Okee, het voorjaar is ook goed. Noah is inderdaad ook sloom in de zomer, maar misschien werkt dat juist in mijn voordeel . Indien nodig help ik wel met de organisatie en schoonmaken .
taverno
Geplaatst: 21-11-10 21:37
_Noah schreef:
Trouwens, Tav dat zadel van jou? welk merk en type is dat? Die zit echt zo goed!
Dat zadel van mij is al meer dan 10 jaar oud,misschien wel 15 jaar oud. Het is een dressuurzadel van het Ruidergilde type Tokyo,er worden nog steeds Tokyo`s gemaakt maar of die hetzelfde zijn?
Goedenavond Wat een mooie dag was t vandaag zeg! K zit nu lekker bank te hangen
niet in de winter want te fris, niet in de zomer want te warm en in t voor- cq najaar is t regentijd mooi verhaal
ben benieuwd naar alle creatieve uitspattingen!!
taverno
Geplaatst: 21-11-10 21:55
Aan de regentijd had ik niet eens gedacht.
_Noah
Geplaatst: 21-11-10 21:55
Ja heerlijk he! Heb je nog gereden Cer? Ik net wel op Noah, hij was super braaf! Hij schoot 1x weg, maar dat was het dan ook . Regentijd? Er is een binnenbak !
taverno
Geplaatst: 21-11-10 21:56
In het voorjaar kan je lekker in de buitenbak In de zomer in de binnenbak,ik ze me al gaan.
Fijn Ilvy,dat je weer met noah aan de gang kunt.
Laatst bijgewerkt door taverno op 21-11-10 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Hij heeft last van zijn schouders en van zijn ruggetje .. Komt doordat dit zadel knelt.. Dus nu heeft hij al een week rust.. Gelukkig komt volgende week mijn nieuwe zadel binnen :d!! Kan ik hopelijk weer snel rijden.. Ff duimen..