Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Meerreell schreef:Hmmm nouja ik kijk wel hoe ik er komMisschien met Romy ofzo? xD dan verdwaal ik niet allen
Maar tis wel ver fietsen trouwens.. Misschien brengt me moeder me wel,, komt die ook meteen even kijken
Is zeker ver fietsen
Twinklebel schreef:40 minuten vanaf Chardon, is best te doen, deed het altijd als ik naar de Mr. Ed wilde, voordat ik Kaatje had.
Nou Joyce, ik heb nooit moeite wat ik moet kopen, eerder wat ik moet laten liggen. Als jij ooit een eigen paard hebt zal je daar ook wel achter komen....
DJoysDesignz schreef:Twinklebel schreef:40 minuten vanaf Chardon, is best te doen, deed het altijd als ik naar de Mr. Ed wilde, voordat ik Kaatje had.
Nou Joyce, ik heb nooit moeite wat ik moet kopen, eerder wat ik moet laten liggen. Als jij ooit een eigen paard hebt zal je daar ook wel achter komen....
Daarom neem ik nooit een paard whahahahah
Fe_m_ke schreef:Jorine_Falco schreef:Oja Femke, wat leuk dat ik nu (eindelijk) doorheb dat jij de dochter van de collega van mijn moeder bent!Haha, dat je je moeder hebt verteld dat ze op bokt staat joh.... hihi.
O ik dacht dat je wel wistja ik zei tegen mijn moeder 'josette staat op bokt' maar ik heb haar de foto's nog niet laten zien
ik ben al heel vaak bij jullie thuis geweest (en andersom) op verjaardagen enzo...
heb trouwens ook bij je moeder in de klas gezeten! bij de kleuters