Ja hoor gaat prima, al vind ik het zelf wel wat lastig als er andere mensen in de bak rijden. Lune wil graag alles van te voren weten, dus ze vind het niet zo fijn als we ineens een andere kant op moeten...
Maar verder rijdt ze erg fijn en ach ik hoef toch niets te bereiken met haar
Zoooooo ik ben dr ook eindelijk weer . Ik kan alleen maar dromen van een altijd bereidbare bak.... Die van ons is echt bijna niet te doen . Kan alleen maar draven op de volte bij E-B omdat de rest te drassig is....
Maar leuke deken heeft ie... En wat vonden de buren zo boeiend dat ze allemaal dezelfde kant op keken . Maar bij jullie is het ook droog en dan weer sneeuw . Gelukkig sneeuwde het hier toen ik At net aan het poetsen was . Dus stond ik lekker droog... Tijdens het rijden bleef het gelukkig ook droog . Kwamen wel een paar hele enge donkere wolken voorbij...
met zo'n mp3 speler moest ik het de laatste tijd ook doen.... Ben blij dat ik nu weer een nieuwe heb, want werd gek van dat andere ding . Kon veel te weinig muziek op... Anders verveel ik me zo in de bus .
haha. In de bus doe ik ook niets nuttigs, anders wordt ik wagenziek en gebeurt genoeg dat ik mag staan, dan is het ook lastig. In de trein doe ik het wel, scheelt me thuis weer
Als je lang moet is het idd wel handig ja . Toen ik drie uur in de trein naar Groningen moest ging ik ook maar wat doen (auto theorie leren ). Anders verveel je je de hele tijd... Maar naar Den Haag of Amsterdam doe ik ook niks .
Je kunt toch ook iets nuttigs doen en tegelijkertijd muziek luisteren? Ik luister ook echt altijd muziek in de bus, anders lijkt het allemaal veel te lang te duren of zit je naar het gekakel van andere mensen te luisteren. En 1 GB vind ik genoeg, meestal luister ik het liefst naar 3 liedjes ofzo (Je kunt alleen niet echt meeschreeuwen in de bus )
Hahahaha nee dat zou ik ook niet doen . Ik heb ook wel me favoriete nummers . Maar als ik een tijdje zit wil ik ook wel variatie . Op mn ipod kunnen trouwens ook films en foto's enz.... Dus dan heb ik ook nog wat om te kijken .