Nouja.. ik had al een poosje niet gereageerd hè
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mag ook wel toch? eens wat vertellen 
Het was Nalex dag
Gingen carosellen. Ging voor geen meter bij de rest, maar ik heb zo'n lol gehad met Miranda
Beugel aan beugel en maar serieus blijven rijden over de hoefslag, omdat de rest niet naast elkaar wou/kon
(paarden hadden eigen mening) En aan het eind een heerlijk lopende Nalex (altijd aan t eind van de les... nooit aan t begin, of in t midden
) 
!

Dusse Nel, als je een keertje tijd hebt, wil ik graag een lesje van jou op Jade
Citaat:Ik heb aankomende vrijdag pas de voorlichtingsavond op Scheldemond! Ik ben erg benieuwd hoe het zal verlopen.
) en toen kwam ik tegen dat je niet mee naar t springen op "indoor" kon, omdat je voorlichting van Scheldemond had. Heb toen helemaal niet meer bedacht dat je in de trein zei dat t volgende week pas was. Nouja, dan geldt de vraag alvast voor volgende week
tot die tijd wel goed naar je zin gehad dus? En Daniel weer blij dat zn paps en mams er weer waren? Of vond hij t logeren eigenlijk wel leuk?
geen idee. Daar hou ik me niet zo mee bezig 
Want dat wilde je dan toch wel graag? Dus als je erover denkt, gewoon doen hoor! Zoals Kim zegt: niet geschoten is altijd mis! En in deze situatie kun je (denk ik) heel veel regelen en onderhandelen.
iedereen is tevree over de lessen van Nel
Citaat:Idd veel fijner een paard dat nog niet gelopen heeft!!!
Thirz en ik weten daar alles van
Hoe is het met je zoektocht naar een nieuwe stal verder?
Je kan best school nog ff missen!
Ben alleen van 24 jan - 4 feb in het zonnige Egypte, dus daarna dan? Mn katten staan al op je te wachten!
Misschien Bloem eens meenemen? Die kan t wel!

! Hij ziet er netjes uit!
!