Ik ben dinsdag met Bartje naar buiten geweest voor de 2e keer, in het begin was hij heel rustig en braaf. Toen ik Valerie en Natasha tegen kwam op hun paarden, werd Bart ineens heel erg onrustig, hij begon zeg maar heel zachtjes te draven, maar ik kreeg hem niet meer terug in de stap. Toen ging hij helemaal schuin lopen met zijn kont richting een sloot, toen ik hem probeerde te begeleiden naar een andere kant, dus bij de sloot vandaan, kreeg ik een klein bokje en een klein steigertje. Maar hij was ineens zo onrustig, en bleef dat ook. Op een gegeven moment ben ik voor mijn eigen veiligheid afgestapt, toen werd hij iets rustiger. Hij gooide ook continu zijn hoofd in de lucht, ondanks dat ik hem een hele losse teugel gaf, zodat hij niets had om aan te trekken.
Mijn vraag is, wat zou ik volgende keer beter kunnen doen om hem weer "terug"te krijgen zeg maar i.p.v. af te stappen???? Heeft er iemand een goede tip, ik hoor het graag!!!!! Alvast bedankt.
bij G.Z-H gaat persoonlijk op zijn crossfietsje even kijken hoe het er bij ligt! Zo, nu weten jullie weer hoe de gang van zaken rond de ruiterpaden voortbaggert!