Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kom wel keertje meerijden, tot wanneer lopen die bosritten?
(en dan begint het lange wachten tot het voorjaar....eerst Arcen of toch eerst Reichswald, that will be the question...)
ik heb er zin in!
Mn klasgenotn en ik hadden juist gister besloten voor een ijslander-uitje te gaan
Volgens mij was Karen altijd gek van die pony en heeft zij ook nog even contact met jullie gehad. Karen heet iwayalover op bokt.
Ben met Ascot en met 2 vriendinnen weekendje Reichswald in gegaan. Helaas geen week, en geen rondje Reichswald zoals de oorspronkelijke planning (geblesseerd paard), maar met dank aan leenpaard dat een bostraining goed kon gebruiken dus toch een weekendje weg.
. Die staat dan bij Bergemo
. Nu wil ik natuurlijk heel graag lekker buitenritjes maken. Is er iemand die met me mee wilt gezellig? Alleen is toch maar saai... deedee19 schreef:Oh Astrid jammer. Hebben we ooit eerder gedaan samen toen je Marius nog had. Maar RB staat nu net op een andere plaats en dus niet in de buurt. Kom pas ergens in de winter weer terug.
. Alles goed verder?
Als je weer eens gaat laat het me even op tijd weten dan kunnen we zeker wel samen gaan rijden. Hartstikke leuk.
Juut schreef:Ik moet even denken...Romano is een bruine, 50% fries? Via Healthhoeve verkocht?
Als ik de juiste voor ogen heb, was zij heel chill. Kon aardig springen, leuk lopen. Falco zal best wel eens haar vader kunnen wezen, ja. Weet echt niet meer wie haar moeder was.