roxxxiejjj schreef:Oo trouwens de data's zijn bekend, ik ga 27 juni op vakantie, met blazertje. Dus tot 21 augustus ben ik niet meer op stal te vinden:)!
veel plezier en mooi weer gewenst
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
roxxxiejjj schreef:nienkietjuh schreef:jeetje zeg! Ik kan alleen maar dromen dat ik zo lang op vakantie ga hahahaha! Heel veel plezier idd!!!
Ik ga 23 juli voor een week leiding geven op westernweek, en dan tot 16 augustus met de tent van camping naar camping door duitsland heen. Ook gezellig
Ook leuk toch!
nienkietjuh schreef:jeetje zeg! Ik kan alleen maar dromen dat ik zo lang op vakantie ga hahahaha! Heel veel plezier idd!!!
Ik ga 23 juli voor een week leiding geven op westernweek, en dan tot 16 augustus met de tent van camping naar camping door duitsland heen. Ook gezellig
Flurk schreef:Zo vandaag bij Stahro geweest met pony en super geslaagd.
Tevens heerlijk in binnenbak van 20 x 40 gereden (tijdens de regenbui) al merk je wel dat het geen prettige bodem is.
Kortom het was voor pony weer leerzame ervaring en voor ons zeer nuttig.
Kunnen we volgend weekend met een gerust hart op ponykamp
Flurk schreef:Had geen ervaring met Stahro wat zadels passen betreft maar vind het wel een aanrader. Blijf voor zoiets toch zeker daar terug komen. En mooie is dat ze me rijlaars ook nog konden aanpassen dus de rits kan binnenkort ook weer dicht.