Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar wil uiteraard hier zelf ook wat zon houden 

(graag gedaan
)
Dus dan nu maar weer even loeren.
gelukkig istie alweer over
.Bovendien..zoveel paarden bij elkaar..ik weet het niet...heb er trouwens ook een hekel aan als ze aan de weg staan...iedereen kan er weer van alles en nog wat indouwen
en vroeg ie hoeveelste het was.
had ie wat gegeten en gedronken. Toen issie weer gaan slapen.
Myrtje_ schreef:Ooh, de telefoon ging net, dus werd ie wakker en schreeuwe naar boven wie het was
Lavandula schreef:Nee ik hou hem lekker zelf
Zo ik heb even die stal voor jullie gebelt(graag gedaan
)
Als je vanaf prenatal rijdt zit het een paar huizen voor de bocht, dus niet stal Amstelhoeve maar nog daarvoor..
Ze voeren 2x daags sportbrok van havens of pavo, dat moet ze nog even uitzoeken wat goedkoper is, ze voeren nu Havens. Inclusief 2x daag hooi of kuil als je dat liever hebt.
Er is de mogelijkheid om extra voerbeurten te geven, dit doormiddel van een grote ton met een voerschep want de "bakjes methode" vind ze niet zo handig omdat ze zelf voert.
Ze verwacht rond eind september begin oktober een open dag te kunnen houden zodat iedereen langs kan komen om te kijken, dat kan nu nog niet omdat ze nog aan het verbouwen zijn.
Zij komt met haar man en kinderen op het erf in een huis te wonen.
Ze heeft nu ook al een stal ergens anders (waar weet ik niet)
Genoeg info voor jullie?
)

Schimmelig schreef:Is dat nou een litteken van een tongpiercing Tink?![]()
Ik had hem natuurlijk al IRL gezien en het is inderdaad een hele lieve hond
...grijns.
Mendi schreef:Alano, ik heb daar verder nog niet over nagedacht. Wel dat ik haar op het land wil hebben, maar dat zal dan toch ergens in het voorjaar zijn. Heb jij ook zo'n privé landje?
)