Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb je zaterdag tijd om me les te geven 's ochtends?

)
! Wond ziet er nog wel wat eng uit... is t nu al dicht of niet? Wel fijn dat ze goed liep!
Ze is nog net geen 1.70m; dus dat is wel wat anders dan Orson
Idd zijn foto's handig; ik weet dat mijn houding niet goed is (Janis trekt me soms naar voren als ze erg stijf is, waardoor ik meteen mee ga, fout!) en dat zie je dan meteen!
!
Citaat:Maar het is fijner dan een paard overnemen idd, dus ja, dan maar vroeger je bed uit he Anne! Rijdt Marcelle ook in een andere les dan? En dan blijf je toch nog wat langer op je stage? Je kan best school nog ff missen!
), maar bij sommige paarden is t ook wel lekker als je die het 2e uur hebt. Dan is de handrem er al af, zijn al wat losser. En dat scheelt gewoon een hele hoop werk bij sommige paarden
Dus t hangt voor mij een beetje van het paard af... Maar in t algemeen liever een stalpaard idd.
)
ik zie zo wel vooruitgang met de vorige keer denk ik (lastig vanaf foto's). En super dat je weer op Nous hebt gereden Thirz! Top! gewoon rustigjes aan opbouwen en dan kan je snel met Marieke naar buiten
*En naar t strand* Mooie staart ook nu! krullen!
En misschien eens info winnen over wat de mogelijkheden zijn? Zoals ik al zei: ik denk echt dat ze voor veel open staan nu
Citaat:Anne, hoe was t van de week, alles nog een beetje meegevallen? Viel wel tegen he, weer naar stage na zo'n lange vakantie.....(Ik wil ook vakantie)
lekkr met de kleuters gaan knutselen enzo
(met lekkere stoute kleuters zo nu en dan
"Heb je de kwast goed vast?" Zitten ze echt met van die pretlichtjes in hun ogen "hihi, uh.. ja?"
)
(en natuurlijk wel je huiswerk doen
hihi) Kom snel weer een keer kijken naar Nous en Jade hoor
Op foto's is dat altijd weer goed zichtbaar

En meteen op je hyves en in je profiel zet
(niet dat ik dagelijks die profielen van je af loop om ze te checken hoor
Maar t viel me ineens op van de week
) Zijn ook gewoon echt leuke, mooie foto's! Dus logisch!
Ben gewoon iedere avond zó moe dat ik nie eens meer tijd heb om ook nog ergens over na te denken.. Vind t al lang best. Zo irri als je eerst een uur wakker ligt voordat je slaapt!
haha tresja schreef:jahh joehoeeeee.. hier ben ik dan.. stieken ff bij jullie spionerenhaha
Mariekje22 schreef:Hey Thirz, onze stagiaire kent Worst, Jan, Stefan, Mieke, heel dat zooitje dus, echt supergrappig.....heb weer ff flink bijgeroddeld hahahaha.......
Haha, wat is eruit gekomen?