LIQUITA schreef:xan schreef:HALLO Allemaal![]()
![]()
Volgens mij slapen jullie allemaal.Veel te laat maken jullie het hoor. Dat mag vanaf donderdagavond
Ik heb niets gemerkt van onweer en bliksem, was moe van een veel te volle les gisteravond.
Xandra had haar linkerachterbeen weer helemaal open gelopen. Ik had er nog wel een spatlap omgedaan, maar die was rood van het bloed. Dus vanmorgen die wond goed uitgewassen met betadine shampoo en nu maar hopen dat het een beetje opknapt. We gaan er in ieder geval 2 dagen niet op rijden. Daarna ga ik proberen te rijden met een gaasje en daaroverheen een bandage. Die bandage moet ik dan weer hééééél goed vastzetten met veiligheidsspelden en sporttape, want dat mag absoluut niet loslaten in het bos. En dan maar hopen dat alles heel blijft.
Zo niet dan krijgt Xandra een fijne vakantie op de Veluwe. Ik hoop dat Ria dan nog een landje over heeft waar ze af en toe een paar uurtjes kan doorbrengen.
Hmmm...dat is mooi balen zeg. Ik hoop voor je dat het snel beter wordt.
Maareh....veligheidsspelden??? Ik zou die nooit gebruiken hoor, je weet maar nooit.
Of zeg ik nou iets heel geks.
Nee hoor je zegt iets heel verstandigs. Zou ik ook nooit gebruiken.
Veel te laat maken jullie het hoor. Dat mag vanaf donderdagavond
Ik heb niets gemerkt van onweer en bliksem, was moe van een veel te volle les gisteravond.
. Dus vanmorgen die wond goed uitgewassen met betadine shampoo en nu maar hopen dat het een beetje opknapt. We gaan er in ieder geval 2 dagen niet op rijden. Daarna ga ik proberen te rijden met een gaasje en daaroverheen een bandage. Die bandage moet ik dan weer hééééél goed vastzetten met veiligheidsspelden en sporttape, want dat mag absoluut niet loslaten in het bos. En dan maar hopen dat alles heel blijft.
.
.

.[/quote]
niks aan dit weer

.