KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:29

mijn paard krijgt helmaal niks extra:P jaa want knoflook in de zomer:P

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:30

Faya krijgt alleen knoflook en doodsimpele vitaminesiroop van de albert heijn.
Maar daar ga misschien nog 2G voeren voor haar spieren, en evt tegen afvalstoffen die ze verzameld in dr benen (van ander hooi) en als ze 2G krijgt krijgt ze ook olie anders waait het weg _O-

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:31

Nemen jullie een zweetdeken mee ?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:32

jaa gewoon voor de zekerheid

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:33

Zelfs knoflookpoeder krijgt de mijne niet, A hij lust het niet. B; schijnt niet goed voor (lever dacht ik) te zijn.
Geen idee of ik zweetdeken mee neem dat beslis ik week vantevoren ofzo vind het zonde om heel zweetdeken mee te verkassen als het de hele week 30 graden word

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:35

jaa dat is waar oke dat wist ik niet mmm toch maar niet meer geven
een ding weet ik zeker mijn vliegenspray gaat mee:p en verder moet ik nog een lijstje maken:P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:36

Ja vliegenspray gaat hier ook mee en vliegendeken.
Paardlief kan niet zo goed tegen vliegjes, die staat nu al in zijn vliegendeken

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:38

echt nu al oke ik mijn paard heeft niet echt last van de vliegen alleen met rijden word ze helemaal gek hebben ze daar ook iets van een wei ofzo?

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:39

Ik weet niet of ik vliegenspray meeneem
Faya steigert daar op :(.(verder eigenlijk nergens op hoor)
Het is al minder door te oefenen nu houd ze het meestal bij weg proberen te rennen.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:40

Trouwens Marieke wat voor vliegenspray heb jij die je paard een beetje schoonhoud ?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:41

wow marieke ik zat net op je site te kijken jij maakt echt kei mooie foto's

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 17:11

hay meiden, lees eventjes niet bij... |(

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:16

Er staat toch niet echt iets van super belang ofzo.
Is er iets ? :(:)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 17:22

Onwijs lief paardje bij ons op stal is vannacht plotseling overleden! ;(
Stond bij Loki in de groep, en ik ben er echt kapot van...
Hij kwam als schuw, mishandeld en doodsbang paard en is uitgegroeid tot een ware knuffelkont-aka-dressuurtopper.
Petra reed L2 met hem en had vorig weekend d'r laatste punten voor haar M1-startgerechtigheid gereden.
En nu is hij er niet meer, kan het gewoon nog niet bevatten.
Mijn hoofd is nu echt in een soort roes, voor mijn idee is hij er nog gewoon... ;(
Kwam net op stal, en het was zo leeg, zo rustig, en zo verdrietig...
Bert, zijn állerbeste maatje, het was echt 2 handen op 1 buik, als Pino ergens heen ging volgde Bertje meteen, en andersom ook, Bert was zo verdrietig...

Vanmorgen hebben ze hem gevonden, dood in de stal, en we weten niet waardoor... Ze hebben gisteren een paar uurtjes op de wei gestaan, maar daar kán het niet door komen. Het gras is goed en gisteravond was Pino heerlijk aan het spelen met Bert en Tsjeard.
En vanmorgen, pats, Pino weg. |(

Bert is helemaal over zijn toeren. Was net op stal en normaal is Loki echt de baas van de groep, maar níemand mocht van Bert de inloopstal (waar Pino overleden is) in...
Hij ging er zelf wel eventjes in en helemaal snuffelen enzo, en wij mochten er ook in, maar als een ander paard ook maar er naar keek flipte Bert helemaal!

Heb net ook een flinke poos bij Bert gestaan, armen om hem heen en proberen me tranen te bedwingen, wat niet lukte... Nu ik het typ moet ik weer janken..

Sorry voor dit mega verhaal, maar ben gewoon echt verdrietig..

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:29

xLoki schreef:
Onwijs lief paardje bij ons op stal is vannacht plotseling overleden! ;(
Stond bij Loki in de groep, en ik ben er echt kapot van...
Hij kwam als schuw, mishandeld en doodsbang paard en is uitgegroeid tot een ware knuffelkont-aka-dressuurtopper.
Petra reed L2 met hem en had vorig weekend d'r laatste punten voor haar M1-startgerechtigheid gereden.
En nu is hij er niet meer, kan het gewoon nog niet bevatten.
Mijn hoofd is nu echt in een soort roes, voor mijn idee is hij er nog gewoon... ;(
Kwam net op stal, en het was zo leeg, zo rustig, en zo verdrietig...
Bert, zijn állerbeste maatje, het was echt 2 handen op 1 buik, als Pino ergens heen ging volgde Bertje meteen, en andersom ook, Bert was zo verdrietig...

Vanmorgen hebben ze hem gevonden, dood in de stal, en we weten niet waardoor... Ze hebben gisteren een paar uurtjes op de wei gestaan, maar daar kán het niet door komen. Het gras is goed en gisteravond was Pino heerlijk aan het spelen met Bert en Tsjeard.
En vanmorgen, pats, Pino weg. |(

Bert is helemaal over zijn toeren. Was net op stal en normaal is Loki echt de baas van de groep, maar níemand mocht van Bert de inloopstal (waar Pino overleden is) in...
Hij ging er zelf wel eventjes in en helemaal snuffelen enzo, en wij mochten er ook in, maar als een ander paard ook maar er naar keek flipte Bert helemaal!

Heb net ook een flinke poos bij Bert gestaan, armen om hem heen en proberen me tranen te bedwingen, wat niet lukte... Nu ik het typ moet ik weer janken..

Sorry voor dit mega verhaal, maar ben gewoon echt verdrietig..

ahhhh :(:) ;( |( Krijg helemaal tranan in me ogen!! |( :(:)

Hoe oud is ie geworden?

Sterktee!! :(:)

Ben er voor je <3

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 17:30

Hij was geloof ik een jaar of 13...
Maar hij had echt nog veel meer in zich, hij is vroeger mishandeld geweest en nu had hij echt de tijd van z'n leven...

Dankje. :+:

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:31

Ah Caroline, het zit je echt niet mee he :(:) :(:) :(:) :(:)
Geeft niet van je verhaal joh !
Was het petra die ook op kamp gaat ?

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 17:32

Neeeeee niet Petra die op kamp gaat!
Petra is het meisje dat op hem reed.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:32

Ik heb hier gewoon geen woorden voor |(
Baal ook zo dat ik er niet voor je kan zijn.. ik weet hoe t voelt... :(:)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:44

Jeetje Caroline, onwijs veel sterkte met dit super grote verdriet! Het is altijd zo mooi om te zijn (en aangrijpend natuurlijk) hoe zo'n paard dan afscheid neemt he.. Ik kom regelmatig bij het rusthuis in Soest, daar hebben ook al die paardjes een maatje en als er dan een overlijd, leggen ze die in het land, zodat alle paarden afscheid kunnen nemen. Ze halen dan het dode paard pas weg, als alle paarden ook bij hem weg zijn. Een keer heeft het 3 dagen geduurd voordat een maatje bij zijn overleden vriendje wegging.. Zo slopend

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:47

DewiRox schreef:
Jeetje Caroline, onwijs veel sterkte met dit super grote verdriet! Het is altijd zo mooi om te zijn (en aangrijpend natuurlijk) hoe zo'n paard dan afscheid neemt he.. Ik kom regelmatig bij het rusthuis in Soest, daar hebben ook al die paardjes een maatje en als er dan een overlijd, leggen ze die in het land, zodat alle paarden afscheid kunnen nemen. Ze halen dan het dode paard pas weg, als alle paarden ook bij hem weg zijn. Een keer heeft het 3 dagen geduurd voordat een maatje bij zijn overleden vriendje wegging.. Zo slopend

Wat doe jij daar dan zoal? bij dat rusthuis? als ik vragen mag :o

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:47

X_Michelle_X schreef:
DewiRox schreef:

Wat doe jij daar dan zoal? bij dat rusthuis? als ik vragen mag :o

wel vreselijk zielig zeg!!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:51

Ik ga daar gewoon heen om te kijken, heb er afgelopen zomer ook een beetje geholpen met van alles en nog wat ;). Mijn opa en oma fietsen of wandelen daar ook graag en dan vragen ze wel eens of ik mee ga, en dan gaan we daar altijd even langs.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:52

Ik vind het wel een hele mooie manier, als de paarden zo afscheid van elkaar mogen nemen. En ik zou ook zo graag daar ooit mijn paard heen willen brengen, die hebben daar echt een prachtige oude dag!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:26

DewiRox schreef:
Ik vind het wel een hele mooie manier, als de paarden zo afscheid van elkaar mogen nemen. En ik zou ook zo graag daar ooit mijn paard heen willen brengen, die hebben daar echt een prachtige oude dag!

Tja, ik laat mijn paaard thuis :j :D is prima te doen, en voor haar vertrouwd terrein :j .
Hier kunnen we er zelf een fijne dag voor d'r van maken, met haar vertrouwde vriendjes :j