Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mackie schreef:hoi, ik had even een vraagje voor jullie. vanavond gaan wij kijken bij deze pensionstal voor onze drie paarden en we vroegen ons af hoe het jullie daar bevalt? En kan je makkelijk in het bos rijden zonder dat je grote wegen over moet? Of kan je dan maar een klein rondje maken? En hoe is de sfeer op deze stal?
lieziej schreef:Hmm. Ik zal het wel even eerlijk verwoorden
Op stal is het gezellig, maar de "baas" op stal, Olga, is af en toe een "zeur" (verwoord ik het zo goed, Dames? ) Maar goed, dat is volgens mij op veel stallen zo, en daar moet je je niet altijd even veel van aantrekken, dat doe ik ook, en zo is het best te overleven
Ik ga vaak het bos in, en je moet wel eens een weg oversteken, maar dat is heel gemakkelijk te doen! Ik rijd meestal rondjes van 2 uur of zo, en dan hoef je maar 2x de weg over te steken! (1xtje op de heen weg, en 1xtje op de terugweg) Overal liggen ook ruiterpaden die heel goed onderhouden zijn. Je kan via de ruiterpaden zelfs helemaal naar Ede rijden!
Ik hoop dat ik het zo genoeg heb uitgelegd?
Mackie schreef:lieziej schreef:Hmm. Ik zal het wel even eerlijk verwoorden
Op stal is het gezellig, maar de "baas" op stal, Olga, is af en toe een "zeur" (verwoord ik het zo goed, Dames? ) Maar goed, dat is volgens mij op veel stallen zo, en daar moet je je niet altijd even veel van aantrekken, dat doe ik ook, en zo is het best te overleven
Ik ga vaak het bos in, en je moet wel eens een weg oversteken, maar dat is heel gemakkelijk te doen! Ik rijd meestal rondjes van 2 uur of zo, en dan hoef je maar 2x de weg over te steken! (1xtje op de heen weg, en 1xtje op de terugweg) Overal liggen ook ruiterpaden die heel goed onderhouden zijn. Je kan via de ruiterpaden zelfs helemaal naar Ede rijden!
Ik hoop dat ik het zo genoeg heb uitgelegd?
Dankjewel voor je antwoord. olga klonk juist aan de telefoon heel aardig, maar dan kunnen we daar in ieder geval rekening mee houden
Nathaliia schreef:nieuwe pension klanten?gezellig! maareh... ik ga zo maar eens naar de manege! je hebt het trouwens wel goed verwoord elies! maar... MOET IK JOU TOT SEPTEMBER MISSEN!? wat is dat nou weer?