Pff, echt rot joh, dat we die kuilbaal niet verder konden rollen...

Chantal hoe gaat het met Amber, Ennnn hoe gaat het met je zus
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hij loopt goed nu na de massage van astrid
we rijden even niet tot peter donderdag is geweest en wat van mn zadel heeft kunnen maken
en dan weer lekker lessen
en denk ik nog n keer astrid laten komen 
en t plekje waar hij op ging trappen dat je dr nie aan mocht komen reageerd hij nie meer op 

spettertjuh schreef:Ik wil ook even wat foto's neer zetten van Spetter in Zeeland. De eerste drie zijn van de dag van aankomst en de ponys in de wei. De andere twee heb ik vandaag gekregen. Spetter samen met zijn moeder in het tweespan. Hij was een beetje onwennig maar het is allemaal heel goed gegaan. Wel gaat hij deze week op ijzertjes, zijn voetjes slijten toch nog te hard. Mis Spetter wel heel erg maar het doet me goed dat hij het goed heeft bij Linda.
Het laat zich natuurlijk wel raden wie Spetter is. Spetter staat niet samen met zijn moeder in één stal maar met Rashid, ook een welshje maar dan een ruintje en zijn grote vriendje
Spetter heeft zelfs een stukje gegaloppeerd voor de wagen.....
In mijn eentje, in die 'nieuwe' kamer... haha, triest he, maar dit jaar slaap ik pas voor het eerst alleen, (zonder hond / vriend / huisgenoot ) Ik ben gewoon van kleins af aan bang. 
(als vrouw zijnde dan..
de mannen geven het niet toe als het zo is
hihi)
weet zeker dat het nu goed gaat komen

ben vet moe !! 

moet ze op de pc thuis of op mn mobiel ff koekeloeren