Ik lees nogsteeds elke dag wel mee, maar om nou elke dag iets te plaatsen... Ik hoor er niet echt meer bij natuurlijk

En hoe is het met de paardjes?
28e ga ik mee met stalgenoot nar het kabel Fiek!
Lin heel veel plezier!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) 

Leuk hoor 
_Fieke schreef:Ik zit weer even te kijken voor een wedstrijdje!
28ste op het kabel.
10 oktober op Dijckhoeve.
Weet nog niet of het kan ook ivm met vervoer maar gaan er nog meer van jullie?![]()
JoNew schreef:Jee druk program zo.. Ik ga eerst maar eens kijken hoe New het de 27e doet!![]()
Sniesie ging t oefenen gisteren goed?

JoNew schreef:Wel leuk als jullie Almelo gaan doorzetten!
Kom dan zeker een nachtje pitten! Heb volgens mij nog wel ergens een tent ofzo..
Ze hebben daar geloof ik geen endurance toch? Dat is geloof ik Zelhem. MMm anders was dat nog wel leuk geweest
annitavier schreef:JoNew schreef:Wel leuk als jullie Almelo gaan doorzetten!
Kom dan zeker een nachtje pitten! Heb volgens mij nog wel ergens een tent ofzo..
Ze hebben daar geloof ik geen endurance toch? Dat is geloof ik Zelhem. MMm anders was dat nog wel leuk geweest
Ander nemen we een caravan mee en kunnen we ook een nachtje pitten of een showmodel tent! Gaan we iedereeen wel aanmoedigen etc...

Ben wel kapot nu hoor, oma is niet gewend om 2 paarden te rijden

_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:Ik zit weer even te kijken voor een wedstrijdje!
28ste op het kabel.
10 oktober op Dijckhoeve.
Weet nog niet of het kan ook ivm met vervoer maar gaan er nog meer van jullie?![]()
28e kan niet Fiek, dan is mijn papsie er niet....
Maaik en ik gaan dan naar Aerdenhout.
Tenminste volgens mij gaat Maaik naar Marienweide, daar zeur ik steeds om bij haar, vind ik gezelie![]()
Ik ga de 21e naar bakker 28e naar Marienweide en 5 okt naar meers paardencentrum en daarna ff niet![]()
Kelly_Taco schreef:Het is 12 oktober

_Rijkie_ schreef:Ik heb een caravan van mn schoonouders
Kunnen er wel een paar in de voortent

(en Jo ook voor een nachtje
)
Vergeet ik nu iemand?