Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:zo klinkt allemaal leuk hoor mariek leuk
ik heb gister geabseild van de euromast was wel cool
zou vandaag eigenlijk ook langs gaan om te tokkelen maar geloof dat ik er echt het puf niet voor heb..
Geabseild?
en dan wel met hindernis ipv zonder hahhaha....
Ko gedraagt zich tot nu toe erg braaf, maar ben benieuwd of dat zo blijft als we straks mogen draven
(vanaf vrijdag mogen we alweer wat draven)
Raar beest
Naoom_ schreef:vera23 schreef:zo klinkt allemaal leuk hoor mariek leuk
ik heb gister geabseild van de euromast was wel cool
zou vandaag eigenlijk ook langs gaan om te tokkelen maar geloof dat ik er echt het puf niet voor heb..
VertalingGeabseild?
![]()
met Renkie...in de bak. Nou, de bak was wat zwaar, maar hij was heel braaf.
ging al ietsjes te laat weg van thuis en het was supersuperdruk op de weg
nou ja nu maar hard aan de slag, er ligt genoeg
de paardentandarts komt vanmiddag voor Biz'kies, ze behandelt dan ook meteen Ko'tje
Moesten ene of andere oefentoets doen maar dat K*T systeem loopt elke keeer vast dus nu dacht ik laat ik is op bokt gaan haha..
En Elise wil me rijden..
Ik kom zeker ff kijken bij je... kan ik ff kijken of ik volgend jaar mee durf te doen haha... Succes op school 
) Binar schreef:O fijn Kay, dat Elise je rijdt.. en die zenuwen zijn nergens voor nodig, Lay springt allesIk kom zeker ff kijken bij je... kan ik ff kijken of ik volgend jaar mee durf te doen haha... Succes op school
Ik heb trouwens net de paardenverzekering gebeld over die schokgolftherapie.. wordt waarsch gewoon vergoed door de verzekering, dus dat is wel fijn want als t echt nodig is dan moet t maar gebeuren (t is niet echt een goedkope behandeling)

\
Ko'tje was echt superbraaf... was t op t eind wel zat dus werd hij iets onrustiger... Biz had de bui al hangen, maar werd na de verdoving ook lekker rustig
Hij is nu 1 kiesloos
Stond na de behandeling schaamteloos te snurken
Ik heb t opgenomen op mijn telefoon.... weet iemand hoe je dat op internet kan krijgen