winnitou schreef:heb ook weer zin om een buitenrit te maken! Gaan in iedergeval in de zomervakantie weer op pad met de huifkar. Rowan gaat gelijk krijgen met dat doen we toch ieder jaar....
Leuk hoor, ga je weer met Incognito?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!!!
Normaal voer ik geen enkel paardje van een ander, maar we hadden zoveel brood over dat ik het op stal heb opgedeeld. Met uitzondering van Gekkie, want die mag niets (en die had gelukkig net haar hoofd binnen de stal, dus ze had niets door)
Shenavallie schreef:Wat lief...en hij vond het vast niet ergHoi Liquita!
Oh ja, ik heb vanmorgen de paardjes op Goudkust een broodje gegeven, dus ook First!Normaal voer ik geen enkel paardje van een ander, maar we hadden zoveel brood over dat ik het op stal heb opgedeeld. Met uitzondering van Gekkie, want die mag niets (en die had gelukkig net haar hoofd binnen de stal, dus ze had niets door)
Shenavallie schreef:Ik zat net even op een ander forum te kijken, waar men het over one-liners had. Er stonden vele mooie tussen, waaronder ook veel bekende, maar deze vond ik ook erg apart:
" Er bestaan geen slechte paarden, alleen slechte ruiters"
" Waar de ijzerwinkel begint, daar stop de rijkunst"
" Voor je kwaad wordt op je paard, word je eerst best kwaad op jezelf"
" Het paradijs bevindt zich op de rug van een paard"
Deze en andere spreuken (waar ik nu even niet opkom) hangen bij ons in de kantine van de manege
Tytje schreef:Ja, het is wel kort helemaal als je 's morgens gaat rijden, blijft er weinig tijd over om lekker te grazen. Toch doe ik het wel, want ik vind het weer te wisselvallig en daardoor slecht land. Met 30 graden zonder schaduw hoeft Val van mij ook niet de hele dag buiten te staan. Het blijft wel jammer.

LIQUITA schreef:Xan en Tytje, hadden jullie al gehoord dat als je je paard door de manege op het land laat zetten en ook door hun weer van het land laat halen, ze dan tussen 1 en 3 uur worden binnen gehaald. Ik vind het zelf een beetje kort. Ben nog steeds sterk aan het twijfelen of het dag/nachtland wordt of een daglandje.