mijn nichtjes hebben er een en die konden geen poedel omdat mijn nichtje daar gewoon allergisch voor was
kim345
Geplaatst: 18-09-11 19:45
miejmoon schreef:
nee dat is de ziekte van cushing, krijgen ze wel een gekrulde vacht van
Oja dat was ook zo haal ze door elkaar
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 19:49
okeej meestal zijn mensen niet alergisch voor poedels. want het is gewoon een poedel x labrador. maar niet alle poedels zijn hypoallergeen volgens mij dus misschien daardoor? http://nl.wikipedia.org/wiki/Labradoodle
Je weet dat Wikipedia niet echt een betrouwbare bron is he? Daar kan iedereen die het leuk vind informatie op zetten. Daarom mochten wij dat nooit gebruiken voor school...
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 19:52
nee weet ik, maar dat van labradoedel had iemand anders me verteld. (die dat net allemaal geleerd had met haar studie) als je beter zoek op internet zal je t vast nog wel ergens anders vinden mochten wij idd ook niet gebruiken voor school
ja klopt. ze zijn in australie begonnen met labrador x poedel om dus karakter en omdat een poedel heel intelligent is niet verhaard en vaak hypoallergeen zijn (niet altijd geloof ik dus kan best zijn dat je nichtje er gewoon alergisch voor was) en later zijn er nog andere rassen bij gekomen
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 18-09-11 20:01, in het totaal 2 keer bewerkt
haha ja ik hou er ook niet van hoor maar als je alergisch bent en toch graag een hond wil is het wel een goede en die labradoedels vind ik dan al wel een stuk leuker