. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
Tytje schreef:We hebben een heerlijk weekend in Sneek gehad. We gingen met 5 gezinnen en hebben 3 dagen gevaren in Snekermeer. Super zo'n boot met een moter van 115 pk.
Xan, nog bedankt voor het verzorgen van Val. Toen ik gister kwam, lag zijn hoofd in love tegen die van Jolee aan.
We hebben gereden in de buitenbak, waar hij natuurlijk te hard ging, dat mocht na al die dagen vrij.

LIQUITA schreef:Vanavond lekker helemaal in m'n eentje in de buitenbak gereden. Weer een poging gedaan om de B proef te oefenen voor 5 juni. Hahaha, het is bij een poging gebleven, want het leek echt nergens op. First liep lekker in z'n eigen tempo, veels te hard dus. Dan ga ik proberen hem in te houden, wat me dan eigenlijk niet lukt. Nee, helemaal niet goed dus
. Zat even te twijfelen om de wedstrijd maar af te zeggen, maar dat doe ik niet hoor. Ik ga het gewoon proberen, heb toch niks te verliezen
. En...ik ga gewoon door met oefenen
.
Vanavond met Inge/Sproet in de buitenbak gereden met het nieuwe zadel en het ging super
) en daarna hebben we ons lekker gedragen als een stel Penny's: lekker rondjes in galop!!!!
Daarna in de onderdijk uitgestapt, heerlijk!!!! Ik kan nu al bijna niet wachten om van de week nog eens op Maisie te gaan rijden, zij het dat het aansingelen nog een beetje oponthoud geeft omdat Maisie dan net een kogelvis in het kwadraat is
. Is ze eenmaal aangesingeld, dan is er niets aan de hand en geeft ze gewoon mee, maar vóórdat je die singel vast hebt....
xan schreef:Tytje schreef:Shenavallie, fijn dat je nu een passend zadel hebt! Ik heb net een zadelmaker gemaild om naar mijn zadel te komen kijken. Het is alweer 2 jaar geleden en ik denk zomaar dat er hier en daar wat opgevuld moet worden.
Heb je Harry gemaild ???
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Nou...heb het gesprek gehad. Het ging precies zo als ik verwachtte. Ga weer naar 3 dagen van 8 uur i.p.v. 4 x 6 uur. Ook wel weer fijn, heb ik weer 1 dag extra vrij. En inderdaad ik krijg weer nachtdiensten. Kom er niet onder uit omdat ik een contract heb voor alle diensten. Maar verder ben ik wel blij dat ik op "mijn" afdeling mag blijven werken
.
Zo...ik heb even een nachtje liggen piekeren over de nachtdiensten die ik weer moet gaan werken. Ik had een voorstel gekregen voor 2x 2 nachten per maand. Ze vertelde me ook dat ik bezwaar mag maken en dat ga ik dus doen. Ik wil wel nachtdiensten werken maar alleen dan 1 x per maand. Ik heb net een mooie brief geschreven met mijn bezwaren. Ik vind hem zelf nog goed geschreven ook, ben dus trots op me zelf want ik ben niet zo'n goede brieven schrijfster
. We zullen zien wat het antwoord wordt, maar niet geschoten is altijd mis.....toch?
winnitou schreef:Erik zei dit ook al. Ik dacht dat het misschien wel mee viel, maar nu ik het zo lees bij jou zie ik het ineens ook in. Heb het nog even toegevoegd in mijn brief. Thanksje werkt 3 dagen per week en dan 2x 2 nachtdiensten per maand is in verhouding ook wel erg hoog. Gelijk dat je een bezwaar er tegen maak. niet geschoten is altijd mis.
.