dan een paard overnemen idd, dus ja, dan maar vroeger je bed uit he Anne! Rijdt Marcelle ook in een andere les dan? En dan blijf je toch nog wat langer op je stage? Je kan best school nog ff missen!

Ja, meestal heb liever ook een stal paard (die je meteen even kan laten merken dat je niet van wegspringen of door je been heen lopen houdt Clown ), maar bij sommige paarden is t ook wel lekker als je die het 2e uur hebt. Dan is de handrem er al af, zijn al wat losser. En dat scheelt gewoon een hele hoop werk bij sommige paarden Ja Dus t hangt voor mij een beetje van het paard af... Maar in t algemeen liever een stalpaard idd.

Ow, ik wou zo dat t kon! Nog lekkr even blijven stage lopen! Helaas.. Ik zal de kids en t behandelen zo missen Verdrietig

Niet eens met de idols uitslag? Wie is eruit dan? (als ik thuis ben dut ik na t zingen altijd zo in, en ga dan lekkr rond een uur of 10 mn bed in. Komende zaterdag is dat nie mn plan hoor Knipoog )

Leuke foto's Bianz! Ja ik zie zo wel vooruitgang met de vorige keer denk ik (lastig vanaf foto's). En super dat je weer op Nous hebt gereden Thirz! Top! gewoon rustigjes aan opbouwen en dan kan je snel met Marieke naar buiten Haha! *En naar t strand* Mooie staart ook nu! krullen!
Kim ziekjes? Humz, balen Kim. Sinds wanneer? Vorige week donderdag zat ik met je in de trein toch? Toen klonk t allemaal al nie heel gezond... Hoe is t nu? Beterschap nog!

ja, Nel. Gewoon goed over nadenken Lachen En misschien eens info winnen over wat de mogelijkheden zijn? Zoals ik al zei: ik denk echt dat ze voor veel open staan nu Ja

Citaat:
Anne, hoe was t van de week, alles nog een beetje meegevallen? Viel wel tegen he, weer naar stage na zo'n lange vakantie.....(Ik wil ook vakantie)

Gaat wel. Best drukjes..
En lekker de dagen op mn stage aan t volplannen met kinderen! Ja lekkr met de kleuters gaan knutselen enzo Lachen (met lekkere stoute kleuters zo nu en dan Clown "Heb je de kwast goed vast?" Zitten ze echt met van die pretlichtjes in hun ogen "hihi, uh.. ja?" Vork )

Top dat t nu al zo goed gaat met Jade en jou mariek! Komt helemaal goed. En dat op je kont zitten is een kwestie van de knop omzetten Tong uitsteken (en natuurlijk wel je huiswerk doen Knipoog hihi) Kom snel weer een keer kijken naar Nous en Jade hoor Ja

Ja, gister was t weer echt 3 keer niets... Ben zó blij dat t vandaag beter weer was. Zonder regen, zonder stormwind en met zon.

Pffft.. Moe! Duik zo lekkr na de koffie mn bed in denk Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:28

Haha Nel, net een gehandicapte! Ach, alstie het maar naar zijn zin heeft toch? Mijn houding is een goed punt voor de les Knipoog Op foto's is dat altijd weer goed zichtbaar Clown
Als je dit leest Anne: lekker geslapen? Echt heel jammer dat je stage bijna voorbij is. Maar je weet nu tenminste zeker wat je wilt!
Bar, wie weet zie ik je nog wel!
Thirz heeft de foto's op CD gebrand; toen ik die zat te bekijken kwam ik nog een paar leuke tegen, dus daar wil ik jullie nog even mee lastig vallen:
Afbeelding
Haha!
Afbeelding
Haha! Haha!
Afbeelding
Artistieke foto!
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:48

Die laatste 2 zien er goed uit bianz!!!!
Die tweede is wel stoer....

Mariekje, misschien kan ik je zaterdagmiddag wel lesgeven maar dat laat ik je nog even weten, vrijdag ben ik er niet.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 10:32

Hey Thirz, onze stagiaire kent Worst, Jan, Stefan, Mieke, heel dat zooitje dus, echt supergrappig.....heb weer ff flink bijgeroddeld hahahaha.......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 20:26

Jahoor.. komt Bianz ons weer lastig vallen Scheve mond

haha Tong uitsteken
nee leuke foto's Bianz! Leuk dat je ze nog even plaatst! Ja En meteen op je hyves en in je profiel zet Knipoog (niet dat ik dagelijks die profielen van je af loop om ze te checken hoor Vork Maar t viel me ineens op van de week Lachen ) Zijn ook gewoon echt leuke, mooie foto's! Dus logisch!
En jouw camera is daar zeker goed geschikt voor Thirz! Dit doet hij ook netjes Ja

Ja, heb toen wel redelijk geslapen Lachen Ben gewoon iedere avond zó moe dat ik nie eens meer tijd heb om ook nog ergens over na te denken.. Vind t al lang best. Zo irri als je eerst een uur wakker ligt voordat je slaapt!

tresja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:52

jahh joehoeeeee.. hier ben ik dan.. stieken ff bij jullie spioneren Knipoog haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:56

tresja schreef:
jahh joehoeeeee.. hier ben ik dan.. stieken ff bij jullie spioneren Knipoog haha

Heel goed!! Was niet zo moeilijk om ons te vinden he Knipoog

Mariekje22 schreef:
Hey Thirz, onze stagiaire kent Worst, Jan, Stefan, Mieke, heel dat zooitje dus, echt supergrappig.....heb weer ff flink bijgeroddeld hahahaha.......

Clown Haha, wat is eruit gekomen?

En vind die eerste foto nog steeds zo grappig om te zien Bianz Haha!

tresja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:01

nee was niet moeilijk, je foto's zijn mooi geworden :d

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:03

Heeej een nieuwe paardoes bokker... gezellig!!!

Nou vandaag lekker in de regen op buitenrit geweest, zijn er nog meer fanatiekelingen die lekker in regen en wind hebben gereden?! Lachen

Morgen les dus moest nog even trainen, ging goed!