manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 21:37

so... *uch* Bloos!

Nouja.. ik had al een poosje niet gereageerd hè Schijnheilig

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:14

Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow :0
Zo Anne had je even wat te vertellen?
Wat een verhaal.... Lachen

Ja ga zo lekker stappen en ervan genieten!!!
Mis daniël nu al...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 16:29

uhm ja Schijnheilig mag ook wel toch? eens wat vertellen Tong uitsteken
hoe was t stappen Nel?

En Nee Bianz, t was geen grote broer van Orson dag vandaag Clown Het was Nalex dag Lachen Gingen carosellen. Ging voor geen meter bij de rest, maar ik heb zo'n lol gehad met Miranda Huilen van het lachen Beugel aan beugel en maar serieus blijven rijden over de hoefslag, omdat de rest niet naast elkaar wou/kon Clown (paarden hadden eigen mening) En aan het eind een heerlijk lopende Nalex (altijd aan t eind van de les... nooit aan t begin, of in t midden Vork )
Sinds dat Karin weg is, is er met de lessen geschoven. Dus de les na mij is bij mij in de les komen te rijden en iedereen uit mijn les is verschoven naar de andere tijden. Mij is toen gevraagd: wil je daar blijven? of wil je naar een andere les? Anders gewoon aangeven als je toch wil verhuizen. Nouja wil best op die tijd blijven, geen probleem. Maar de les valt me tóch wat tegen.. Dus ik heb gevraagd of ik op een andere tijd mocht. Tuurlijk mocht dat: 11 uur, de eerste les. Dus dat wordt na t stappen weer ff flink wennen aan de vroege tijd Vork
*maar ik heb wel een fris paard onder mn kont, ipv iemand die al gelopen heeft Ja

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 17:42

Idd veel fijner een paard dat nog niet gelopen heeft!!!
Thirz en ik weten daar alles van Haha!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 17:52

Het stappen was wel leuk, maar wilco en ik merkte wel dat we dat niet meer gewend waren, we zijn daarom ook al rond half 2 naar huis gegaan, we hadden allebij zin om te slapen!!

Heeft scheldestad al een nieuwe beheerder en nieuwe instructeurs?
Zag en hoorde dat ze nog aan t zoeken waren...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:04

Haha, zo kennen we Anne weer Clown Haha!
Ik heb aankomende vrijdag pas de voorlichtingsavond op Scheldemond! Ik ben erg benieuwd hoe het zal verlopen.

@ Nel: Ik zou een sollicitatiebrief schrijven. Scheldestad ligt lekker dicht bij huis. Niet geschoten is altijd mis, toch?
Welk autootje heb je gekocht? We willen wel een foto zien natuurlijk Knipoog

Ik heb vandaag op Jade gereden! Ik vond het nog erg moeilijk om te bepalen wat ik nou precies moet doen als Jade ineens heel hard gaat draven. De stap ging wel goed, en dat heb ik dan ook met haar geoefend Lachen Dusse Nel, als je een keertje tijd hebt, wil ik graag een lesje van jou op Jade Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:24

Jade is idd een leuk paardje! Ik heb zelf het idee bij haar dat ze zich "dommer" houdt dan ze daadwerkelijk is. Kortom dat ze doet alsof ze iets niet kan of niet snapt maar dat ze eigenlijk het wel weet!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 18:53

Citaat:
Ik heb aankomende vrijdag pas de voorlichtingsavond op Scheldemond! Ik ben erg benieuwd hoe het zal verlopen.

Ja das waar! Was natuurlijk alles nog een keer aan t lezen om nog even op te reageren (zo goed is mn geheugen nou ook weer nie Clown ) en toen kwam ik tegen dat je niet mee naar t springen op "indoor" kon, omdat je voorlichting van Scheldemond had. Heb toen helemaal niet meer bedacht dat je in de trein zei dat t volgende week pas was. Nouja, dan geldt de vraag alvast voor volgende week Knipoog

Half 2 naar huis is toch ook al niet zo enorm vroeg? Lachen tot die tijd wel goed naar je zin gehad dus? En Daniel weer blij dat zn paps en mams er weer waren? Of vond hij t logeren eigenlijk wel leuk?

En Scheldestad heeft (bij mijn weten) nog geen nieuwe beheerder/instructeur. Wel een aantal sollicitaties gehad geloof ik. Of iig dat hoorde ik een paar weken terug. Maar hoe en wat precies? geen idee. Daar hou ik me niet zo mee bezig Tong uitsteken
En als je er oor naar hebt, gewoon doen hoor! Ik denk dat je (nu Jos weg is) ook prima kan praten over een gecombineerde functie met de stallen Ja Want dat wilde je dan toch wel graag? Dus als je erover denkt, gewoon doen hoor! Zoals Kim zegt: niet geschoten is altijd mis! En in deze situatie kun je (denk ik) heel veel regelen en onderhandelen.
*en dat zet je heel de Pdoes-gang neer als referentie Knipoog iedereen is tevree over de lessen van Nel Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 22:20

Nel; wil je dat paarse setje nog over nemen of niet?

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 15:51

he mensen. we hoeven nog maar tweehonderdnegenentwintig pagina's ! Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
En. Dan krijgen we een NIEUW TOPIC!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 16:59

Citaat:
Idd veel fijner een paard dat nog niet gelopen heeft!!!
Thirz en ik weten daar alles van

Uhm ja, bij ons was het iedere dinsdagmiddag feest op de pony's Vork Hoe is het met je zoektocht naar een nieuwe stal verder?
Maar het is fijner dan een paard overnemen idd, dus ja, dan maar vroeger je bed uit he Anne! Rijdt Marcelle ook in een andere les dan? En dan blijf je toch nog wat langer op je stage? Tong uitsteken Je kan best school nog ff missen!
Cis: ik geef me ook op voor het bezoek Haha! Ben alleen van 24 jan - 4 feb in het zonnige Egypte, dus daarna dan? Mn katten staan al op je te wachten!
Die fiets is ook cool Kim, fijn dat ie zo snel komt!
Die Nel is geen stappen meer gewend, hihi! Maar leuk weer eens een avond uit toch?

En ik was het niet eens met de idols uitslag van zaterdag!! Wanneer gaat Bas eens naar huis Duivel
Enne Bianz, Nous is ook geen volleerd fotomodel Clown Misschien Bloem eens meenemen? Die kan t wel!
Maar ik zal woensdag eens goed oefenen, ik heb plek voor een heleboel foto's, dus schiet gewoon heel de tijd!

Vandaag voor t eerst wezen wandelen met Nous. Ze vond t erg leuk er weer op uit te gaan. Stappen ging goed, maar halthouden vond ze maar niets, dat werd gewoon op de plaats draven, muts! Verder ging t erg goed, fijn om weer eens wat met dr te doen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:07

Een sollicitatiebrief naar scheldestad..... ja denk er nog even over.....
Misschien wel leuk, maar ga er toch heeeel hard over nadenken.

Leuk Kims dat je op Jade heb gereden, het is een leuk ding! Ja
Natuurlijk wil ik je best een keer lesgeven op Jade, maar we hadden al moeite met een les op Nous plannen, moet je nagaan op Jade..... Rolleyes

Jade doet zich misschien dommer voor dan dat ze is, maar ze kan in werkelijkheid nog niet super veel, ze is eigenlijk nog een beetje aan de groene kant.
Maar er zit al heel wat verbetering in...hé Mariekje. Go jij! Go jij!
Morgen half 11 weer op stal hé!!!? (Les) OK dan!

Bar: ik wil misschien je setje wel overnemen, hoeveel kost het? Geld, geld!

Nee dat stappen zit er niet meer in denk ik hoor, zodra je getrouwd en moeder ben, wordt je ineens een ouwe, saaie muts.... No Cheer
Lekker saai op een zaterdagavond op bed tv kijken, met een bak chips en cola.

O ja de nieuwe auto.... Bar heeft hem al gezien, foto's moet ik nog maken....hij is een klein beetje groter dan die van Bar.... maarja dat moet ook wel als je een gezin hebt.... Tong uitsteken Haha! Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:11

O moest nog even wat melden:
-Als het slecht gaat met Gijs, bijv. dat Gijs ziek is of hij kan niet meer in de lessen lopen door 1 of andere rede.... dan willen mn schoonouders hem terug en ook als ie met pensioen gaat.
Dus voor degene die nog bij paardoes komen.... hou ons op de hoogte..... Knipoog

- Als jullie iemand weten die 2 minishetlanders wil hebben, dan horen we het graag, want die mogen weg...!
Als ze verkocht zijn willen we 1 grote shetlander kopen voor Daniël en zn neefje Nathan.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:19

Groot gelijk dat je schoonouders hem terug willen als t niet goed gaat met Gijs! Ze zijn zo sloom met de dierenarts erbij halen op Paardoes!

Yup ik heb je auto al gezien... kan het geen auto-TJE noemen Knipoog! Hij ziet er netjes uit!

De vraagprijs voor t setje is 30 euro nel, voor t dekje en de peesjes.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:17

O ok, ik wil ze wel graag hebben, maar dan pas eind deze maand...(dan komen de centjes weer binnen...) Tong uitsteken
Als iemand anders ze nu al graag wil, mag je ze ook daar aan verkopen hoor, snap het als je er nu snel van af wil...
En anders wil ik ze gewoon!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 12:23

Nee ik houd t wel bezet voor jou! Maakt voor mij niet uit dat het setje nog even hier ligt Knipoog!

Mensen, ik heb even een plaatje van "ons" huis gezocht Knipoog
Frans en ik gaan dus waarschijnlijk in de mortiere wonen, in een 5 onder 1 kap woning.
Ons huis is het meest rechtse op de foto (komt een stukje naar voren)... er zit nog 1 woning naast...
Afbeelding

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 12:33

mooi huisje bar

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 13:21

Ziet er leuk uit Bar!
Je hoort het zodra ik de centjes heb, dan kom ik setje wel halen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:32

Mariekje, heb je nog gereden vandaag?
Bah wat een vies weer zeg, moest net nog boodschappen doen daar was ook niet veel leuks aan...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:50

hallo, daar ben ik ook weer eens, heb wel steeds meegelezen, maar niet echt zin en iets nuttigs om te posten, vandaar.......
Thirz echt super dat je eindelijk weer eens iets met Nous kan gaan doen...valt me nog mee dat ze niet nog meer uit dr dak ging....Ze moet echt snel weer beter worden, kunnen we eens samen naar buiten...wil zooooooo graag eens met Jade naar het bos, denk dat ze dat echt gaaf vind.
Coole fiets kim, nu niet meer laten jatten he? is wel zonde.....
Anne, hoe was t van de week, alles nog een beetje meegevallen? Viel wel tegen he, weer naar stage na zo'n lange vakantie.....(Ik wil ook vakantie) oh en ik moet die foto's nog eens oed gaan bekijken van de buitenrit, wil er wel een paar bijbestellen...
Bar, ik ben t niet helemaal met je eens dat Jade zich dommer houdt dan ze is, ze is juist superslim, weet voor alles wel truukjes te verzinnen om er onder uit te komen, want waarom zou je iets gelijk doen als het misschien anders kan, ik hou er wel van, zo houdt ze ons allebei wakker....
En nu met de lessen van Nel gaan we echt voorruit. Heb vandaag heerlijk in de regen gereden, in t begin was ze heel snel, maar toen ik weer aan Nel dr tips dacht, vooral op mn kont zitten, ging het al beter....aan de draf moeten we nog werken, als ze tempowisselingen moest doen om dr kont eronder te rijden verkoos ze om in galop te gaan....Prima, maar dan wel net zolang als ik t zeg, haha, dat vond ze niet zo leuk en ze heeft me laten voelen dat ze ook best kan bokken in galop, oh wat een geweldig ding is t toch....
Na het rijden nog uitgestapt met lange teugel, veel figuren op mn zit gedaan, en toen was ze echt ontspannen, steeds een beetje meer mn teugels opgenomen, en het lukte me om ze zo ontspannen te houden, en daardoor bleef ze ook heerlijk ruim lopen....IK heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt met mijn poony......Wanneer doen we weer eens lesje Nel, donderdagavond??? uur of 7?
Bianz, ik heb nog geen huiswerk gedaan, had gewoon geen tijd. Zaterdag had jij gelongeerd, zondag ging Kim rijden (had ik al aan dr beloofd) gister was dr vrije dag, en vandaag had ik geen zin om in de zeikende regen te gaan staan klooien in de roundpen....vandaar, nog geen huiswerk gedaan....probeer van de week wel echt een keer te gaan longeren....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:30

Zozo mariekje, das een verhaal... Lachen
Fijn dat het rijden goed ging!
Ik vindt het ook echt een leuk ding!!!!
Ik denk dat ik a.s donderdagavond wel tijd voor je heb!
Maar dan sms ik je donderdagmiddag weer even.

Bianz, morgen nog les of niet?
Ik wilde vanmorgen Mariekje ook lesgeven, maar vanwege het rotweer is het niet doorgegaan, zelf vindt ik het niet erg om in de regen en wind te staan maar ik wil niet Daniël daarmee lastigvallen, hij is nu al weer zo erg verkouden en moet veel hoesten.
Dus als het morgen beter weer is dan kom ik je lesgeven goed?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:32

hey Nel, moet nog even kijken voor donderdag bedenk ik me net, heb overleg op mn werk, maar vind t nogal onzin om 1,5 uur te gaan wachten voor 1 uur overleg, dus je hoort nog van me of ik kan.....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:27

Ik zeg ook niet dat ze dom is hoor Marieke, ze is juist superslim! Zo slim dat ze idd steeds iets verzint om er onder uit te komen... is natuurlijk ook een vorm van de baas zijn over jou! Ik denk juist dat Jade opzich dingen wel kan, maar zich niet zo makkelijk overgeeft. Ik denk wel dat, wanneer ze jou echt als leider gaat zien dit "probleem" snel opgelost is!
Jullie zijn ook nog niet zo lang 1 team, dat moet nog groeien.
Maar begrijp me niet verkeerd want ik vind het echt een superleuk beestje!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:38

Oke Mariekje, dan hoor ik het wel!

Zo te zien wordt het weer er morgen nog niet beter op...
Ik blijf denk ik lekker een dagje thuis.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 23:45

Hoi! Kom net thuis, dus lees net pas je berichtje Nel! We hadden idd nog niet afgesproken, maar lees net dat je morgen het weer nog even niet wilt trotseren met Daniël. Logisch! Misschien heb je zaterdagochtend nog even tijd? Dan kan ik Janis nl. ook rijden. En anders weer gewoon volgende week?