Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliia

Re: Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:05

NIEUWE PAGINA!

adante_2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 18:37

de scheidsrechter had veel overtredingen ook door de vingers gezien bij nederland en rusland

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:01

Ja maar toch de russen hebben het verdiend want nl stond maar een beetje te kloten en speelde ook vet slecht

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:14

boeiend.. dit is geen voetbal topic Huilen van het lachen *vind voetbal vreselijk*

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:36

heeejjj

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:37

nl was idd heel slecht gister avond.. echt balen mjaa...

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:39

ben gister op me werkgebeten door de ara.. wiilde ik naar boven gaan om pleister te halen, maar toen voelde ik m niet zoo lkkr dus dacht ga ff zitten, maar da hielp ook al niet, dus dacht gaa toch maar die pleister halen en toen viel ik flauw, kan me arm nu ook niet bwegen, is fet dik en zit in un mutella, echt poedersuiker...

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:40

auw.. aardige ara Haha! ik heb morgen een gratis fotoshoot met rocky!

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:43

leuk door wie?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:46

Hallo!

*zit te leren voor de toetsweek morgen, en als ze veel geluk heeft krijgt ze STARTKAART again..*

Das echt balen Ilse!

Door wie Nathal? Via bokt, van die mensen die portofolio moeten uitbreiden zeker, of niet?

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:55

hoop niet dat t die zijn zouiden ook nog bij mij komen!!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:57

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:41

Leuk nathal van die fotoshoot.Haha!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:34

ik verveel me.. Tong uitsteken

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:45

hoi, ik had even een vraagje voor jullie. vanavond gaan wij kijken bij deze pensionstal voor onze drie paarden en we vroegen ons af hoe het jullie daar bevalt? En kan je makkelijk in het bos rijden zonder dat je grote wegen over moet? Of kan je dan maar een klein rondje maken? En hoe is de sfeer op deze stal?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:28

Ze kan erg mooie fotos maken, Nathal!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:32

Mackie schreef:
hoi, ik had even een vraagje voor jullie. vanavond gaan wij kijken bij deze pensionstal voor onze drie paarden en we vroegen ons af hoe het jullie daar bevalt? En kan je makkelijk in het bos rijden zonder dat je grote wegen over moet? Of kan je dan maar een klein rondje maken? En hoe is de sfeer op deze stal?

Hmm. Ik zal het wel even eerlijk verwoorden Bloos
Op stal is het gezellig, maar de "baas" op stal, Olga, is af en toe een "zeur" (verwoord ik het zo goed, Dames? ) Maar goed, dat is volgens mij op veel stallen zo, en daar moet je je niet altijd even veel van aantrekken, dat doe ik ook, en zo is het best te overleven Lachen
Ik ga vaak het bos in, en je moet wel eens een weg oversteken, maar dat is heel gemakkelijk te doen! Ik rijd meestal rondjes van 2 uur of zo, en dan hoef je maar 2x de weg over te steken! (1xtje op de heen weg, en 1xtje op de terugweg Knipoog ) Overal liggen ook ruiterpaden die heel goed onderhouden zijn. Je kan via de ruiterpaden zelfs helemaal naar Ede rijden!
Ik hoop dat ik het zo genoeg heb uitgelegd?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:33

Jullie moeten mij trouwens de hele week gaan missen.. Ik kom vanavond niet, mijn paps gaat ivm de toetsweek, dan kom ik zaterdag nog, en dan kidnap ik de ponies richting mijn huis! ;'( Wat moeten jullie nou zonder mij! Dan zien jullie me pas weer op de manege verschijnen in September ergens!

Trouwens.. Jullie mogen wel een keer langskomen hoor Haha! (Wie moest er ookal weer naar Kraaij? Schijnheilig )

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:35

lieziej schreef:
Op stal is het gezellig, maar de "baas" op stal, Olga, is af en toe een "zeur" (verwoord ik het zo goed, Dames? ) Maar goed, dat is volgens mij op veel stallen zo, en daar moet je je niet altijd even veel van aantrekken, dat doe ik ook, en zo is het best te overleven Lachen
Ik ga vaak het bos in, en je moet wel eens een weg oversteken, maar dat is heel gemakkelijk te doen! Ik rijd meestal rondjes van 2 uur of zo, en dan hoef je maar 2x de weg over te steken! (1xtje op de heen weg, en 1xtje op de terugweg Knipoog ) Overal liggen ook ruiterpaden die heel goed onderhouden zijn. Je kan via de ruiterpaden zelfs helemaal naar Ede rijden!

Dankjewel voor je antwoord. olga klonk juist aan de telefoon heel aardig, maar dan kunnen we daar in ieder geval rekening mee houden Knipoog

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:43

Mackie schreef:
lieziej schreef:

Dankjewel voor je antwoord. olga klonk juist aan de telefoon heel aardig, maar dan kunnen we daar in ieder geval rekening mee houden Knipoog

Nieuwe klanten binnenharken he? Knipoog Maar op de Treekhoeve heb ik ook al van meerdere mensen gehoord dat die manege eignaar ook niet zo aardig is, en tja. Ik denk ook dat dat wel moet om een beetje orde te kunnen houden hoor.. Maar goed! Ik hoop jullie snel te zien op stal!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:20

nieuwe pension klanten? Haha! gezellig! maareh... ik ga zo maar eens naar de manege! je hebt het trouwens wel goed verwoord elies! maar... MOET IK JOU TOT SEPTEMBER MISSEN!? wat is dat nou weer? Bloos!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:29

dus de sfeer onder de pensionklanten is goed? Geen haat en nijd onderling? Wij hebben nog nooit op een manege gestaan met onze paarden (ze stonden altijd aan huis bij mijn vriend), maar je hoort altijd zoveel over maneges en mensen op maneges.... Haha!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:14

Het is heeel erg gezellig onderling hoor (kijk maar naar de hoeveelheid pagina's in dit topic Haha! als we elkaar niet mochen hadden we misschien 3 berichten gehad Huilen van het lachen ) Nieuwe mensen worden in het algemeen vrij snel geïntergreerd in ons systeem Lachen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:15

Nathaliia schreef:
nieuwe pension klanten? Haha! gezellig! maareh... ik ga zo maar eens naar de manege! je hebt het trouwens wel goed verwoord elies! maar... MOET IK JOU TOT SEPTEMBER MISSEN!? wat is dat nou weer? Bloos!

dank.

DAN KOM JE TOCH EENS LANGS?! Ik woon echt niet aan de andere kant van de wereld hoor! Ach gut Misschien dat ik 6 juli nog op wedstrijd ga, en dan nog de crosslessen waarvoor ik ook de trailer pak!!!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 15:34

hebben jullie allamaal mijn mail schattepetatjes? Wel even snel antwoorden he!? Anders is het al te laat!

Ik ben lekker vrij vandaag maar ik ben wel heel braafjes al vooruit aan het leren voor Eco.. Ik heb Nederlands en Aardrijkskunde al geleerd dus de rest van de dag mag ik me fijn op Economie concenteren.. Joepieeeeee..

Moeten jullie niet naar school ofzo? Dat jullie allemaal aan het computeren zijn?