Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:41

Hahahaha kinderen !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:42

Hier schijnt de zon volop!! En ik zit binnen.. hmm wat doe ik fout.. haha

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:43

Nou, stuur de zon naar mij, dan ga ik naar buiten en blijf jij lekker binnen zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:46

Ik doe mijn best! Haha! Maar wil uiteraard hier zelf ook wat zon houden Knipoog
Veel plezier met shoppen!!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:04

Stuur die zon nou gewoon even door Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:13

Nee ik hou hem lekker zelf Tong uitsteken

Zo ik heb even die stal voor jullie gebelt Haha! (graag gedaan Knipoog )
Als je vanaf prenatal rijdt zit het een paar huizen voor de bocht, dus niet stal Amstelhoeve maar nog daarvoor..

Ze voeren 2x daags sportbrok van havens of pavo, dat moet ze nog even uitzoeken wat goedkoper is, ze voeren nu Havens. Inclusief 2x daag hooi of kuil als je dat liever hebt.
Er is de mogelijkheid om extra voerbeurten te geven, dit doormiddel van een grote ton met een voerschep want de "bakjes methode" vind ze niet zo handig omdat ze zelf voert.
Ze verwacht rond eind september begin oktober een open dag te kunnen houden zodat iedereen langs kan komen om te kijken, dat kan nu nog niet omdat ze nog aan het verbouwen zijn.
Zij komt met haar man en kinderen op het erf in een huis te wonen.
Ze heeft nu ook al een stal ergens anders (waar weet ik niet)

Genoeg info voor jullie? Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-09-06 13:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:22

Super! We gaan dit even in de gaten houden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 13:38

Is iedereen nu heel serieus weg? Verward

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:15

Okay ik meld me weer. Mendi dat er geen landje is ligt ook behoorlijk aan de wennekershierarchie; als je genoeg rel schopt heb je hem zo wacht je rustig af duurt het nog wel een poosje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:47

WOW ik heb de speelkamer ontdekt hihi wat een onzin spelletjes zeg Haha!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:05

PimPamPet is mijn favo!!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:22

Dag mensen....
Vanmorgen kon ik niet op bokt komen...grrr Boos! Dus dan nu maar weer even loeren.
Ik had iid ook al gehoord van die nieuwe stal,vriendin van mij heeft er erg veel interesse in,zij rijd
2 paarden bij die moeten verhuizen.
Kreeg ik daarnet toch zomaar een vlaag van opruimwoede.... Clown gelukkig istie alweer over Haha!

Even over Wennekers...ik vind die privé-landjes ook beter hoor.Paar jaar geleden stond mijn bijrijdpaardje op het gezamelijke landje.Voordat we haar daarop gingen zetten hebben we dat eerst maar eens even nagelopen en je wilt niet weten wat we daar aan puin hebben weggehaald...ook het hekwerk was barslecht .Bovendien..zoveel paarden bij elkaar..ik weet het niet...heb er trouwens ook een hekel aan als ze aan de weg staan...iedereen kan er weer van alles en nog wat indouwen Nors opkijken

Groetjes,Tinky

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:26

Jeetje, ben me vanochten rot geschrokken.
Mn vader zou de ramen lappen, ik zat achter de comp. Opeens hoor ik een doffe dreun, ga ik in de gang kijken, ligt mn vader plat op zn rug, heel zwaar te ademen. Geen beweging, niks. Mn moeder heetf zn hoofd ondersteund, terwijl ik en kussen ging halen. Die zware ademhaling ging nog een minuut of 10 door. Leek net of ie van de wereld was, met zn ogen open. Nja, later kwam ie bij, probeerde hij te staan, maar wankelde half om. Heb hem half naar bed getild, is hij daar gaan liggen.
10min later zijn mn ma en ik weer gaan kijken, wist ie niks mer van die val en toen ik later zei dat ik naar school ging, zei hij echt heel vaag van 'School?' Verward en vroeg ie hoeveelste het was.
Ik naar school, heb me de hele dag zorgen gemaakt, kom ik thuis, bleek dat de dokter was geweest. Hij had een veel te hoge bloeddruk en moet volgende week voor bloedonderzoek ergens zijn.
Ben nu alleen thuis met hem, ben echt zo bang dat er nu weer wat gebeurt.
Hij ligt nu te slapen, mn moeder is ff boodschappen doen, hoop dat ze snel terug is.

Nou, dat was het weer..

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:35

Sterkte Myrtje, dat klinkt wel ernstig!
Lijkt me ook niet fijn om dan alleen met je vader in huis te zijn. Misschien dat je moeder extra snel boodschappen aan het doen is.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:37

Mn pa was een halfuurtje geleden wel wakker, gelukkig wist ie wel dat ik naar school ben gegaan en toen mn huiswerk zat te maken Lachen had ie wat gegeten en gedronken. Toen issie weer gaan slapen.
Vidn het ook zo vreemd, hij gedroeg zich vaochtend helemaal niet raar ofzo, en nu opeens dit

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:41

Oei Myrt....sterkte meid en beterschap voor je paps... Ach gut
Zodra je het niet vertrouw gewoon meteen dokter bellen hoor,ik hoop dat je mams snel terug is..

Groetjes,Tinky

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:51

Ooh, de telefoon ging net, dus werd ie wakker en schreeuwe naar boven wie het was Haha!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:02

Myrtje_ schreef:
Ooh, de telefoon ging net, dus werd ie wakker en schreeuwe naar boven wie het was Haha!

OK dan!

Groetjes,Tinky

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:20

Lavandula schreef:
Nee ik hou hem lekker zelf Tong uitsteken

Zo ik heb even die stal voor jullie gebelt Haha! (graag gedaan Knipoog )
Als je vanaf prenatal rijdt zit het een paar huizen voor de bocht, dus niet stal Amstelhoeve maar nog daarvoor..

Ze voeren 2x daags sportbrok van havens of pavo, dat moet ze nog even uitzoeken wat goedkoper is, ze voeren nu Havens. Inclusief 2x daag hooi of kuil als je dat liever hebt.
Er is de mogelijkheid om extra voerbeurten te geven, dit doormiddel van een grote ton met een voerschep want de "bakjes methode" vind ze niet zo handig omdat ze zelf voert.
Ze verwacht rond eind september begin oktober een open dag te kunnen houden zodat iedereen langs kan komen om te kijken, dat kan nu nog niet omdat ze nog aan het verbouwen zijn.
Zij komt met haar man en kinderen op het erf in een huis te wonen.
Ze heeft nu ook al een stal ergens anders (waar weet ik niet)

Genoeg info voor jullie? Knipoog

Hey, top! Bedoel je met "Als je vanaf prenatal rijdt zit het een paar huizen voor de bocht, dus niet stal Amstelhoeve maar nog daarvoor.." dat het in het (nu) autoluwe gedeelte zit? Dus zeg maar op het gedeelte tussen het bos en die bocht (Pensionstal De Hoeve). Dat is lekker rustig en daar kun je best met een paard langs. Oosteinderweg verderop is akelig smal.

Ik ben benieuwd... Ze zei ook dat ze 's zomers op het land mogen en 's winters zijn er paddocks... Ik ben alleen niet zeker of ik dat wel wil. Ik heb het niet zo op standaard boxen... Veel voernijd enzo. Het hangt er dus erg vanaf hoe het er uit ziet... Maar wil best even gaan kijken :-]

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 17:43

Even heel iets anders...een tijdje geleden had ik al verteld dat wij een nieuwe waakhond hadden die een weekje kwam logeren.Nou...ik moet natuurlijk nog even melden dat het hem uitstekend bevalt Haha!
Veel knuffels..lekker ballen en fijn stukje lopen en natuurlijk lekker tegen iemand aanhangen omdat je dan lekker gekroeld wordt Knipoog

In het begin hebben we hem veel aan de ketting gehouden omdat we een open erf hebben en hij moest natuurlijk even wennen aan zijn nieuwe huis.Ook moest hij enorm wennen aan de paarden,maar dat gaat ook steeds beter.Tegenwoordig loopt hij ook meestal los en dat bevalt hem prima(zolang we af en toe die bal of dat brok hout maar een slinger geven Haha! )
Hij is erg lief maar ook zeer waaks en dat hadden we nodig...

Ik wil jullie even voorstellen aan Sandy....onze hele goede blafhond(want dat kan hij als de beste)

Afbeelding

Is het geen kanjer!! Bloos

Groetjes,Tinky

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 17:47

jezus myrt wat schrikken zeg
moest hij niet voor controle naar de eerste hulp
t klinkt namelijk best serieus hoor
sterkte maar ermee

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 17:48

Is dat nou een litteken van een tongpiercing Tink? Nors opkijken Tong uitsteken

Ik had hem natuurlijk al IRL gezien en het is inderdaad een hele lieve hond Haha!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 17:54

Schimmelig schreef:
Is dat nou een litteken van een tongpiercing Tink? Nors opkijken Tong uitsteken

Ik had hem natuurlijk al IRL gezien en het is inderdaad een hele lieve hond Haha!

Geen tongpiercing...dat kan natuurlijk niet he...neej is een tattoo Haha! ...grijns.

Hij heeft gewoon een vlekje op zijn tong...toen hij kwam kregen we die er gratis bij Knipoog

Zo,ik gaat nu nog even kijken of ik eenklein tukje kan doen...niet zoveel geslapen vandaag dus beetje gammel...zucht...nog 2 nachten... Tong uitsteken Gestoord

Groetjes,Tinky

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 17:59

Mendi schreef:
Alano, ik heb daar verder nog niet over nagedacht. Wel dat ik haar op het land wil hebben, maar dat zal dan toch ergens in het voorjaar zijn. Heb jij ook zo'n privé landje?

ik heb ook een privé landje. (moet wel met een hengst Knipoog )

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:00

wat een lief dier tinky; echt een schatje