Haha nou dan trek je maar een regenjas aan. Zolang het niet sneeuwt is het prima. Ging het volgende week niet sneeuwen? En Elvis lekker naar het strand, wat een mazzelaars.
taverno
Geplaatst: 21-11-10 22:16
kippie20 schreef:
Dankjewel :d!
Ik stem ook voor april :p... Hahaha... Lijkt me echt wel geinig;)..
Bleg sneeuw :s.. Hopelijk niet hoor volgende week di ga ik verhuizen.. Haha.. T mag pas sneeuwen zodra ik op t gm sta :p..
_Noah
Geplaatst: 21-11-10 22:18
nee over een halfjaar he! Anders duurt het nog wel erg lang .
Christadk
Geplaatst: 21-11-10 22:21
kippie20 schreef:
Bleg sneeuw :s.. Hopelijk niet hoor volgende week di ga ik verhuizen.. Haha.. T mag pas sneeuwen zodra ik op t gm sta :p..
Van mij mag die sneeuw zoiezo weg blijven
Maare ik vind een kur in April een super idee! Dan is mijn paardenkindje altijd wel lekker te rijden! S'winters is het een depressieve luie dondersteen
Stephzdesign
Geplaatst: 21-11-10 22:21
Ja dat vind ik ook .. Ik wil zooo snel mogelijk mijn geweldig toffe outfit aan iedereen laten zien. |
Nee in 2011 wel een kur maar ook wat anders. Dus bijv in de winter een kur( haha) en dan in het voorjaar iets en in het najaar iets ofzo? Maar we hebben ooit dressuur wedstrijden georganiseerd en daar waren op een gegeven moment nog maar 5 deelnemers, dat is een beetje jammer... Dus ik dacht elke keer wat anders dan blijven mensen meedoen? Leuke suggesties welkom!
Mmmmm.... Ik ga eens denken haha... Als t maar geen springen is haha.. Want daar ben ik zooo geen geld in ... Tenzij iedereen graag wil lachen dan s t perfect haha.. Want ik zal wel een gratis vlieglesje krijgen ..
Edit: wat s een trail class.. ( Of was dat geen suggestie hihi)...
BabbieB
Geplaatst: 21-11-10 22:52
Leuk idee Ruitje! Ik dacht aan iets als working equitation (maar dan wat simpeler). Zoals in het filmpje lijkt me ook wel leuk. Moet ik wel met een handicap kunnen starten
ruitje
Geplaatst: 21-11-10 22:58
http://www.youtube.com/watch?v=5895K-Xjupk .... Pfoe, wat hebben jullie voor suggesties joh! Alhoewel, dat zijwaarts in galop over een balkje moet iedereen kunnen toch .
Nee even serieus, met dit en trail ga ik wel mee aan de gang. Alleen is dit iets waar mensen moeilijk voor kunnen oefenen natuurlijk, je kunt zoiets lastig klaar zetten een maand van te voren zeg maar?
Uiteraard lukt t mij om een zijwaartse galop te doen haha.. Geen probleem hoor .. Lijkt me we vet hoor om in de western stijl een wedstrijdje te doen... Als t maar niet te lastig word :p.. Haha
BabbieB
Geplaatst: 21-11-10 23:15
Anders stellen we toch zelf iets samen? Soort van Trec-trail-WE mix met -ringsteken -poortje openen -langzaamste galop -achterwaarts om een hoekje - onder een lage balk door te paard -slalom - mikado
Achterwaarts s yemos ook ni echt goed in hahah.. Maarja daar ga k dan flik mee oefenen hahaha.. Ik heb er nu al zin an!!
cykie
Geplaatst: 21-11-10 23:29
Wat een leuke ideeen allemaal. Ik weet de tijd van de wedstrijden nog wel. Je had dan ook aan het eind van het jaar de stalkampioen. Daar kan Tav nog over meepraten toch? Jij was toch 1 jaar kampioen geworden? Ik vind het idee van BBreedveld wel leuk alleen wordt met onder de balk doorgaan dan wel gekeken naar de hoogte van het paard . Langzaam galopperen kan die van mij ook wel goed.
Vandaag heerlijk in de buitenbak gereden. Het was inderdaad super weer. Volgens mij morgen ook nog en dan wordt het weer regenachtig Ik hoop wel dat het zaterdag droog is. Kan ik inrijden in de buitenbak. Vindt die van mij wat makkelijker.