Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:heheh daar stuiter ik gelijk vanaf
Hij is heel lief hoor
wil liever een groot paard
vera23 schreef:haha nee ik durf het niet aan hahawil liever een groot paard
niet iederen kan zomaar wegrijden op Ko
maar lastige paarden ben je al wel gewend toch
) Lijkt me wel leuk om jou een keer op Ko te zien
lijkt me wel lache
ja ben wel lastige paarden gewend ja ik trek ze geloof ik op een 1 of andere manier aan
regina is nooit makkelijk geweest en uk ook niet of mss ligt het wel gewoon aan mij haha dat kan ook natuurlijk
vera23 schreef:haha nou wil het best wel eens proberen hoorlijkt me wel lache
ja ben wel lastige paarden gewend ja ik trek ze geloof ik op een 1 of andere manier aan
regina is nooit makkelijk geweest en uk ook niet of mss ligt het wel gewoon aan mij haha dat kan ook natuurlijk
Sommige kunnen er zo op weg rijden maar de meeste neemt hij zoooooo in de maling. Is altijd wel leuk om te zien
Op naar de 500
en dat gaat nu niet meer natuurlijk dus is ze lief
kan ik me alvast voorbereiden
vera23 schreef:nee regintje is nu lief .. maar met dressuren was het ook een draakie hooren dat gaat nu niet meer natuurlijk dus is ze lief
![]()
haha en wat doet ie dan als tie iemand in de maling neemtkan ik me alvast voorbereiden
Alhoewel het nu wel een stukkie makkelijker gaat dan paar jaar geleden toen was het pas echt lache!! 9 van de 10 mensen kregen hem niet eens in galop (of hooguit 3 a 4 passen
)
dan kan ik wat beter zitten als met die chaps en gympies en dan kan ik hem een schop verkopen als ie niet wil luisteren
achh nee hoor
die gaat zo ver mogelijk met der hoofd omhoog en heel hard lopen ipv langzaam
daar mag je ook wel een keer op hoor
vera23 schreef:de zon de zon

)
)
Marieke_ schreef:<==== Ik heb het aangepast Kim
Zarah durfde hem zelfs niet mee te nemen uit het bakkie, want hij deed zo gek en stond te snuiven! Ik heb hem nog even rondgejaagd en ja....dan is ie wat beter te pruimen, want dan richt hij zich naar mij...maar dan eruit....toch weer heel strenk zijn, anders gaat ie op zijn achterbenen het bakkie uit...pffff
... Raar paard! Dit komt nooit meer goed....hij is al in zijn derde jeugd!
vera23 schreef:nou ik ga niet lessen hoor al sik op kootje gaat rijden dan ga ik wel even voor mezelf door de bak hobbelen..
Jetta schreef:Hihi, Warenko mist het weiland ook! Niet alleen het gras, maar ook de beweging. Staat ie in zijn eentje in het bakkie toch uit zijn dak te gaan!Zarah durfde hem zelfs niet mee te nemen uit het bakkie, want hij deed zo gek en stond te snuiven! Ik heb hem nog even rondgejaagd en ja....dan is ie wat beter te pruimen, want dan richt hij zich naar mij...maar dan eruit....toch weer heel strenk zijn, anders gaat ie op zijn achterbenen het bakkie uit...pffff
... Raar paard! Dit komt nooit meer goed....hij is al in zijn derde jeugd!
Ko heeft goed zijn best gedaan. Het is wel hard werken he
was helemaal verrot whahaa
hihi ik ben niet gewend om aan te drijven
en dat moest nu wel heel erg
maar ging al wel redelijk snel dat ie weer ging zakken
had wel ff pijn in mn pootje zeg
oei maar goed is weer over 

sybje schreef:volgens mij ligt het aan de bak, Jetje, want nadat lay ambie de bak letterlijk uit had geschopt (ben aan de kant gegaan en heb der maar laten lopen maar mevrouw stond voor de bak versteld te kijken ->ik moet er toch in??! hihi Ze is maf) zagen ze alledrie spoken!
Voor de rest is Siebie weer gezond!! en mogen we lekker weer rijden